Haluan tapvata sen joka keksi aasian valtioiden nimet

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,102
Reaktioarvo
2,892
Ei oo ja sit viel joet ja järvet ja vuoret ja meret ja salmet ja lahdet ja saaret 😭 afrikka meni tosta noin vaan ja eurooppa ja amerikka mutta aasia ei vaaan meee
Noh aika paljon muistettavaa tossa kyllä on. Mä taas en tiiä selviäisinkö afrikasta :D ainakin kerran oon kyllä saanu kaikki oikein siitä sporclen testistä missä pitää tietää mikä maa on missäkin D: huoh varsinkin sairasta että afrikassa on kaksi kongoa niin totta kai ne menee sekasin keskenään. Myös Mali ja Mauritania ja Mauritius ja Malawi.
 

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Noh aika paljon muistettavaa tossa kyllä on. Mä taas en tiiä selviäisinkö afrikasta :D ainakin kerran oon kyllä saanu kaikki oikein siitä sporclen testistä missä pitää tietää mikä maa on missäkin D: huoh varsinkin sairasta että afrikassa on kaksi kongoa niin totta kai ne menee sekasin keskenään. Myös Mali ja Mauritania ja Mauritius ja Malawi.
Nii afrikka oli vaan siitä helppo että siinä ei tarvinnu muistaa ku kaks jokea ja kaks järveä ja kolmet vuoristot jotka tiesin jo ennestään ja ei yhtään salmea :D
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,490
Mää oon opetellut ne valtiot :D
Taidan muistaa vieläkin ne kaikki (ei siis ees tarvinnut opetella mutta opettelin huvikseen)
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Mä voisin tulla tekemään ton! Mulla on karttaobsessio ja oon opetellu kaikki valtiot, pääkaupungit ja suurimman osan muistakin isoimmista kaupungeista joskus ala-asteella koska joo, obsessio
 

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Mä voisin tulla tekemään ton! Mulla on karttaobsessio ja oon opetellu kaikki valtiot, pääkaupungit ja suurimman osan muistakin isoimmista kaupungeista joskus ala-asteella koska joo, obsessio
Olit tunnin myöhässä olisit voinu tehdä sen mun puolesta
Taidan päästä läpi (nyt kun sanon noin niin en pääse), tosin en muistanu just niitä järviä ja meriä mitä kysyttiin mutta kaikki valtiot mun miälestä meni oikee xd jaa saaret ja joet ja vuoret ja salmia ei ees kysytty vaikka pänttäsin niitä vielä 12 illalla -.-
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Millaisia valtioita kokeessa on? Siis onks siellä kärpäsenkakkoja, joista ei oo aiemmin kuullutkaan, vai perus Kiinaa ja Japania?
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Kaikki ihan kaikki pienimmätkin kärpäsenpaskat
Höh, no voi helkkari. Meillä ei lukion maantiedon karttakokeessa mitäänsanomattomia kärpäsenkakkoja ollut. Järvien sun muiden osio oli mulle kokeessa vaikee, koska panostauduin maiden muistelemisen harjoitteluun. :D
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Olit tunnin myöhässä olisit voinu tehdä sen mun puolesta
Taidan päästä läpi (nyt kun sanon noin niin en pääse), tosin en muistanu just niitä järviä ja meriä mitä kysyttiin mutta kaikki valtiot mun miälestä meni oikee xd jaa saaret ja joet ja vuoret ja salmia ei ees kysytty vaikka pänttäsin niitä vielä 12 illalla -.-
Jee eiköhän tolla juu läpi pääse :3
 
Ylös Pohja