kerro jokin erikoinen fakta itsestäsi!

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Reaktioarvo
993
eli sellainen asia, jota et ehkä ensimmäisenä kertoisi tuntemattomalle ihmiselle. mie voisin vaikka kertoa sen, että miulla on synnynnäinen "virhe", jonka takia en kuule mitään toisella korvallani.

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Äiti voiteli mulle aamiaisleivät aina siihen asti kun täytin 22 ja joskus lankasi hampaani. Aloin myös varhaisteininä syömään säännöllisesti paperia ja teen sitä edelleen. Näihin en osaa antaa mitään järjellistä selitystä.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
En keksi mitään D::

Tai no keksin, tän mää oon kertonut vain ja ainoastaan kahdelle ihimiselle koko elämäni aikana ja ne kaks kuuluu mun parhaimpiin ja luotettavimpiin kavereihin

Tää kuulostaa tosi hölmöltä mut

Pelkään poikia

kuljeskelija

Matkalla
Reaktioarvo
861
Leikkaan/revin palasiksi paperia. Joskus vain kulman, joskus koko paperin. Tykkään tuhota paperia.

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
Äiti voiteli mulle aamiaisleivät aina siihen asti kun täytin 22 ja joskus lankasi hampaani. Aloin myös varhaisteininä syömään säännöllisesti paperia ja teen sitä edelleen. Näihin en osaa antaa mitään järjellistä selitystä.
mä söin nuorena myös paperia, aku ankka oli lemppari, siksi kaikista vanhoista aku ankoista puuttuu multa joka sivun kulmat XD syytä tosiaan en itekää tiiä.

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
mä söin nuorena myös paperia, aku ankka oli lemppari, siksi kaikista vanhoista aku ankoista puuttuu multa joka sivun kulmat XD syytä tosiaan en itekää tiiä.
Mä en taida syödä muuta kuin ihan perus valkoista paperia. En mitenkään sivutolkulla, mutta ihan joskus huomaamatta menee muutama pala jostain vihosta tai kopiopaperista. Sen mussuttaminen jotenkin rentouttaa :D

kromi

Kurnau
Reaktioarvo
1,112
Oon opetellut jotain ihan turhia taitoja, joita en tuu koskaan tarvitsemaan missään, kuten jonglöörausta kolmella pallolla, pari kolikkotemppua, rubikin kuution ratkaisutavan, ja Edgar Allan Poen Raven-runon (melkein kokonaan) ulkoa.

Kaikki näistä taidoista on tosin aika ruosteessa, ja Ravenistä en kyllä ihan loppua muistanut koskaan kunnolla ulkoa.

Mitään näistä en ole edes oikeastaan koskaan esitellyt kenellekään, paitsi joskus oon pätenyt jossain ratkaisemalla rubikin kuution.

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
777
Pelkään miehiä etenkin vihaisina ja ihan muutenkin. Esim. tänään kävin hölkkäämässä metsässä ja mua vastaan tuli mies. Menin täyteen paniikkiin ja juoksin hänen ohi niin lujaa kuin pystyin. Toisena juttuna voisin kertoa, että tykkään puhua eläimille. Esimerkiksi linnuille puhuminen on ihanaa ja musta tuntuu, että ne ymmärtävät mua. :D

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512
Hyyyyi, itelle ei tulis mieleenkään Akkareiden sivui syödä, kun ne musta haisee niin pahalle. Dx Oon joskus järkytyksissäni ajatellut, miltä ne paperit maistuis.

Näin joskus yläasteella painajaista, että söin matikankirjaani, ja se maistu herneiltä. Oli sit inhottavaa myöhemmin syödä kyseisiä kasviksia. :/

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Mulla on vino luusto, koska olin niin iso vauva ettei mulla ollut kunnolla tilaa kasvaa äitini kohdussa. Esim. rintakehäni toinen puoli tulee edestä ulommas kuin toinen.

Syksysydän

Löylykauha
Reaktioarvo
624
Ei kyl kauhee erikoine mut mua ällötti (tai jotai sinnepäi ::D) nii paljo korviste laittamine takas, ja pois ottamineki oli iha hirveetä, et lopeti korviste käytö heti ku sain sillo ne yhet otettuu poijes, mitä ny siiheki meni joku kolme vuot(ottaa ne pois ku e halunnu :'D) ?

KäveleväNakki

Mysteeri
Reaktioarvo
1,434
Mun toisen korvan juuressa on sellanen samanlainen talirauhanen mitä linnuilla on, ja jos sitä puristaa ni sieltä tulee sellasta mitä linnut käyttää sulkien puhistamiseen :DD
tosi random juttu I know.

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Reaktioarvo
853
Oikea käteni ei taitu suoraksi, hajuaistini on todella heikko. Mitäs näitä. Äiti opetti minut kävelemään juustonaksujen avulla ja siitä ehkä tuli se että näin aikuisena en voi sietää juustonaksuja, en ainakaan itse koskaan osta niitä.

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Reaktioarvo
1,512
Ja no, mun äidille on kerrottu, että yks mun jaloista on toista hitusen pidempi. :D

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
minulta on poistettu 8kpl hammasta, söin lapsena paperia ja ääntelin kuin porsas (röh röh), olen ollut rakastunut vain kerran elämässäni ja pelkään tajuttoman paljon lentäviä pörriäisiä ja muita itikoita.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,669
Mulla on vino luusto, koska olin niin iso vauva ettei mulla ollut kunnolla tilaa kasvaa äitini kohdussa. Esim. rintakehäni toinen puoli tulee edestä ulommas kuin toinen.
Eli englanniksi voisi sanoa, että "one twisted person"?

Mutta otsikon kysymykseen: oikea jalkani on onnettomuuden takia n. sentin lyhyempi kuin vasen jalkani.

Reaktioarvo
5,133
Kammoan verta, piikkejä ja muita teräviä esineitä, sekä kaikkea muuta minkä saatan assosioida vereen. Jossain määrin myöskin kipua tai kivun tuottamista mille tahansa. :D

Ylös Pohja