valkosipulimajo
Harjoittelija
- Reaktioarvo
- 0
Saatat päästä meidän tulevaan podcastiin
Hui kamalaa!?Olen syönyt hevosenlihaa.
Meetvurstissa on hevosenlihaa.Hui kamalaa!?
Haha, yleensä ei!Meetvurstissa on hevosenlihaa.
Tämä. Siinä meetvurstissa oliHaha, yleensä ei!
Ok, onks siinä jotaki pahaa?Tämä. Siinä meetvurstissa oli
On.Ok, onks siinä jotaki pahaa?
Miksi?
Mitä pahaa?
Apua mieki oon lainannu nuppineuloja ja ratkojan ala-asteella enkä palauttanu :DLainasin ala-asteella ehkä viis nuppineulaa koulusta, enkä koskaan palauttanu niitä...
Tai sit se, et kävin kerran lapsena yhen kerrostalon katolla ilman lupaa. Huih!
Se on vaanMitä pahaa?
Perustele? Lähde?Se on vaan
Se on mun mielipide. sä voit mennä skelen kanssa venäjälle siellä teitä rakastetaan.Perustele? Lähde?
Mua rakastetaan kaikkialla! Ja ihmettelin vaan että mitä pahaa hevosen lihassa on:DSe on mun mielipide. sä voit mennä skelen kanssa venäjälle siellä teitä rakastetaan.
Ehkä hän on/oli silloin vegaani tai kasvissyöjä, tai päättänyt ja luvannut itselleen ettei syö hevosen lihaa?🤔 En kyllä oikeasti tiedä. Tää oli vaan ehdotusMua rakastetaan kaikkialla! Ja ihmettelin vaan että mitä pahaa hevosen lihassa on:D
Joo mieki mietin tuota vegaaniutta vaihtoehtona!Ehkä hän on/oli silloin vegaani tai kasvissyöjä, tai päättänyt ja luvannut itselleen ettei syö hevosen lihaa?🤔 En kyllä oikeasti tiedä. Tää oli vaan ehdotus
Eikö se silloin tee siitä ganni baalin..?!!Joo mieki mietin tuota vegaaniutta vaihtoehtona!
No ehkä se syö vaan hedelmiä!Eikö se silloin tee siitä ganni baalin..?!!
Ite oon syöny purkitettua heppaa, meetvurstijuttu on myytti jolla kiusataan heppatyttöjäMeetvurstissa on hevosenlihaa.
Siinä paketissa luki hevosenliha.Ite oon syöny purkitettua heppaa, meetvurstijuttu on myytti jolla kiusataan heppatyttöjä
Ok, onko mielestäsi lihansyönti paha asia? Vai vaan hevosenlihan?Siinä paketissa luki hevosenliha.
Ja mie osallistumisesta..Nautin suuresti riitojen ja väittelyiden ja seuraamisesta.