Syvälliset Intuitio

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Mulla on ilmeisesti aika vahva ja hyvä intuitio. Nyt se on vaan ruvennut olemaan aika outo.

Tänään kun olin kaupassa, kävin mangahyllyllä. Päätin, etten ota uutta osaa lempimangastani, vaan ottaisin sen ensi kerralla. Kuitenkin koko reissun ajan minulla oli tunne, että se pitäisi ostaa nyt, koska se ei olisi muka mahdollista ensi kerralla. En tiedä miksi, mutta se tuntui siltä. Ostin sen.
On myös tunne, että läheisellä tehtaalla tapahtuu pian jotain pahaa.
Jännä tuo intuitio.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20,042
Reaktioarvo
8,494
Pahuus tuli ilmi: joku söi yövahdin jukurtin jää-kaapista!
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Hmm. Voi olla sun intuitiota tai että yliajattelet. Näitä ei aina erota toisistaan ja se on mulla hyvin yleinen ongelma. Siksi en aina uskalla luottaa intuitiooni tai siihen, mitä luulen intuitioksi. D:
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Mulla on sama. Voi olla, että kun tietää et on vahva intuitio, alkaa alitajuisesti pelätä, että tavallinen ajatuskin voi tarkoittaa jotain. Esim mul on käyny joskus niin, että kun joku on ollut myöhässä sovitusta aikataulusta, oon ajatellut et mitä jos jotain on sattunut, ja sit luullut että se on intuitio, vaikka todellisuudessa vaan tavallinen ajatus joka ei merkitse mitään. Sit oon ihan paniikissa suunnillee kattonu Tilannehuoneen että onko lähellä ollu onnettomuuksia tms, ja hetken päästä ovikello soi ja tajuan, että panikoin turhaan.
Varmaan johtuu siitä, että yks mun ensimmäisistä vahvoista intuitiokokemuksista liittyi lähisukulaisen kuolemaan, jonka jälkeen aloin yliajatella, että kaikki pahat aavistukset tulee tapahtumaan.
Hui kauhee miten pitkä ja sekava teksti, yritin jotenki selittää asiaa josta en itsekään oo täysin varma xD
 
Ylös Pohja