Ammattikoulu Kuinka paljon tiedät ammattikoulutuksesta?(testi)

Ammattikoulu, amis

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419

Ite sain tosta kai 5/9. Toi sirkuskoulutus meni silleen et painoin toista vaihtoehtoo, mut heti tajusin et se olikin se toinen, mut sitä ei oikein voi siinä vaiheessa enää vaihtaa. D: Mut noi on kyl vähän tommosii huonoi kysymyksii mun mielestä, koska kuinka moni muka tietää kaikkien Suomen ammattikoulujen nimet ja missä kaupungissa/kunnassa ne on? Ja muutenkin sit niillä on etulyöntiasema tossa testissä, jotka on opiskelleet noissa kouluissa.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Sain viisi pistettä. Ja joo, oli mustakin hölmöi noi kuntien opiskelumahdollisuuskysymykset, sillä miten ne itse ammattikouluopiskeluun liittyis.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Sain viisi pistettä. Ja joo, oli mustakin hölmöi noi kuntien opiskelumahdollisuuskysymykset, sillä miten ne itse ammattikouluopiskeluun liittyis.
No, niimpä. Luulin, että siinä testissä kysyttäis asioita liittyen yleisesti ammattikoulutukseen. Mun mielestä toi suosituin koulutus oli noista ehkä paras kysymys.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
6/9, mutta käytännössä viis, kun käytin vihjeen :D suurimman osan noista tiesin, mutta pari meni arvaamalla oikein
 
Ylös Pohja