Ihastuminen ihastuksesta hehkutus PT. 2

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
kolme juttuu :D!

1.
tiistai iltana snäppäsin hänen kanssaan ja kysyin häneltä, että mitä hän on tehny, jonka jälkeen chattiin lähetin kuvan siitä miun wanhojen mekosta ja kerroin, että olin vihdoin ostanu sen, jne. hän sitten vastas kuvalla (melko hämmästyneen tai yllättyneen näkönen ilme) ja teksti, "no nyt on nättiä :0" ;w;

2.
noh, eilen illalla olin sitten lähettäny hälle kaks kuvaa miun asuista. molemmissa kuvissa miulla oli beige turtle neck paita sekä flanelli, mutta housuista oli se kriisi :D kysyin, että laitanko mustat vai vaaleet farkut koulukuvauksiin. hän sitten sano, että molemmat näyttää hyvältä ;w; (mutta vaaleisiin pääty - ihanaa, koska olin itekkin niitä ajatellu).

3.
tänä aamuna laitoin huomenta snäpin. hän laitto miulle takas ja kysy, että mites nukutti. vastasin sit siihen ja kysyin häneltä takas. hän sit vastas, että liian hyvin JA "sun kans nukuttas varmasti paremmi" ;w; piti lukee se uuelleen ja uuelleen, että olinhan varmasti lukenu oikein, mutta kyllä :D! vastasin sit siihen tosi smoothisti, että "pitääpä joskus testata" ja sit semmonen rauhallinen emoji.


enää kaks viikkoo ja kolme päivää, niin nään hänet ;w;!

se yllätys hälle alkaa olla pikkuhiljaa valmis (laitan siitä sit erillisen keskustelun ja vähän kuvia). maalaukset oon aikalailla tehny kohta, mutta tällä hetkellä maalaan yhtä pientä boxia, jonne sitten laitan sen maalaus projektin :D ja aattelin myös, että koska sinne mahtuu, niin laittaisin sinne suklaapatukoita (joista hän tykkää) sekä sit jos maalaisin vielä pienen kiven :)
 
Ylös Pohja