Syvälliset Koetko olevasi lapsellinen?

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,467
Hankala kysymys. Moni on sanonut minun vaikuttavan ikäistäni vanhemmalta, mutta omasta mielestäni olen todella lapsellinen. Huumorintajuni on 5-vuotiaan tasolla ja samaistun monissa asioissa enemmän teini-ikäisiin kuin aikuisiin. En uskalla ottaa kovin paljoa vastuuta, vaan olen hyvin varovainen tekemisissäni. Olen myös aika itsekäs, koen että "oikeasti aikuiset" ottavat muut huomioon enemmän.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
821
Joo, en tykkää velvollisuuksista ja pelkään typeriä asioita.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,948
Reaktioarvo
5,738
Joo, en tykkää velvollisuuksista ja pelkään typeriä asioita.
Jep.
Lisäksi mulla on 8 vuotiaan huumori ja tunteiden säätely ja toiminnanohjaus. Lisäksi välillä huomaan ettei mun mielenteoria oo aina ehkä siellä missä pitäs ku välillä oletan et joku ihmiset vaan tietää mun asioista ja turhaudun jos ne kyselee:D
 

mielikuvitusolento

Asiantuntija
Liittynyt
8.12.2021
Viestejä
308
Reaktioarvo
253
Sanoisin et mä oon lapsenmielinen ja leikkimielinen, mut en oo lapsellinen siinä negatiivises mieles et riidoissa tms. käyttäytyis lapsellisesti.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,493
Vähän molempia. Käytöksen perusteella mua luullaan oman ikäistäni paljon vanhemmaksi ja tuun myös usein toimeen paremmin itteeni vanhempien kanssa ku samanikästen ja nuorempien:D

Mut sit toisaalta varsinki kavereiden kanssa saatan olla ihan lapsellinen lol
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,142
Reaktioarvo
2,892
Kyllä. Aivan ehdottomasti. Niillä perustein että mää tykkään edelleen nukkua ainakin välillä unilelujen kaa + (ainakin kuulemma??) Mun pukeutumistyyli on vissiin lapsellinen + oon edelleen jumissa mun lapsuuden ongelmissa ja oon ihan hölmö. Tavallaan tuntuu että en oo koskaan kasvanut vaikka ehkä vähän oonkin. En myöskään osaa esim tehdä ruokaa itse kovinkaan hyvin.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Oon mä aika lapsellinen monella tapaa. Jotenkin hän sellaista lapsenmielisyyttä ja pyrin innostumaan pienistä asioita kuten lapsi. Pidän asioista joita monet kutsuisi lapsellisiksi kuten apinoista, minioneista ja dinseystä. Tykkään huvipuistossa, trampoliini estä ja pomppulinnoista. Tykkään pelata pelejä, kiipeillä, askarrella ja vähän jopa "riehua" päämäärättömästi.

Mutta olen mä myös kypsä aikuinen. Ollut itsenäinen ja vastuussa taloudestani ja muusta jo 15-vuotta. Matkustellut ympäri maailmaa yksin, muuttanut muutamaan uuteen maahan yksin, tehnyt uraa jo kahdella alalla jne.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Sanoisin et mä oon lapsenmielinen ja leikkimielinen, mut en oo lapsellinen siinä negatiivises mieles et riidoissa tms. käyttäytyis lapsellisesti.
Kyllä. Aivan ehdottomasti. Niillä perustein että mää tykkään edelleen nukkua ainakin välillä unilelujen kaa + (ainakin kuulemma??) Mun pukeutumistyyli on vissiin lapsellinen + oon edelleen jumissa mun lapsuuden ongelmissa ja oon ihan hölmö. Tavallaan tuntuu että en oo koskaan kasvanut vaikka ehkä vähän oonkin. En myöskään osaa esim tehdä ruokaa itse kovinkaan hyvin.
Oon mä aika lapsellinen monella tapaa. Jotenkin hän sellaista lapsenmielisyyttä ja pyrin innostumaan pienistä asioita kuten lapsi. Pidän asioista joita monet kutsuisi lapsellisiksi kuten apinoista, minioneista ja dinseystä. Tykkään huvipuistossa, trampoliini estä ja pomppulinnoista. Tykkään pelata pelejä, kiipeillä, askarrella ja vähän jopa "riehua" päämäärättömästi.
Sama homma itellänikin.
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Koen olevani iätön. Ei kriisiä siitä, että käyttäydynkö ikäni mukaisesti, kun en oikein koe olevani minkään ikäinen. Joten olen täysin sen ikäinen kuin olen.
 
Ylös Pohja