Mielenterveys Laitanko viestiä terveydenhoitajalle

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Vihaan taas itteeni niin paljon. En saa nukuttua, aamulla väsyttää, en pääse ajoissa sängystä ylös, en mene kouluun, äiti ja isä suuttuu ja on vähintäänkin yhtä pettyneitä muhun, kun mä itse. Olin tällä viikolla vaan tiistaina koulussa ja se oli ihan kiva päivä. Nyt tuntuu taas niin hirveältä ja mikään ei vaan huvita, en jaksaisi tehdä yhtään mitään. Oon ollut jo nyt enemmän pois koulusta, kun koulussa. En vaan jaksa tätä samaa p*skaa taas. Olin pois koulusta, kun terveydenhuoltoihmiset kävi esittäytymässä ja en löydä mistään niiden yhteystietoja. Opettaja laittoi meidän luokan ryhmään terveydenhoitajan numeron, mutta voinko mä vaan laittaa jossain whatsapp:issa viestiä, että millon pääsisin käymään? Kaikista eniten ärsyttää se, että tätä valmaa on vuosi ja sinä aikana mun pitäisi oikeasti oppia elämään normaalisti, mutta en mä osaa elää millään tasolla normaalisti, niin miten mun pitäis oppia jotain ja nostaa numeroita...
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Kuulostaa niiin tutulta D:!! Olin viime vuonna melkein enemmän poissa kun koulussa, Citalopram-lääke ei sopinu ollenkaan (= huimas etenkin aamusin, väsytti niin hurjasti että haukottelin KOKO ajan ja meinasin nukahdella jatkuvasti, en päässy sängystä ylös), elämä oli vaan suoriutumista ja ahdistusta ja välillä kuolemanpelkoakin, kulutin itseni loppuun ja jouduin osastolle. Koko lukuvuos oli täyttä helvettiä ja siinä aika loppuvaiheessa ihan tosissani halusin... no, kuolla D: Siinä oli kaikkea muutakin mutta tässä näin pähkinänkuoressaan. Nykyään kyllä voin siinä mielessä paremmin, että pääsen kouluun, mutta edelleen koulu tuottaa tuskaa ja pää menee jumiin erityisesti matikassa enkä myöskään pysy muiden tahdissa. En tiiä oliko tästä mitään apua mutta halusin kertoo kun itestä tuntu viime vuonna että olin ihan yksin D: Laita ihmeessä viestiä terkkarille ja jos haluat niin miullekin saa tulla laittamaan viestiä D: Anna itelles lupa olla voimaton, siun ei tarviikaan jaksaa vaikka maailma sitä vaatii. Riittää että oot hengissä ja että tiiät et sie selviit tuosta paskasta, vaikka ei varmasti siltä tunnukaan D: Lähetän tsemppihalin ja paljon rakkautta💗
 

PinkkiHuppari

Yliajattelija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
537
Reaktioarvo
510
Kuulostaa niiin tutulta D:!! Olin viime vuonna melkein enemmän poissa kun koulussa, Citalopram-lääke ei sopinu ollenkaan (= huimas etenkin aamusin, väsytti niin hurjasti että haukottelin KOKO ajan ja meinasin nukahdella jatkuvasti, en päässy sängystä ylös), elämä oli vaan suoriutumista ja ahdistusta ja välillä kuolemanpelkoakin, kulutin itseni loppuun ja jouduin osastolle. Koko lukuvuos oli täyttä helvettiä ja siinä aika loppuvaiheessa ihan tosissani halusin... no, kuolla D: Siinä oli kaikkea muutakin mutta tässä näin pähkinänkuoressaan. Nykyään kyllä voin siinä mielessä paremmin, että pääsen kouluun, mutta edelleen koulu tuottaa tuskaa ja pää menee jumiin erityisesti matikassa enkä myöskään pysy muiden tahdissa. En tiiä oliko tästä mitään apua mutta halusin kertoo kun itestä tuntu viime vuonna että olin ihan yksin D: Laita ihmeessä viestiä terkkarille ja jos haluat niin miullekin saa tulla laittamaan viestiä D: Anna itelles lupa olla voimaton, siun ei tarviikaan jaksaa vaikka maailma sitä vaatii. Riittää että oot hengissä ja että tiiät et sie selviit tuosta paskasta, vaikka ei varmasti siltä tunnukaan D: Lähetän tsemppihalin ja paljon rakkautta💗
Kiitos♥️♥️ Tästä tuli tosi hyvä mieli (: Iso tsemppihali myös sulle. Kuulostaa tosi rankalta, mutta onneksi selvisit siitä kaikesta ja nyt menee edes vähän paremmin. <3
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
Kiitos♥️♥️ Tästä tuli tosi hyvä mieli (: Iso tsemppihali myös sulle. Kuulostaa tosi rankalta, mutta onneksi selvisit siitä kaikesta ja nyt menee edes vähän paremmin. <3
Onpa ihanaa kuulla että miusta oli apua ja toin hyvän mielen🥰 Ja kiitos myös sulle!💗 Oli kyllä rankkaa ja luulin etten selviä, mutta jollain ihmeen kaupalla tässä sitä ollaan D: Jos mie selvisin niin selviit siekin, luota siihen (tosin se on kyllä helpommin sanottu kun tehty D:) <3
 
Ylös Pohja