Kokemuksia reilaamisesta

Desvelada

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
174
Reaktioarvo
154
Moi! Oon parin vuoden päästä lähdössä reilaamaan mun kavereiden kanssa, ja ajattelin täällä kysellä olisiko kellään mitään erityisiä vinkkejä tai kokemuksia esim. matkakohteiden valintaan.
Eli siis kaikki kokemukset yms tänne!
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Siis mistä? Anteeksi sivistymättömyyteni.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Ei oo kokemusta mutta haluisin kyllä lähteä reilaamaan!!
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,448
Reaktioarvo
2,338
Reilaaminen on junalla matkustamista ympäri tietyn alueen, yleensä sillä tarkoitetaan Euroopassa junailua, koska Interrail on Euroopan junayhtiöiden yhteinen lippu, jolla pääsee siis pitkin Eurooppaa kulkemaan. Siitä myös "reilaaminen" verbinä.
Kiitos, tämä selvensi asiaa!
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
Moi! Oon parin vuoden päästä lähdössä reilaamaan mun kavereiden kanssa, ja ajattelin täällä kysellä olisiko kellään mitään erityisiä vinkkejä tai kokemuksia esim. matkakohteiden valintaan.
Eli siis kaikki kokemukset yms tänne!
Halusin mennä nuorempans reilaamaan 😁
 

badassbish

Pihalla oleva opiskelija
Liittynyt
14.7.2021
Viestejä
216
Reaktioarvo
269
kertokaa toki, muakin kiinnostaa!

puolitutut ollu reilaamas ja sen oon heiltä kuullu, että jos tarvii lentoyhteyksiä, niin kiwi ei oo luotettava firma. sit ihan nää perusjutut, eli ei mitään korvaamattoman arvokasta mukaan, pitää tutustuu paikallisiin huijaustaktiikoihin etukäteen, tarpeeks kevyitä ja säänkestäviä vaatteita mukaan sekä matkaan lähteminen oikeella asenteella. kannattaa myös suunnitella homma huolellisesti matkakumppanien kans, koska sit vituttaa armottoman paljon, jos kaikil on eri suunnitelmat ja se selviää vasta reissus
 
Ylös Pohja