Yhteishaku & pääsykokeet hakemukset korkeakouluihin done

Yhteishaku, pääsykokeet, valintakokeet.

varjojenmaa

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
300
Reaktioarvo
305
Oispa hauskaa hakea jonnekin ihan sen jännityksen ja uutuudenviehätyksen takia, mitä uudet opinnot tuo. Noh, ehkä näissäkin opinnoissa on vauhtia ja vaarallisia tilanteita tarpeeks ku oon taas lataamossa xD
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
Oispa hauskaa hakea jonnekin ihan sen jännityksen ja uutuudenviehätyksen takia, mitä uudet opinnot tuo. Noh, ehkä näissäkin opinnoissa on vauhtia ja vaarallisia tilanteita tarpeeks ku oon taas lataamossa xD
hyrr itteäni vaan pelottaa kaikki uus D: hyvä ku kerkesin tottuu lukioon ja nyt pitää lähtee jo muualle XD
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Kovasti tsemppiä hakuihin! Toivottavasti eka hakutoiveesi toteutuu! 👍
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Tsemppiä! Toivottavasti paikka irtoaa.

Itsekin hain kuuteen paikkaan ja kokeilen, josko papereilla irtoaisi paikka. Mulla on jo opiskelupaikka, mutta vielä kuumottelee yksi uusi paikka ja viime vuonna sinne olisin ehkä päässyt, mutta silloin oli muita juttuja meneillään enkä hakenut.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Tsemppiä! Toivottavasti paikka irtoaa.

Itsekin hain kuuteen paikkaan ja kokeilen, josko papereilla irtoaisi paikka. Mulla on jo opiskelupaikka, mutta vielä kuumottelee yksi uusi paikka ja viime vuonna sinne olisin ehkä päässyt, mutta silloin oli muita juttuja meneillään enkä hakenut.
Tsemppiä sinullekin! 👍
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
Tsemppiä! Toivottavasti paikka irtoaa.

Itsekin hain kuuteen paikkaan ja kokeilen, josko papereilla irtoaisi paikka. Mulla on jo opiskelupaikka, mutta vielä kuumottelee yksi uusi paikka ja viime vuonna sinne olisin ehkä päässyt, mutta silloin oli muita juttuja meneillään enkä hakenut.
kiitos ja tsemppiä sullekin!!! :')
 

salisbury

nettimuumio
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
462
Uuh, mäki just katselin ja sain listalle 5 koulutusta, mihin ajattelin hakea D: Jännittää jo nyt ja toivon, että ne kokeet ois eri päivinä, ku viime kerralla piti pari tiputtaa pois just siks :-(
 
Ylös Pohja