Ketä demittäjiä ikävöitte eniten?

Mirann_

Harjoittelija
Liittynyt
18.6.2022
Viestejä
1
Reaktioarvo
5
Viinapullonavaaja on usein mielessä, miten hän voi nykyään, niin harmi että hänellä meni niin huonosti
 

Riisitassu

Jokapaikanhöylä
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
808
Reaktioarvo
1,256
kuka D: kuka on kuollut
Veikkaisin että kyseessä on eräs trolli, joka pyöri demissä suunnilleen alle vuosi ennen sivuston lopettamista. (Anteeksi jos erehdyin henkilöstä, mutta ei tule mieleen kenestä muustakaan voisi olla kyse)


Ja itse keskustelun aiheeseen: En osaa sanoa ketä ikävöin eniten. Monia. Harmi etteivät tulleet tänne D:
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,756
Veikkaisin että kyseessä on eräs trolli, joka pyöri demissä suunnilleen alle vuosi ennen sivuston lopettamista. (Anteeksi jos erehdyin henkilöstä, mutta ei tule mieleen kenestä muustakaan voisi olla kyse)


Ja itse keskustelun aiheeseen: En osaa sanoa ketä ikävöin eniten. Monia. Harmi etteivät tulleet tänne D:
Eipä ollu.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,881
Reaktioarvo
1,406
En ollut Demissä kenenkään kanssa kovin läheinen, mutta välillä tulee mietittyä että mitähän Viinapullonavaajalle kuuluu.
 

Tietsikkan3r0

Kokenut
Liittynyt
12.3.2022
Viestejä
114
Reaktioarvo
47
En oikeastaan ketään kenen kanssa en olisi muutoin edelleen tekemisissä. Royy tosin säälittää, koska kaveri sekosi niin pahasti.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Ehkä kaipaan eniten niitä joiden kanssa keskustelin Instagramissa asti. En muista ketä ne oli ja sitten kun IG sivukin poistettiin niin ne hävisi enkä löytänyt enää uudelleen. Tosin ennen sivun poistumista osa ei edes käynyt enää instagramissa, tai niillä oli joku vanha käyttäjä jota eivät enää käyttäneet.
 
Liittynyt
15.7.2022
Viestejä
522
Reaktioarvo
348
potriainen/aurinkopieni/aurinkoiso/rojaali/... (lukuisia muitakin nimimerkkejä löytyi) jäi mietityttämään koska olin aikalailla viimeinen ihminen jolle se jutteli demissä (hallamieli-nimimerkillä silloin) ennen kuin se lähti sieltä mun tietääkseni kokonaan 2019 alkupuolella ja olisin halunnut jatkaa juttelua. ehkä koin että musta olis voinut olla sille jotain apua ja jäi vaan mietityttämään koko ihminen niin pitkäksi aikaa etten edes kehtaa myöntää. harmittaa edelleen että se ei koskaan tullut takaisin sit ja en tiiä miten sillä meni sit elämässä sen jälkeen

:(
 
Ylös Pohja