Poistettukäyttäjänimi1459
puhelias
- Reaktioarvo
- 949
Oisko paha?
No jooreppu on käytännöllisempi
Heh mulla on kånken :DReppu kuulostaa käyttännöllisemmältä. Laukku on jotenkin meh raahattava. Kokemusta on.
Mua naurattaa kun teininä en suostunut käyttämään reppua koska kaikilla muilla tytöillä oli laukku (lukuunottamatta kånkenin reppuja joita jotkut käytti, sellainen ois kelvannut silloin koska merkki) :D
Nyt jälkeenpäin naurattaa miten pinnallinen sitä tuli oltua. Vaikka osittain johtui huonosta itsetunnosta, silti naurattaa. Oishan sitä reppua voinut käyttää ihan vain käytännöllisyyden vuoksi.
Käytin yläaste + lukio laukkua, korkeakoulussa siirryin reppuun ja tulin siihen tulokseen, että tää on kyllä yksi maailman suurimmista valeista. Reppu painaa hyvin ikävästi niskoja kipeyttäen molemmat puolet, eri lokeroiden puutteessa se nielaisee pikkutavarat uumeniinsa ja soljet eivät koskaan pidä. Ei edes tässä hiton Herschelissä. Laukuissa on yleensä runsaasti salataskuja, niiden kantotapaa ja kohtaa on helpompi vaihtaa kuin reppujen ja sisällön näkee suurin piirtein nopealla kurkkauksella.reppu on käytännöllisempi
Jep, ja tosiaan kannan reppuaki aina oikealla olalla :DKäytin yläaste + lukio laukkua, korkeakoulussa siirryin reppuun ja tulin siihen tulokseen, että tää on kyllä yksi maailman suurimmista valeista. Reppu painaa hyvin ikävästi niskoja kipeyttäen molemmat puolet, eri lokeroiden puutteessa se nielaisee pikkutavarat uumeniinsa ja soljet eivät koskaan pidä. Ei edes tässä hiton Herschelissä. Laukuissa on yleensä runsaasti salataskuja, niiden kantotapaa ja kohtaa on helpompi vaihtaa kuin reppujen ja sisällön näkee suurin piirtein nopealla kurkkauksella.
Ja sit se että laukku pilaa ryhdin. No ei pilaa, jos omistaa vähänkään aktiiviset elämäntavat ja liikuttaa yläkroppaansa. Tietysti eri asia, jos nyt oikeasti kantaa siellä mukana armeijan rinkan verran tavaraa, mutta edes ne päivän kirjat ja läppäri ei vedä ihmistä vinoon.
Siis oon aina käyttänyt reppua ja aattelin et se on käytännöllisempi, mut nyt ku luin tän sun kommentin niin noi asiathan pitää ihan paikkaansa. Mulla vaan repussa soljet kyllä kestää, vetskari sen sijaan ei. Mutta se hyvä puoli repussa on, että kädet jäävät kokonaan vapaaksi eikä tarvitse pitää koko ajan laukusta kiinni ettei se tipahda.Käytin yläaste + lukio laukkua, korkeakoulussa siirryin reppuun ja tulin siihen tulokseen, että tää on kyllä yksi maailman suurimmista valeista. Reppu painaa hyvin ikävästi niskoja kipeyttäen molemmat puolet, eri lokeroiden puutteessa se nielaisee pikkutavarat uumeniinsa ja soljet eivät koskaan pidä. Ei edes tässä hiton Herschelissä. Laukuissa on yleensä runsaasti salataskuja, niiden kantotapaa ja kohtaa on helpompi vaihtaa kuin reppujen ja sisällön näkee suurin piirtein nopealla kurkkauksella.
Ja sit se että laukku pilaa ryhdin. No ei pilaa, jos omistaa vähänkään aktiiviset elämäntavat ja liikuttaa yläkroppaansa. Tietysti eri asia, jos nyt oikeasti kantaa siellä mukana armeijan rinkan verran tavaraa, mutta edes ne päivän kirjat ja läppäri ei vedä ihmistä vinoon.