Musiikki IL: Blind Channelin roisi ele kiellettiin Euroviisuissa

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Oho, aika tiukat säädökset sitten siellä :/
Mm. Kiroileminen ja muu vastaava kielenkäyttö on kiellettyä, ja toi on kuulemma rinnastettavissa siihen. Noh, eipä voi mittään.
Onhan sitä ennenkin esim. kappaleiden sanoituksista jotain kohtia muutettu, joten kai tuohonkin voi keksiä jonkun korvaavan jutun.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
Joo luin tosta
En ymmärrä miks se kiellettiin, eihän se oo läheskään yhtä paha ku joku kiroilu eikä oikeestaan mitenkään verrattavissa siihen
Tai ainakaan ite en aattele niin mutta siis xD
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
384
Reaktioarvo
367
Ei sen kieltämisestä mitään haittaakaan mun mielestä ole, ei ollut kovin keskeinen tai edes tarpeellinen osa sitä esitystä.

Mut oon joskus miettinyt, millä perusteella voi kieltää käsimerkkejä, kun niillä on eri maissa eri merkityksiä. Esim. se Robin Bengtssonin viisuesityksessä käytetty käsimerkki on joissain maissa hävytön ele ja verrattavissa suunnilleen keskisormeen. :D Toisaalta kyllä joku sana voi sattumalta olla toisessa kielessä kirosana, tyyliin katso/cazzo.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Joo luin tosta
En ymmärrä miks se kiellettiin, eihän se oo läheskään yhtä paha ku joku kiroilu eikä oikeestaan mitenkään verrattavissa siihen
Tai ainakaan ite en aattele niin mutta siis xD
Njaa, eikös se keskisormi meinaa jotain suurin piirtein "Haista vittu"?
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
No joo
Mut silti se on aika harmiton
Toki joissain maissa se voi olla kyllä aika suuri loukkaus :D
Jouduttiinhan siitä Robin Bengtssonin kappaleestakin (2017) muuttamaan se yks kohta, joka mitä ilmeisimmin kuului alun perin "fucking beautiful", muotoon "freaking beautiful". (Ja mun mielestä se on itse asiassa jopa parempi tollein "puhtaana" versiona!) (En siis tiedä sen alkuperäisiä sanoituksia - mutta päättelin siitä, että siinä kuulemma oli alun perin kirosanoja, että se kuului alun perin tollein ekana mainittuun tapaan.)
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Pohja