Muu Ketä täällä haudataan vai miksi on hiljaista kuin kirkossa?

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ite olin koko päivän poissa kotoa, mutta näin muutenkin on ollut kyllä aika hiljasta. Oon koittanut ite luoda vähän kesui, kun en mitään kommentoitavaakaan ole löytänyt, mutta eipä se varmaan hirveästi ole auttanut. Voisin kyl sit taas huomenna luoda uuden kesun. Oikeesti, musta tuntuuet nykyään oon tosi usein pohtimassa jotain uusia keskusteluideoita, kun tää foorumi on niin hiljainen. D:
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
En oo kovin aktiivinen. Enkä oo ite aloittanut juurikaan keskusteluja, koska en jaksa. Enkä siis silleen valita, koska kukin keskustelkoon mistä haluaa, mutta suurin syy, miksi en kovin paljoa täällä keskustele on, koska ei oo paljoa keskusteltavaa.

Hyvääkin löytyy, eikä kaiken tietty tarvi olla pelkkää asiaa mutta suurin osa keskusteluista on joko

a) "söin tänään porkkanan" "yks tyyppi hymyili mulle" tms, mihin ei voi oikein sanoa muuta kuin "No sepä kiva."

b) qualitymonkeyn loputtomia purkauksia siitä, kuinka julkkis a b ja c on niiiiiin ihkuja ja niin on d:kin vaikka se ei ookaan niin vanha kuin ne muut ja oonkohan mä nyt lesbo vai homo vai bi vai hetero tai mies vai nainen vai joku muu, mikä? Mitäpä tuohon sanoisi?

c) Skeletorin mukavitsejä ja loputonta vänkäystä, joka tappaa keskustelun kuin keskustelun.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
En oo kovin aktiivinen. Enkä oo ite aloittanut juurikaan keskusteluja, koska en jaksa. Enkä siis silleen valita, koska kukin keskustelkoon mistä haluaa, mutta suurin syy, miksi en kovin paljoa täällä keskustele on, koska ei oo paljoa keskusteltavaa.

Hyvääkin löytyy, eikä kaiken tietty tarvi olla pelkkää asiaa mutta suurin osa keskusteluista on joko

a) "söin tänään porkkanan" "yks tyyppi hymyili mulle" tms, mihin ei voi oikein sanoa muuta kuin "No sepä kiva."

b) qualitymonkeyn loputtomia purkauksia siitä, kuinka julkkis a b ja c on niiiiiin ihkuja ja niin on d:kin vaikka se ei ookaan niin vanha kuin ne muut ja oonkohan mä nyt lesbo vai homo vai bi vai hetero tai mies vai nainen vai joku muu, mikä? Mitäpä tuohon sanoisi?

c) Skeletorin mukavitsejä ja loputonta vänkäystä, joka tappaa keskustelun kuin keskustelun.
Tähänkin vastaan vain peukulla koska olen lähtökohtaisesti samaa mieltä enkä muuta keksi.
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Kaipa mullakin on hiljaisuuteen syynä lähinnä se, ettei vaan jaksa tai keksi mitään. Näkeehän täällä jatkuvasti mielenkiintoisia keskusteluja, mutta syvällisempiin en välttämättä jaksa kehitellä kunnollista vastausta (head empty no thoughts) ja muihin en sitten vaan keksi vastattavaa. Uusien keskustelujen luomiseen mulla on pieni kynnys, eli en viitsi ihan kaikesta mieleen tulevasta tehtailla uusia keskusteluja, enkä väkisinkään jaksa keksiä tikusta asiaa. Mielelläni esim. salkkarikeskustelussa jutustelisin uusista juonenkäänteistä, mutta tuollaisissakin keskusteluissa on vähän sellainen taipumus, että jengi käy kirjoittamassa yhden vastauksen, eikä palaa keskusteluun enää uudestaan.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
En oo kovin aktiivinen. Enkä oo ite aloittanut juurikaan keskusteluja, koska en jaksa. Enkä siis silleen valita, koska kukin keskustelkoon mistä haluaa, mutta suurin syy, miksi en kovin paljoa täällä keskustele on, koska ei oo paljoa keskusteltavaa.

Hyvääkin löytyy, eikä kaiken tietty tarvi olla pelkkää asiaa mutta suurin osa keskusteluista on joko

a) "söin tänään porkkanan" "yks tyyppi hymyili mulle" tms, mihin ei voi oikein sanoa muuta kuin "No sepä kiva."

b) qualitymonkeyn loputtomia purkauksia siitä, kuinka julkkis a b ja c on niiiiiin ihkuja ja niin on d:kin vaikka se ei ookaan niin vanha kuin ne muut ja oonkohan mä nyt lesbo vai homo vai bi vai hetero tai mies vai nainen vai joku muu, mikä? Mitäpä tuohon sanoisi?

c) Skeletorin mukavitsejä ja loputonta vänkäystä, joka tappaa keskustelun kuin keskustelun.
No anteeks XDDDDDDDDDD ei tarvi lukee Jos ei kiinnosta kuha jauhan paskaa koska miks ei
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Vois kyllä oikeestaan häipyä täältä muutenkin. Ainoa asia mitä ehkä täällä saatan tehdä on satunnainen kommentointi ehkä johonkin mut keskusteluja tuskin tuun sit enää luomaan
Älä nyt sentään mun kommentin takia. Oletan että oot tehnyt noita keskusteluja kuitenkin ensisijassa itsellesi, niin ei kai se nyt voi yllätyksenä tulla ettei kaikkia kiinnosta.

Jauha menemään ihan sydämesi kyllyydestä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Älä nyt sentään mun kommentin takia. Oletan että oot tehnyt noita keskusteluja kuitenkin ensisijassa itsellesi, niin ei kai se nyt voi yllätyksenä tulla ettei kaikkia kiinnosta.

Jauha menemään ihan sydämesi kyllyydestä.
Ei tulekaan yllätyksenä, ei siinä mitään. eikä se sinänsä mua haittaa, mut olikse pakko kirjottaa noin ilkeeseen sävyyn :D en jaksa sitä vuodesta toiseen et mun ihastusasioist pilkataan ku mul on ollu paska olo siitä jo vuosikaudet muutenki. Se tässä nyt lähinnä häiritsi. Kuten demissäkin, aina sama juttu. Mua ei haittaa se jos kaikkia ei kiinnosta, mut mua haittaa se et mua jatkuvasti pilkataan näist ihastusasioista. No, enhän mä tiedä miten sä tarkotit ton asian, mutta kuitenkin. Otan helposti tän tyyppiset kommentit puhtaasti ilkeilynä, koska oon tottunu siihen että saan niitä ilkeitä kommentteja osakseni aika paljon. Niin se oletus on sit aina se että okei, oon ilmeisesti paska ihminen sen takia että mulla on julkkisihastuksia, ja ennen kaikkea lapsellinen idiootti nyt ainakin.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Täällä on kyllä ollut kuollutta viime aikoina ja tuntuu että se hiljaisuus vaan ruokkii itseään. Harmittaa, jos tämäkin paikka nyt kuivuu kasaan.

Yritän kommentoida kaikkiin keskusteluihin, johon jotain järkevää (tai vähemmän järkevää) kommenttia keksin, mutta välillä pää lyö ihan tyhjää. Olen myös huono keksimään keskustelunaiheita, joten harvemmin tulee omia keskusteluja aloitettua. Lisää porukkaa pitäisi saada tänne, uskon että se auttaisi asiaa.

Yritän ensi viikolla laittaa Nälkäpeli II pystyyn niin ehkä se elävöittää tätä paikkaa hetkeksi. Toivottavasti.
 

kromi

Kurnau
Liittynyt
21.2.2021
Viestejä
660
Reaktioarvo
1,112
Ei tulekaan yllätyksenä, ei siinä mitään. eikä se sinänsä mua haittaa, mut olikse pakko kirjottaa noin ilkeeseen sävyyn :D en jaksa sitä vuodesta toiseen et mun ihastusasioist pilkataan ku mul on ollu paska olo siitä jo vuosikaudet muutenki. Se tässä nyt lähinnä häiritsi. Kuten demissäkin, aina sama juttu. Mua ei haittaa se jos kaikkia ei kiinnosta, mut mua haittaa se et mua jatkuvasti pilkataan näist ihastusasioista. No, enhän mä tiedä miten sä tarkotit ton asian, mutta kuitenkin. Otan helposti tän tyyppiset kommentit puhtaasti ilkeilynä, koska oon tottunu siihen että saan niitä ilkeitä kommentteja osakseni aika paljon. Niin se oletus on sit aina se että okei, oon ilmeisesti paska ihminen sen takia että mulla on julkkisihastuksia, ja ennen kaikkea lapsellinen idiootti nyt ainakin.
Oon pahoillani, en tosiaan tarkoittanut mitään pahalla, tai silleen, että et saisi kirjoittaa mitä haluat, tai olla millainen olet.

Mulla itselläni on kai sen verran paksu nahka, että unohdan ettei kaikilla ole.
 

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Musta tuntuu että ilmoituksissa ois paljonkin kiinnostavia keskusteluja aina kun käy selailemassa, mut yleensä ei vaan jaksa vastata vaikka tekisikin mieli. Periaatteessa haluisin puhua kaikesta, kuntavaaleista ja kukista ja kakuista ja eksistentialismista ja linssisipsiraadeista, mutta kun energiaa on mm. 0 kpl niin joo. Ehkä sitten joskus.
 
Viimeksi muokattu:

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Musta tuntuu että ilmoituksissa ois paljonkin kiinnostavia keskusteluja aina kun käy selailemassa, mut yleensä ei vaan jaksa vastata vaikka tekisikin mieli. Periaatteessa haluisin puhua kaikesta, kuntavaaleista ja kukista ja kakuista ja eksistentialismista ja linssisipsiraadeista, mutta kun energiaa on mm. 0 kpl niin joo. Ehkä sitten joskus.
Voin samaistua tähän. DD:
 

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
782
Reaktioarvo
752
Olen täällä useamman kerran päivässä, mutta yleensä vain selaan, en siis kommentoi. Voisin ehkä panostaa siihen. D:
Voin vaikka kertoa hauskan sattumuksen, mitä mulle on tapahtunut: olin ulkona kissan kanssa ja kissa kierteli ympäri pihaa mun kanssa. Näin naapurin terassilla rattaat, mutta ajattelin, ettei siellä nuku ketään, koska en nähnyt itkuhälytintä. Olinpa fiksu. En siis nähnyt sinne rattaiden sisälle, koska siinä oli sellainen verho.
Tykkään laulaa ulkona, joten lauloin tuolloinkin. Ei mennyt kauaa, kun näin, kuinka naapurin vauvan isä meni rattaiden luo ja teki siellä jotain. Silloin tajusin, että kyllä, siellä nukkui vauva ja minä olin herättänyt sen hienolla laulullani. :D
 
Ylös Pohja