Peruskoulu Kerron nyt ekasta ja tokasta koulupäivästä :D

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Eka päivä nyt oli rennompaa, käytiin luokissa katselemassa. Oli hauskaa kuunnella kasi- ja ysiluokkalaisia, kun tosi moni oli silleen 'nehän on tosi pieniä' ja tollasta. :D Enää ei olla niitä koulun vanhimpia hehe

Tokana päivänä uskaltauduin juttelemaan parin kivan tytön kanssa, sanotaan vaikka S ja M. Juteltiin sitte kässän tunnilla ku kässänope puhu puoltoista tuntia siitä miten koneet toimii. Vähemmästäkin olis ymmärtänyt. Enkä mä ymmärrä miten ruoka liittyy puukässään..Ainakin saatiin jutella kavereiden kanssa jos johonki laitteeseen oli jonoa. Meillä on torstaisin kässän kaksoistunti... ;-;
Fysiikan ope oli tosi rento ja kiva :)

Huomenna on ekat luma-tunnit, jee!
 

Poistettukäyttäjänimi100

Eläinrakas heppahöpsö c:
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,465
Reaktioarvo
1,446
Olin että mikä luma kunnes muistin että siitä oli jo puhetta :D

Mie muuten olin vähän eksyksissä ku en tajunnu että mikä käytävä menee c- siipeen😂😂
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Kiinnostavaa kuulla muidenkin koulupäivistä! Mulla alko koulu jo maanantaina, mutta ei olla vieläkään tehty mitään kunnollista. Jos jotain tehtäviä tehään niin ne on jotain verkkotehtäviä luokkaa "maalaa tästä kirjainlaatikosta sanat koulutus, oppilaanohjaus ja koulumatka". Oon kateellinen kaikille niille, joilla alko koulu kunnolla jo tokana päivänä. En tiiä ketään, jotka ei olis vieläkään tehneet mitään järkevää. D:
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Itekin yläasteen ekana päivänä oli ihmeissäni, kun opiskeluympäristö on täynnä vanhempaa väkeä, eikä pikkulapsia näkynyt enää missään. :D

Seiskalla tunsin olevani pikkulapsi ysien rinnalla, mutta ysillä taas tuntui siltä, etten mä mikään iso ollut. :D Lukiossa oli mulla sama juttu: ykkösellä tunsin olevani pieni penska, mutta abivuonna ei tuntunut samalta. Abivuonna meidän matikan ope luuli kurssilla opettavansa ykkösiä ja oli ihmeissään eka, kun kurssilla ei näkynyt pikkuisia lapsia. :D Toisaalta se opettaja oli vähän höperö.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Kiinnostavaa kuulla muidenkin koulupäivistä! Mulla alko koulu jo maanantaina, mutta ei olla vieläkään tehty mitään kunnollista. Jos jotain tehtäviä tehään niin ne on jotain verkkotehtäviä luokkaa "maalaa tästä kirjainlaatikosta sanat koulutus, oppilaanohjaus ja koulumatka". Oon kateellinen kaikille niille, joilla alko koulu kunnolla jo tokana päivänä. En tiiä ketään, jotka ei olis vieläkään tehneet mitään järkevää. D:
Me tehtiin tai yritettiin mutta meni tekniikan kanssa sähläämiseksi lol
 
Ylös Pohja