Gallup laitatko kaverit kumppanin edelle

laitatko

• Ääniä yhteensä
    16

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Jos mulla ois kumppani nii kyl mää yrittäisin kohella sekä sitä että kavereita mahollisimman tasapuolisesti
Toki jos sit ois joitain tiettyjä asioita mitä pitää hoitaa tai joku vaikka mun kavereista tai sit se kumppani tarvis mun apua tai jotain tällasta nii sillon asettasin sen apua tarvivan ihmisen muiden edelle, oli se sitten mun kaveri tai poikaystävä

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Reaktioarvo
830
Yrittäisin tottakai olla mahdollisimman tasapuolinen! Enkö missään nimessä unohtaa kavereita, en todellakaan. En laittaisi ketään kenenkään edelle, koska parhaat ystävät ja kumppani olisi yhtä tärkeitä!! :3

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
1,922
en mäkään laita kumpaakaan toisen edelle D: pyrin olemaan tasapuolinen ja oon onnistunu siinä omasta mielestä

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
No koska nähdään niin harvoin niin silloin menee hän edelle

Reaktioarvo
826
yritän järjestellä asiat niin että kaikki olis tyytyväisiä mut ristiriitatilanteessa parisuhde menee edelle. oon esimerkiks jäänyt hyvän ystävän tupareista pois kun oon jäänyt pitämään seuraa kuumeessa olevalle kumppanille.

Freya

Sensei
Reaktioarvo
505
Kyllä kumppani on yleensä etusijalla, jos kyse ei ole mistään hädästä. Hänen kanssaan rakennan kuitenkin yhteistä elämää. Ei se sitä tarkoita etten näkisi kavereita tai olisi päivittäin kontaktissa heidän kanssaan.
Jos mietin omalle kohdalleni, niin olisi se hemmetin rasittavaa jos mies pistäisi aina kaverit etusijalle, ei varmaan parisuhteesta tulisi yhtään mitään kun emme näkisi koskaan. :D

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
riippuu onko kaveri ollut mun elämässä miten pitkään, mutta lähtökohtaisesti puoliso on ykkönen. ja haluaisin itse olla puolisolle se ykkönen. se ei silti tarkoita että antaisin kaiken aikani hänelle tai olisin aina hänen puolellaan asioissa. yrittäisin tottakai olla vapaa-ajan kanssa tasapuolinen, mutta kyllä se elämänkumppani on yleensä silti se ykkönen. mutta ei se tarkoita ettei olisi aikaa muille.

Tanssivapina

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,221
Kumppani on mulle ykkönen. Hänen kanssa elän ja asun, yhteiset menot ja tulevaisuus. Se ei kuitenkaan tarkoita että jotenkin kohtelisin ystäviäni huonommin. He ovat yhä tärkeitä minulle. Se että kumppani on minulle tärkein ei ole ollenkaan yatäviltäni pois. En ole joutunut tilanteeseen jossa mun pitäisi valita joko tai. Enkä usko sellaista tilannetta tulevan.

Ylös Pohja