Aika laaja skaala on kyllä ollu. Mitäs susta sitte tuli tai tulee?Mä oon halunnut olla vaikka mitä. Opettaja, sisustussuunnittelija, koirankouluttaja, hevostallinpitäjä, muotisuunnittelija, arkkitehti, taidemaalari, kirjailija, matkaopas, historiantutkija ja mitä vielä, mutta mitään näistä minusta ei kyllä ikinä tullut
Ja olihan mulla unelma-ammatina myös tämän hetkinen ammattini eli lastenohjaaja :D mutta lopulta kävikin niin että haluan vaihtaa alaa.Näyttelijä, muusikko ja laulaja (okei myönnetään nuo on unelmia edelleen)
Mutta enää unelma-ammattejani ei ole lentoemäntä, lääkäri ja opettaja.
Aww aika sulonen varsinki tuo ensimmäinen!"Eläinten orpokodin johtaja" (laitoin tän aina ystäväkirjoihin ja tällaisiin), ratsastuksenopettaja, eläinlääkäri, eläintenhoitaja ja tyyliin kaikki eläimiin liittyvät ammatit. Päädyin kuitenkin opiskelemaan jotakin ihan muuta. Mulla oli kans tollasii haaveammatteja, joita en kehdannut muille kertoa, kuten näyttelijä ja laulaja. Tosiasiassa halusin lähinnä vaan olla julkkis, keinolla millä hyvänsä XD
En uskalla sanoa kun bustausvaara...mutta vielä musta ei ole tullut kuin siivooja ja opiskelija, mutta tarkotus ois valmistua ammattiin ja muuttaa ulkomaille :D kuitenkaan ei liity mitenkään noihin edeltäviin joten juu, mielenkiinnonkohteeni on aina ollut aika ailahtelevaista sorttiaAika laaja skaala on kyllä ollu. Mitäs susta sitte tuli tai tulee?