Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,972
I wonder where all those dead people are now 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
"Ensimmäinen on se, että elämä on surkeaa, ja siihen mahtuu enemmän huonoa kuin hyvää."

Pidän tästä tyypistä

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Ja kuka tahansa joka on eri mieltä voi mennä lukemaan pitkät pätkät murhakeissejä (useita eri, mielellään, suomesta ja muualta) ja miettiä sitten uudelleen onko elämä surkeaa vai ei, onko moraalitonta lisääntyä vai ei, ja kuinka moni viaton ihminen on joutunut ja joutuu tulevaisuudessa ja tälläkin hetkellä väistämättä murhan uhriksi

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Elämä ON surkeaa

Oikein

Ja siinä on enemmän huonoa kuin hyvää

Oikein

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Sitten kun joku ton ajatuksen vastustaja on lukenut useamman murhakeissin (mielellään vähintään 10-20) niin voidaan keskustella uudestaan asiasta

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Millä vitun oikeutuksella ihminen lisääntyy ja luo uuden ihmisen jolla on todellinen mahdollisuus joutua murhan (eli suuren fyysisen kivun jne) uhriks?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Sitten kun itketään yhyy lapseni kuoli murhan uhrina niin syytä vain itseäsi siitä että lisäännyit ja itse altistit sen lapsen elämälle ja väkivaltaiselle kuolemalle. Turha itkeä. Jep, en ole empatiakykyinen, paitsi eläimiä kohtaan

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Lisääntyminen on maailman itsekkäin teko, ja todella törkeää. Siis myös muista syistä kuin murhia ajatellen.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Arvaapa mitä mun ois pitäny sille sanoo, tajusin vasta nyt:

"Ai susta on outoa että asun 27v kotona? No mitäpä sanot siitä että asuu täällä yks toinenkin joka on 32v? Sanoisit varmaan että se on vielä muakin epäonnistuneempi ja luultavasti sanoisit nää samat jutut sille. No, ainakaan en oo ainut joka tekee kaikki asiat paskasti."

Jotain tollasta ois pitäny sanoo.

Onneks en oo ainut joka on paska.

Samalla saan myös voimaa kaikista muistakin vitun luusereista. Onhan niitä muitakin paljon onneksi.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Ja onneksi, ONNEKSI, mun isä on juoppo joten siinä on jo kolmas yhtä paha luuseri joka tekee asiat väärin ja paskasti.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Ja onhan tässä maassa paljon muitakin juoppoja ja huumeriippuvaisia jotka tekee väärin. Joten hyvä. Oon siis aika isossa joukossa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Enää pitää vain itse ryhtyä juopoksi niin saa ainakin sen avun siihen että on ympärikännissä useimmat päivät

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Tää on niin omituinen tila kun toisaalta haluaa että joku murhais mut mut toisaalta oon usein silleen joo no haluan kuolla mut en sillä tavalla. Ja sit joskus en uskalla kuolla ollenkaan mut se hetki ei oo nyt. Et tää on outoo puolelta toiselle heilumisya

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Jännä että tolla oli ongelma ton kanssa mut esim H:lla ei ollu. Vaikka useimmitenhan ne työstä ja opiskelusta kysyy. Sitä en muista kysykö H mut kuitenki. Ainakaan asumisesta sillä ei ollu mitään ongelmaa, tuolla oli. Niin ne on erilaisia.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Just luinkin filosofian opiskelusta yliopistossa niin voisin sopivasti täyttää niiden boxit sillä ja muuttaa samalla vaikka toiselle paikkakunnalle.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Jos kuolen sit sinne yksiöön niin mitäpä siitä, ainakin täytin niiden toiveet.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,972
Samassa lauseessa tää yks imbesilli puhuu siitä että mun pitää tehä itseni kannalta oikein eikä kuunnella muita että on kyllä aika ristiriitaset jutut ainakin mulle?

Ylös Pohja