Tyyli Käytättekö koruja tai muita vastaavia koristeita?

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Chokereita käytän paljon, ja korviksia myös. Korvikset on tosin yleensä aina ne samat hopeiset korpinkallokorvikset, koska ne sopii kaikkeen ja tykkään niistä.
 
Liittynyt
12.5.2021
Viestejä
97
Reaktioarvo
91
Mul on aina semmonen titaaninen industrial tappi mis on feikkiopaalipallot. Sen lisäks käytän aina vasemmas nimettömässä semmosta perus ruostumattomast teräksest olevaa yksinkertasta tavallista rengasta. Ja kaulassa on aina choker missä killuu semmonen eläimille tarkotettu sydämenmuotonen nimikyltti mis lukee "Eben's" (viitaten mun mieheen).

En ota noit koruja ikinä pois. Korkeintaan vaan jos pitää mennä magneettikuvauksiin tms. mut sit ne menee kyllä heti takas päälle. :')
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Harvemmin nykyään, mutta yleensä mulla on kultaiset renkaat korvissa.
 

Blaster-

Harjoittelija
Liittynyt
25.2.2023
Viestejä
3
Reaktioarvo
1
Tulee kyllä käytettyä koruja, löytyy useita erilaisia kaulakoruja joita hankittu vähän sieltä sun täältä. Viime aikoina suurin osa koruista hankittu Feebeltä. Ite tykkään aika pelkistetyistä ja simppeleistä koruista. Kaulaketjuja sekä riipuksia lähinnä, vähemmän sitten rannekoruja ja korvassa on roikkunut yksi ja sama rengas yli 10v, mutta ei sitä raaski poiskaan ottaa :D

Mites muilla?
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
601
Reaktioarvo
655
Joo siis mulla on aina yks semmonen simppeli kaulakoru, jossa on sydän keskellä. Sit kans kultaset pienet korvarenkaat about aina. Ehkä kerran vuodessa jaksan vaihtaa jotkut toiset pariks päiväks. Musta rannekello on yleensä johonkin lähdettäessä mukana. Ja sit joskus jos jaksaa nii laitan kans mun protukorun kaulaan.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Lol joskus kauan sitten tähän kommentoin niin päivitänpä: Mulla on vasemmassa keskarissa ja etusormessa sormukset, toinen on edelleen se sama minkä ite tein ja toinen on sit kullattu hopeasormus jossa on zirkoneja :D Oikeassa kädessä nimettömässä vieläkin delfiinihopeasormus ja sit etusormessa Kultajousen äärettömän muotoinen hopeasormus jossa on myös zirkoneja
Rannekoruja en oo nyt jaksanu käyttää mut rippiristiä ja semmosta miekkakorua (Rohkelikon miekka pittäis olla) pidän kaulassa :D
 
Liittynyt
24.2.2023
Viestejä
28
Reaktioarvo
15
Chokereita käytän paljon, ja korviksia myös. Korvikset on tosin yleensä aina ne samat hopeiset korpinkallokorvikset, koska ne sopii kaikkeen ja tykkään niistä.
Mulla on aina semmonen ankkuri kaulakoru ja melkein päivittäin kultaset norsukorvikset ja sit usein muitaki koruja
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
En muista käyttää koruja. Mulla on korvikset mutta nyt hukkasin toisen kivan korvakorun niin käytän vaan toista :D
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
mulla on äidin antama kaulakoru (Lumikki lumoavalta) koko ajan kaulassa!! joskus kyllä ahdistun ja tulee sellanen tunne että kuristun niin otan sen pois ja sit unohdan laittaa takasin
joskus käytän korvakoruja ja sormuksia mutta harvemmin jaksan
 

Tietsikkan3r0

Kokenut
Liittynyt
12.3.2022
Viestejä
114
Reaktioarvo
47
Välillä nahkarotsin kanssa rippilahjaks saatua soturiristiä (myötikset nimelle) ja vyöllä metallikettinkejä
 

Lukutoukka_05_

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,066
Reaktioarvo
997
Korvakorut on aina, tällä hetkellä on valkoiset helmet. Kaulassa käytän aina rippiristiä ja käsikoruina käytän aina 2 nomination korua (toinen in täynnä, toinen ei vielä) ja nyt oon ruvennut käyttämään sormuksia joten melkeinpä joka päivä käytän myös niitä.
Päivitänpä tätä: 2 nomination korua aina oikeassa kädessä, vasemmassa kädessä semmonen aktiivisuus kello (sellanen joka näyttää kellon kanssa esim askeleet yms) se on haalean vaaleenpunanen, vasemman käden etusormessa on aina tietty sormus ja joskus käytän muitakin, kaulakoruja en silleen oikeen käytä enää kauheesta, ensimmäisissä korvareissä oon nyt tykännyt käyttää erilaisia renkaita (en mitään kauheen isoja) ja sit toisis korvareis on sellaset harjotus korvakorut jotka on timantit
 
Viimeksi muokattu:

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Nyt mulla on semmoset valkoset/helmiäiset vai mitkä onkaan pallokorvikset ja kultanen kaulakoru ollu monta päivää. Siis semmonen ketjukoru.
 

RilliPöllö

Uudenmaan Louhi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
389
Reaktioarvo
592
Kalevala-korun hopeinen karhu-kaulakoru ja Osmansolmu-amuletti kumpikin ovat päivästä toiseen aina kaulassa. Ne taitavat olla mulle enemmänkin kuin vain sieviä asusteita koska on vähän orpo olo ilman niitä. Tykkään ajatella että ne tuo onnea ja suojausta, vaikken tiedä että miltä :D
Söpös korvakorut, etenkin isot, on myös aina säväyttävää ja persoonallisuutta uhkuvaa plussaa, omistan parit hauskan väriset ja kivan keväiset vanerikorvikset (linkkiä kauppaan jos joku haluaa vilkaista: https://crazygrannydesigns.com/ ). Usein kuljen kuitenkin ihan vain tavalliset hopeiset pallo-napit korvissa
(Ohhoh kun onkin jo iäkäs kesu :O)
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
Söpös korvakorut, etenkin isot, on myös aina säväyttävää ja persoonallisuutta uhkuvaa plussaa, omistan parit hauskan väriset ja kivan keväiset vanerikorvikset (linkkiä kauppaan jos joku haluaa vilkaista: https://crazygrannydesigns.com/ ).
Hei, noillahan on kerrassaan aivan upean näköisiä korviksia! Enpäs ollut tuollaiseen aiemmin törmännyt. :D
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
Käytän aina Kalevalan neliapilakorua, jonka sain aikoinaan rippilahjaksi. Mulla on kans lähes aina jotkut simppelit korvikset korvissa, joskus jaksan kyllä laittaa renkaatkin.
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Nenärengas löytyy ja kyllä mulla korviksiakin on 3kpl molemmissa korvissa suurimman osan ajasta. En tosin pysty nukkumaan niiden kanssa, joten kiireaamuina en aina ehdi laittamaan takaisin, mutta olo on melko alaston ilman mitään korviksia. Kaulakoruja mulla on kans muutama, arkisin käytän jotain ulkomailta ostettuja rihkamakoruja ja sitten mulla on muutama arvokas koru, joita käytän vaan juhlissa tai muissa merkkitilaisuuksissa. Yhtä niistä (joka on mulle tosi rakas ja sain sen edesmenneeltä läheiseltä) pidän ikään kuin onnenamulettina tuomaan onnea ja jotain turvaa jossain tärkeissä tai jännittävissä tilanteissa, kuten työhaastatteluissa tai tärkeillä treffeillä tai muualla, missä tuntuu, että se tuo jotain lohtua tai rohkaisua.

Rannekoruja ja sormuksia on kans paljon, mutta niitä käytän aika vaihtelevasti. Ainoastaan yksi rannekoru on tarttunut käteeni melko pysyvästi ja sitä pidän kyllä päivittäin, nukkuessakin, sillä pidän siitä miltä se näyttää ja siihen liittyy myös onnellinen muisto tärkeän ihmisen kanssa, joka on nyt kaukana toisella puolella Eurooppaa.
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Harvemmin käytän enää muita koruja, mutta käytän sellaista ihan perus mustaa paksuhkoa sormusta.

Minulla on myös aina aurinkolasit mukanani. Niitä on meikäläisellä joka lähtöön, ja valitsen aina asuuni sopivimmat.
 
Ylös Pohja