Hurja Laittomin asia jonka olet tehnyt?

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
864
Reaktioarvo
1,564
Mulla varmaan kun ajoin alaikäsenä mönkkärillä valtatiellä ilman kypärää, ilman korttia ja ilman että se mönkkäri oli edes rekisterissä :D Mummolassa kylläkin maaseudulla, mutta kyllä sielläkin niitä polliiseja liikkuu.
Olen myös ala-aste ikäisenä varastanu ihan helvetisti tavaraa erillaisista kaupoista. Suurimmaks osaks en jäänyt edes kiinni.
Kerroin tästä mun vanhemmille vähä aika sitten eli tapahtumista yli 10-vuotta aikaa ja äiti meinasi pyörtyä. Olis varmaan laittanut kotiarestiin jos kotona vielä asuisin :ROFLMAO:
 

Koreahullu

Kokenut
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
111
Reaktioarvo
104
Mulla varmaan kun ajoin alaikäsenä mönkkärillä valtatiellä ilman kypärää, ilman korttia ja ilman että se mönkkäri oli edes rekisterissä :D Mummolassa kylläkin maaseudulla, mutta kyllä sielläkin niitä polliiseja liikkuu.
Olen myös ala-aste ikäisenä varastanu ihan helvetisti tavaraa erillaisista kaupoista. Suurimmaks osaks en jäänyt edes kiinni.
Kerroin tästä mun vanhemmille vähä aika sitten eli tapahtumista yli 10-vuotta aikaa ja äiti meinasi pyörtyä. Olis varmaan laittanut kotiarestiin jos kotona vielä asuisin :ROFLMAO:
En tee mitään ennen lakihenkilöni antamaa hyväksyntää.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Vetänyt turpiin ja hakannu muutamaa idioottia, en sentään yksipuolisesti ku ihan tappelu siinä oli
(En oo ylpee, luultavasti mun ois pitäny saaha monta kymmentä syytettä laittomista uhkauksista ja pahoinpitelyistä ja noh se ei oo mikään maailman paras juttu)
Ja hmmm....
Ei kai muuta
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Kiipeillyt rakennusten katoilla ja hylätyissä paikoissa, ajanut skootteria ilman korttia, juonut ja polttanut pilveä alaikäisenä, livahtanut baariin alaikäisenä ja ala-asteella myös näpistin joskus muutaman kynän ja kumin kaupasta
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,689
Reaktioarvo
1,624
En oo varma. En oo tehnyt koskaan mitään hirveen pahaa. Ainakin oon käynyt tutkimassa hylättyjä paikkoja, ei se varmaan joka kerta ihan laillista ole ollut... Niin, ja oon myös laittanut videoihin musiikkia, joihin mulla ei oo ollut tekijänoikeuksia, ja sitten julkaissut ko. videot netissä. xd Tosin en oo kyllä varma, kuinka laitonta se oikeesti oli, kun en kumminkaan tehnyt niitä videoita kaupallisessa tarkoituksessa (=yrittänyt ansaita niillä rahaa). Lisäks oon ajanut mönkijällä ilman korttia (sillein, että oli aikuisia vahtimassa), ja myös ajanut ilman korttia traktoria (sillein, että hytissä oli mukana aikuinen neuvomassa ja varmistamassa turvallisuuden, ja todennäköisesti se ohjasi sitä traktoria itsekin joissain kohdissa) - mutta näidenkään laillisuudesta/laittomuudesta en oo täysin varma.
 

limakissa

Uusi
Liittynyt
15.2.2021
Viestejä
19
Reaktioarvo
16
Oon ajanu mönkkärillä tiellä ylinopeutta ja vielä ilman korttia, käyttäny huumeita (alaikäsenä) sekä käyttäytyny väkivaltasesti. En tiiä mikä noista on kaikkein laittominta.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
ajanut mopoa ilman korttia muutaman metrin (XD), juonut alaikäisenä, käyttänyt huumeita, ollut tappelussa.
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Ajanut autoa ilman korttia ja opettajaa ja opetuslupa-autoa, ja ylinopeutta ja pyöräillyt varmaan jossain missä ei saanut
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
Catfishasin Badoossa, aikomuksena saada selville, onko mun kaveria ahdistellut tyyppit aito. Sovittiin sitten "treffit" ja huomasin, että siellähän se herra hissiportaissa on. :D Kyllä nolotti, kun ei Badoon nainen koskaan saapunut miestä vastaan paikalle. Ja mies ei lopulta jäänyt mun ainoaksi uhriksi, vaan catfishasin sit muidenkin miesten kaa. En kuitenkaan niiden kaa tapaamisia ehdottanut. :D


Lisäksi varastin mun isosiskon kaa irttareita kaupasta, kun olin 15-vuotias. :D
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
joskus ihan pienenä varastin lelukännykän D: sit juonu alaikäsenä, ajanu kaverin mautolla jollai isol parkkipaikal (keskel yötä, eli tyhjää oli) hetke ja pari kertaa koittanu huumeita
 
Ylös Pohja