Työ Kesätyö

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Lähetin juuri pariin paikkaan kesätyöhakemuksen ja toivon hartaasti, että on vielä jonkinlaiset mahikset päästä töihin :D Toisaalta, toiseen paikkaan mulla ois varmaan aika hyvätkin mahdollisuudet, sillä oon ollu siellä ennenkin nii ne saattaa vielä muistaa mut :D
 

terpi

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
365
Reaktioarvo
243
Mä en oo hakenu viälä mihinkää ku kaikkialle pitää olla 18 ja lidliin en enää ikinä mee :D
Hyvässä lykyssä saan suvulta töitä jos se tarvii apukäsiä kioskilla
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Mä en oo hakenu viälä mihinkää ku kaikkialle pitää olla 18 ja lidliin en enää ikinä mee :D
Hyvässä lykyssä saan suvulta töitä jos se tarvii apukäsiä kioskilla
Okei, harmi jos et oo mihinkään päässy. Ootko harkinnu hakevasi johonkin muuhun päivittäistavarakauppaan kuin Lidl?
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Toivotaan, että kesätyöhakemusten suhteen nappaa! 👍
Sormet ristissä täällä, että ottaisivat minut töihin! Ei ole oikein muutakaan paikkaa ja bensat pitäisi sitten kesällä maksaa kunhan saan viimein ajokortin! + Olisihan se kiva jos olisi itselläkin jtn rahaa ettei aina tarvitsisi vanhemmilta kysyy
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Ääh, pitäis pian itekin hakee kesätöihin. Ottaiskohan teatterit (meidän kaupungin joku teatteri otti kokemattomii kesätyöläisii) tai mainostoimistot kesätyöläisii? Itteä siis kiinnostaa kuvataide, ja olis kiva saada siihen sopiva kesätyö, mutta yleensä tommosiin pääsee vaan suhteilla. :( En mä mihinkään Mäkkäriin haluu mennä.
 

aitosuomalainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.3.2021
Viestejä
500
Reaktioarvo
588
Ääh, pitäis pian itekin hakee kesätöihin. Ottaiskohan teatterit (meidän kaupungin joku teatteri otti kokemattomii kesätyöläisii) tai mainostoimistot kesätyöläisii? Itteä siis kiinnostaa kuvataide, ja olis kiva saada siihen sopiva kesätyö, mutta yleensä tommosiin pääsee vaan suhteilla. :( En mä mihinkään Mäkkäriin haluu mennä.
Teatteri olis kyllä siisti paikka! Toivottavasti pääsisit!
 
Ylös Pohja