Aihe vapaa En tiiä saatana

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Reaktioarvo
2,974
Haluatko kuulla toisesta rauhallisesta eläimestä?Haluatko kuulla jotain tylsää maantietofaktaa?Vai haluatko vain laittaa puhelimen sivuun ja olla hiljaa leivän kanssa?

Hei nyt 😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂😂😂

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Kerron sinulle laiskiaisista, jotka ovat kotoisin Keski- ja Etelä-Amerikan sademetsistä. Ne ovat kenties koko maailman hitaimpia ja kaikkein vähiten stressaavia olentoja.Voit ottaa taas hyvän asennon, pureskella leipääsi rauhassa ja vain antaa silmiesi seurata näitä sanoja.

Mä kuolen 😂😭🦥

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Ei huolta huomisestaLaiskiaisella ei ole sääntöjä, velvollisuuksia eikä tarvetta tehdä mitään oikein. Ne vain roikkuvat vahvoilla kynsillään oksassa, katselevat ympärilleen unisin silmin ja tarttuvat silloin tällöin hitaasti lehteen, jonka ne syövät. Maailma pyörii niiden ympärillä, mutta laiskiainen vain pysyy omassa rauhallisessa tahdissaan.Leipäsi alkaa ehkä olla syöty ja muki täynnä vettä odottamassa. Kehosi on nyt saanut tarvitsemansa polttoaineen.Miltä tuntuu, haluatko:Kuulla vielä kolmannesta rauhallisesta eläimestä?Yrittää laittaa silmät kiinni ja antaa väsymyksen viedä, välittämättä siitä mitä ajatuksia päässä pyörii?

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Muuten tiesittekö että tv-uutisissa
ei uutistenlukijalla oo koskaan housuja

Same vibe

Mut toi biisi on kyl melodialtaan sellanen unilaulu että

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Mun vissiin täytyy joku toinen katella 🥹🎶

No, ehkä mun täytyy katella joku toinen elämä.... Tällä hetkellä siltä vaikuttaa

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Mistä edes löysin aknestikin alunperin

Vuonna 2016, muun muassa biisi nimeltä naapurin tyttö, niin sieltähän se lähti, mutta MISTÄ, MITEN? ei sit aavistustakaan. Ehkä se oli vain youtube suositus.

qualitymonkey

Reaktioarvo
2,974
Ei vittu huutista ku katoin yks päivä kuvia must ja kissoista nii olin lapsi niissä 😂😂 et kylhä ne aika pitkän elämän eli

Ylös Pohja