Musiikki Euroviisujen seuraajat! Kertokaa teidän suosikit

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ja jos on muodostunut inhokeita niin nekin saa kertoa. Itse olen tehnyt top10 listan suosikeistani. Tässä mun top10 lista:


  1. Tanska
  2. Italia
  3. Belgia
  4. Sveitsi
  5. Kreikka
  6. Islanti
  7. Norja
  8. San Marino
  9. Kypros
  10. Liettua

Saatte kertoa myös muitakin ajatuksia liittyen euroviisuihin. Itselleni tää on eka vuosi kun kunnolla jaksan kiinnostua euroviisuista. Mutta mua kyllä aika paljon ärsyttäis jos Ukraina voittais. Soisin voiton ehkä Italialle mieluummin.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Ennen semifinaaleja mun top 10 -lista oli tämmönen:
1. Irlanti
2. Kreikka
3. Ruotsi
4. Liettua
5. Israel
6. Tšekki
7. Ukraina
8. Puola
9. Suomi
10. San Marino

Mutta jos pois tippuneita (eli Irlantia) ei lasketa mukaan, niin sitten toi Kreikka on vissiin ensimmäisenä. Ja San Marinon jälkeen tulee Venäjä.
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
en osaa yhtään laittaa järjestykseen D:

mutta tykkään ukrainasta, italiasta, liettuasta, maltasta ja venäjästä sillee eniten.

tän illan semifinaalis italian lisäks tykkään suomen, islannin, ranskan ja sveitsin biiseist. mut honestly tän illan semifinaalibiiseist suurin osa ei hetkauta oikee minnekään suuntaan - toistaiseksi!

toivoisin iha hirveesti et liettua pääsis vähintään korkeille sijoille finaalissa, niiden biisi ol viime vuonna ihan loistava ja tänäki vuon tosi hyvä D: pahoin pelkään kyl että ei riitä voittoon. ukrainast uskoisin täl hetkel eniten että voittaa koko kisan
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ja joo, tykkään ehdottomasti suomen biisistä kans. Halusin vaan miettiä suosikit muista maista niin siksi ei ollut tossa listassa D:
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
1. Sveitsi
2. Belgia
3. Romania
4. Ruotsi
5. Azerbaidžan
6. Ranska
7. Suomi
8. Malta
9. Venäjä
10. Tanska

Yhteen toiseen keskusteluun laitoin tuollaisen nopeasti kyhätyn top-listan (ennen semifinaaleja), mutta tuo on aika häilyväinen ja olen silleen kiikun kaakun muutaman maan suhteen. Jotenkin diggasin tosi paljon Sveitsin biisistä, toisaalta esim. Ruotsillakin saattaisi mennä hyvin. Joidenkin somessa hehkutettujen biisien hienoutta en ole tajunnut juuri yhtään. :D Mä tosin en yleensä seuraa Euroviisuja enkä siis varmastikaan osaa arvioida, mikä on hyvä euroviisukipale ja mikä ei.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
1. Sveitsi
2. Belgia
3. Romania
4. Ruotsi
5. Azerbaidžan
6. Ranska
7. Suomi
8. Malta
9. Venäjä
10. Tanska

Yhteen toiseen keskusteluun laitoin tuollaisen nopeasti kyhätyn top-listan (ennen semifinaaleja), mutta tuo on aika häilyväinen ja olen silleen kiikun kaakun muutaman maan suhteen. Jotenkin diggasin tosi paljon Sveitsin biisistä, toisaalta esim. Ruotsillakin saattaisi mennä hyvin. Joidenkin somessa hehkutettujen biisien hienoutta en ole tajunnut juuri yhtään. :D Mä tosin en yleensä seuraa Euroviisuja enkä siis varmastikaan osaa arvioida, mikä on hyvä euroviisukipale ja mikä ei.
Joo mulla sama tuo, etten oo seurannut paljoo viisuja niin en osaa oikein arvioida, mikä on hyvä euroviisubiisi ja mikä ei.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
1. Norja
2. Italia
3. Tanska
4. Espanja
5. Georgia
6. Suomi
7. Alankomaat
8. Sveitsi
9. Venäjä
10. Ukraina
11. Ruotsi
12. Romania
13. Kreikka
14. Israel
15. Saksa
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Joo mulla sama tuo, etten oo seurannut paljoo viisuja niin en osaa oikein arvioida, mikä on hyvä euroviisubiisi ja mikä ei.
Ei tarvi arvioida, mikä on hyvä euroviisu, ei se oo mitenkään eri asia kuin hyvä biisi muuten vaan. Noista mun suosikeista Espanja, Georgia ja Alankomaat ei ole kovin pidettyjä yleisesti.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Ei tarvi arvioida, mikä on hyvä euroviisu, ei se oo mitenkään eri asia kuin hyvä biisi muuten vaan. Noista mun suosikeista Espanja, Georgia ja Alankomaat ei ole kovin pidettyjä yleisesti.
Mä ainakin omalla kohdallani viittasin vaan siihen, että koska en ole ikinä seurannut euroviisuja niin en tiedä, millaiset biisit yleensä menestyvät tai eivät menesty euroviisuissa, tai onko niillä menestyneillä/ei-menestyneillä biiseillä yleensäkään ollut mitään yhdistäviä piirteitä. En tarkoittanut, etteivätkö kaltaiseni euroviisu-keltanokat voisi arvioida euroviisukappaleiden hyvyyttä makunsa mukaisesti. (y)
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Mä ainakin omalla kohdallani viittasin vaan siihen, että koska en ole ikinä seurannut euroviisuja niin en tiedä, millaiset biisit yleensä menestyvät tai eivät menesty euroviisuissa, tai onko niillä menestyneillä/ei-menestyneillä biiseillä yleensäkään ollut mitään yhdistäviä piirteitä. En tarkoittanut, etteivätkö kaltaiseni euroviisu-keltanokat voisi arvioida euroviisukappaleiden hyvyyttä makunsa mukaisesti. (y)

Aivan :D mulla on jotain käsitystä siitä, millaiset biisit yleensä menestyy, mutta aina joku yllättää enkä yleensä edes arvaa voittajaa oikein.


Spoilervaroitus jos et halua tietää ennakkosuosikeista (mulla ei puhelimella edelleenkään toimi noin tekstinmuokkaushommat)




Oon varma että Sveitsi voittaa. Menestyspotentiaalia on lisäksi ainakin Italialla, Ranskalla ja Islannilla. Malta on ollut ennakkosuosikki, mutta suosio on vähentynyt ja tilalle tuli Ukraina.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Aivan :D mulla on jotain käsitystä siitä, millaiset biisit yleensä menestyy, mutta aina joku yllättää enkä yleensä edes arvaa voittajaa oikein.


Spoilervaroitus jos et halua tietää ennakkosuosikeista (mulla ei puhelimella edelleenkään toimi noin tekstinmuokkaushommat)




Oon varma että Sveitsi voittaa. Menestyspotentiaalia on lisäksi ainakin Italialla, Ranskalla ja Islannilla. Malta on ollut ennakkosuosikki, mutta suosio on vähentynyt ja tilalle tuli Ukraina.

*Tämä viesti liittyy spoilereihin*




Ois kiva jos Sveitsi tai Italia voittais





*Tämä viesti liittyy spoilereihin*
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Ennen tokaa semifinaalia en sen kummemmin euroviisubiisei kuunnellut ennakkoon kuin vissiin keskiviikkona tai eilen kuuntelemalla Suomen ja Norjan biisit. Katoin äsken semifinaalin, ja mun suosikeiksi nousivat Viro, Georgia, Kreikka ja Tanska. Harmitti, että näistä vain Kreikka pääs jatkoon. Islannin biisi oli samalla sekä hauska että pelottava. :D Mua pelotti niiden biisissä heidän kömpelöhkö kehonkieli, erityisesti bändin keulahahmo (?) (eli se, jolla on pitkät ruskeet hiukset) näytti creepyltä alussa, kun sen lauluääni oli upea, mutta näytti robotilta kävellessään katsomon reunaa päin. :D Ja kun kyseistä bändiä kuvattiin niiden ollessa karanteenissa, oli aika karmivaa nähdä kolmen bändin jäsenen "pää" tablettien kautta, kun heidät eristettiin koronatartunnan vuoksi. :D

Ja inhokeistani sen verran, etten oikeen pidä San Marinon biisistä. Sen ylipirteys tuo mulle mieleen Laura Voutilaisen "Mä en kestä" -biisin, josta en tykkää. :/ Kummastutti hieman, että kyseinen biisi pääsi finaaliin.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
1. Sveitsi
2. Belgia
3. Romania
4. Ruotsi
5. Azerbaidžan
6. Ranska
7. Suomi
8. Malta
9. Venäjä
10. Tanska

Yhteen toiseen keskusteluun laitoin tuollaisen nopeasti kyhätyn top-listan (ennen semifinaaleja), mutta tuo on aika häilyväinen ja olen silleen kiikun kaakun muutaman maan suhteen. Jotenkin diggasin tosi paljon Sveitsin biisistä, toisaalta esim. Ruotsillakin saattaisi mennä hyvin. Joidenkin somessa hehkutettujen biisien hienoutta en ole tajunnut juuri yhtään. :D Mä tosin en yleensä seuraa Euroviisuja enkä siis varmastikaan osaa arvioida, mikä on hyvä euroviisukipale ja mikä ei.
Joo, itekin vähän ihmettelin sitä, että toisessa semifinaalissa finaaliin pääsi biisit, jotka eivät mun suosikkeihin erityisesti päässeet. Ei ne siis välttis mitään huonoja ollut, vaan ne ei tarttunut muhun erityisen paljoa. Tosin San Marinon biisistä en paljoa pitänyt.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Voittajaveikkauksia?

Mietin, voisiko Italia voittaa kuitenkin. Sain kyllä eilen voittajavibat Sveitsistä, mutta hype sen ympärillä ei ole mitenkään lisääntynyt ja sillä on youtubessakin vähemmän näyttökertoja kuin Suomella. Serbialla on ylivoimaisesti eniten toisesta semistä (4,3 miljoonaa).
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
tokasta semifinaalista pääsi jotenki iha ihmetyyppejä finaaliin, tai silleen että olin oikeesti aika yllättyny muutamasta 😅 toisaalt noh mikäs siinä sitten i guess!

mä haluisin et ukraina tai liettua voittais, mut sit toisaalt voittajaviboi tulee sveitsistä mullekin D: hankala sanoo! pitääki pia alkaa askartelemaan, teen siis mulle ja äidille sellaset taulukot et voidaan antaa pisteet kaikil esityksille tänää
 
Ylös Pohja