Aihe vapaa Enää noin viikko kesäloman alkuun :D

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Tai siis tarkemmin ottaen noin 6 päivää (ainakin täälläpäin alkanee ensi lauantaina)

Kesäpöllö Rillis (minä) on jo sangen tohkeissan ja odottavaisin mielin!
Suunnittelin romuttavani nyt jo aika heikon ja hentoisen unirytmini ihan pirstaleiksi ja uivani niin paljon että jalkani pikakehittyvät räpylöiksi, teemme myös todennäköisesti perheen kesken muutamia hassunhauskoja pieniä päivän tai parin pituisia hauskoja seikkailureissuja ja muuta hupaisaa :D


Mitäs muilla varaaneilla olisi agendana? Suurehkojakin suunnitelmia kesän kauniin kirkkaan kultaisille aurinkopäiville?
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Kun nyt kirjastoon pääsisi niin kasa kirjoja joita voi lukea hyvän sään sattuessa ulkona ja sadepäivänä sisällä. Olen suunnitellut tekeväni päiväretken rullaluistellen naapurikaupunkiin. 15 kilometriä, hyvä sää ja hyvät eväät niin kuluu yksi päivä varsin mukavasti. Lisäksi tutkimusretkiä koiran kanssa lähimetsään joka on osoittautunut minulle vielä hyvinkin tuntemattomaksi paikaksi. Heinäkuussa olisi tarkoitus painella perheen kanssa Lappiin eräjormailemaan.

Kyllä, kesäni on tiukasti suunniteltu.
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Kun nyt kirjastoon pääsisi niin kasa kirjoja joita voi lukea hyvän sään sattuessa ulkona ja sadepäivänä sisällä. Olen suunnitellut tekeväni päiväretken rullaluistellen naapurikaupunkiin. 15 kilometriä, hyvä sää ja hyvät eväät niin kuluu yksi päivä varsin mukavasti. Lisäksi tutkimusretkiä koiran kanssa lähimetsään joka on osoittautunut minulle vielä hyvinkin tuntemattomaksi paikaksi. Heinäkuussa olisi tarkoitus painella perheen kanssa Lappiin eräjormailemaan.

Kyllä, kesäni on tiukasti suunniteltu.
Huikea suunnitelma! Tuo päiväretki rullaluistellen kuulostaa mahtavalta, tulee varmasti olemaan eritysilaatuinen kokemus :D
Tavallaan toivon että minunkin kesäni olisi noin tarkasti suunniteltu, voisin ainakin tehdä jonkinlaisen metsäretken ja kerätä mustikoita taas loppukesästä
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Mulla alkoi kesäloma jo periaatteessa tänä perjantaina, mutta aloitan kesätyöt heti huomenna. Ei siis tule lomaa vietettyä tänä kesänä, työt jatkuu koulun alkuun asti. D: Mutta siltä kannalta ihan hyvä, että saan paljon raha säästöön. Ja voihan sitä viikonloppuisin tehdä kaikkea hauskaa.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Vielä kuusi päivää koulua ja sitten olemme vapaita! VAPAITA!!!!

Okei joo lol musta tuntuu et kesästä on tulossa ihan ruton tylsä et oisin varmaan mieluummin koulussa. xD

Mut jeejee meijän luokka lähtee huomenna pikku retkelle :DD
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,887
Reaktioarvo
1,407
Itellä ois ripari heti ensimmäisellä lomaviikolla, sitten meinasin käydä huvipuistoissa kavereitten kanssa, kalastaa, telttailla, rassata autoa, ihan muuten vaan eräjormailla kaverin kanssa ja uida paljon.
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Aika jännä juttu että koulu loppuu jo nyt kun äskenhän se vasta alko D: ja vielä kun peruskoulu loppuu enkä mee enää takas tohon kouluun D::

No mutta niitä suunnitelmia.. ööh no ainakin heinäkuussa on 2 viikkoa kesätöitä, ollaan varmaan mökillä, ehkä mennään jonnekkin huvipuistoon, oon rannalla, luen kirjoja, aloitan uudestaan maalaamaan/piirtämään, urheilen, oon kavereiden kanssa, shoppailen kesätöistä saamilla rahoilla, sirkusesitys ihan loman alussa ja seuraavana päivänä siitä on synttärit :D jooo en varmaan tee mitään ihmeellistä, oon vaan.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
haluaisin mennä telttailemaan, uimaan, käydä Turussa ja Porvoossa, pyöräillä ja kävellä paljon. luultavasti olen vain kipeä ja ärtynyt.
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Mulla alkoi kesäloma jo periaatteessa tänä perjantaina, mutta aloitan kesätyöt heti huomenna. Ei siis tule lomaa vietettyä tänä kesänä, työt jatkuu koulun alkuun asti. D: Mutta siltä kannalta ihan hyvä, että saan paljon raha säästöön. Ja voihan sitä viikonloppuisin tehdä kaikkea hauskaa.
Ohhoh! Oletpas ahkera :D
Minkälaisen työn parissa aiot puuhastella?
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Mulla suunnitelmana olisi mennä shoppailemaan kesän alussa. Ajattelin myös kerätä kasvikansion.
Hauska ja söpö idea tuo kasvikansio! Meillä itseasiassa on koulutehtävänä kerätä kevät-kesä kasvikansiota, mutta teen vain virtuaalisen ja otan älyfoonilla kuvat. Meinasitko perinteisesti ihan prässätä kasvit?
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Itellä ois ripari heti ensimmäisellä lomaviikolla, sitten meinasin käydä huvipuistoissa kavereitten kanssa, kalastaa, telttailla, rassata autoa, ihan muuten vaan eräjormailla kaverin kanssa ja uida paljon.
Kuulostaa perinteiseltä mutta mukavalta lomasuunnitelmalta, mutta "rassata autoa" on kuitenkin aika hauskan kuuloista puuhaa. En kovin usein kuule ihmisten suunnittelevan auton rassausta kesäisin :D
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Aika jännä juttu että koulu loppuu jo nyt kun äskenhän se vasta alko D: ja vielä kun peruskoulu loppuu enkä mee enää takas tohon kouluun D::

No mutta niitä suunnitelmia.. ööh no ainakin heinäkuussa on 2 viikkoa kesätöitä, ollaan varmaan mökillä, ehkä mennään jonnekkin huvipuistoon, oon rannalla, luen kirjoja, aloitan uudestaan maalaamaan/piirtämään, urheilen, oon kavereiden kanssa, shoppailen kesätöistä saamilla rahoilla, sirkusesitys ihan loman alussa ja seuraavana päivänä siitä on synttärit :D jooo en varmaan tee mitään ihmeellistä, oon vaan.
Niin tietysti! Tehän pääsettekin peruskoulusta täysin pihalle, onnittelut! :D
Ja aikamoisia suunnitelmia, kuulostaa mukavan rennolta ja rauhalliselta.
Joskus "vain oleminen" voi ollakin paljon mukavampaa kuin osaisi edes olettaa :o
 

Haamukaapu

Kokenut
Liittynyt
27.2.2021
Viestejä
131
Reaktioarvo
155
Kesän päätavoitteena olisi saada luettua syksyn kirjoituksiin kunnolla ja tunnollisesti, mutta aion tehdä myös jotain mukavaakin, kuten harrastuksien harrastamista ja säästä nauttimista c:
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Itse aion ainakin mennä apuohjaajaksi eräälle leirille. Muita tarkkoja suunnitelmia ei sitten vielä oikein olekaan. Jossain vaiheessa menen varmaan kesämökillekin. Mitäs muuta... Hengailen kavereiden kanssa, totta kai. Toivottavasti tulee myös pyöräiltyä paljon. c:
 
Ylös Pohja