Laukku koulussa?

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Reppu kuulostaa käyttännöllisemmältä. Laukku on jotenkin meh raahattava. Kokemusta on.
Mua naurattaa kun teininä en suostunut käyttämään reppua koska kaikilla muilla tytöillä oli laukku (lukuunottamatta kånkenin reppuja joita jotkut käytti, sellainen ois kelvannut silloin koska merkki) :D
Nyt jälkeenpäin naurattaa miten pinnallinen sitä tuli oltua. Vaikka osittain johtui huonosta itsetunnosta, silti naurattaa. Oishan sitä reppua voinut käyttää ihan vain käytännöllisyyden vuoksi.

Reaktioarvo
949
Reppu kuulostaa käyttännöllisemmältä. Laukku on jotenkin meh raahattava. Kokemusta on.
Mua naurattaa kun teininä en suostunut käyttämään reppua koska kaikilla muilla tytöillä oli laukku (lukuunottamatta kånkenin reppuja joita jotkut käytti, sellainen ois kelvannut silloin koska merkki) :D
Nyt jälkeenpäin naurattaa miten pinnallinen sitä tuli oltua. Vaikka osittain johtui huonosta itsetunnosta, silti naurattaa. Oishan sitä reppua voinut käyttää ihan vain käytännöllisyyden vuoksi.
Heh mulla on kånken :D

Raahaan sitä joka tapauksessa silleen toisella olalla,,

Reaktioarvo
826
reppu on käytännöllisempi
Käytin yläaste + lukio laukkua, korkeakoulussa siirryin reppuun ja tulin siihen tulokseen, että tää on kyllä yksi maailman suurimmista valeista. Reppu painaa hyvin ikävästi niskoja kipeyttäen molemmat puolet, eri lokeroiden puutteessa se nielaisee pikkutavarat uumeniinsa ja soljet eivät koskaan pidä. Ei edes tässä hiton Herschelissä. Laukuissa on yleensä runsaasti salataskuja, niiden kantotapaa ja kohtaa on helpompi vaihtaa kuin reppujen ja sisällön näkee suurin piirtein nopealla kurkkauksella.

Ja sit se että laukku pilaa ryhdin. No ei pilaa, jos omistaa vähänkään aktiiviset elämäntavat ja liikuttaa yläkroppaansa. Tietysti eri asia, jos nyt oikeasti kantaa siellä mukana armeijan rinkan verran tavaraa, mutta edes ne päivän kirjat ja läppäri ei vedä ihmistä vinoon.

Reaktioarvo
949
Käytin yläaste + lukio laukkua, korkeakoulussa siirryin reppuun ja tulin siihen tulokseen, että tää on kyllä yksi maailman suurimmista valeista. Reppu painaa hyvin ikävästi niskoja kipeyttäen molemmat puolet, eri lokeroiden puutteessa se nielaisee pikkutavarat uumeniinsa ja soljet eivät koskaan pidä. Ei edes tässä hiton Herschelissä. Laukuissa on yleensä runsaasti salataskuja, niiden kantotapaa ja kohtaa on helpompi vaihtaa kuin reppujen ja sisällön näkee suurin piirtein nopealla kurkkauksella.

Ja sit se että laukku pilaa ryhdin. No ei pilaa, jos omistaa vähänkään aktiiviset elämäntavat ja liikuttaa yläkroppaansa. Tietysti eri asia, jos nyt oikeasti kantaa siellä mukana armeijan rinkan verran tavaraa, mutta edes ne päivän kirjat ja läppäri ei vedä ihmistä vinoon.
Jep, ja tosiaan kannan reppuaki aina oikealla olalla :D

Taivaansini

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,422

Siis oon aina käyttänyt reppua ja aattelin et se on käytännöllisempi, mut nyt ku luin tän sun kommentin niin noi asiathan pitää ihan paikkaansa. Mulla vaan repussa soljet kyllä kestää, vetskari sen sijaan ei. Mutta se hyvä puoli repussa on, että kädet jäävät kokonaan vapaaksi eikä tarvitse pitää koko ajan laukusta kiinni ettei se tipahda.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
Ite käyttäsin reppua

Toki mun oma repunkäyttö ei oo kyl yhtää sen parempi ku laukunkaa koska kannan sitä vaa toisella olalla xD Ei sillä parempi se on ku laukku siltiki ku tarvittaessa saan sit sen paremmin selkään jos huvittaa

Totenkopf

Ragdoll
Reaktioarvo
2,388
Mulla oli yläasteella ja lukiossa molemmat sekä reppu että olkalaukku. Tapanani on ottaa kirjojen ja penaalien lisäksi mukaan kaikenlaista ei niin tarpeellista taravaa.

ted

Sorateiden virtuoosi
Reaktioarvo
739
Laukku on ihan fine jos ei kanna koko ajan samalla olalla. Menee nimittäin lihakset ihan saakelin jumiin (tämäkin on kokeiltu). Käytin yläasteella ja lukiossa välillä laukkua, ja sen kantaminen kilometrin päähän bussipysäkille oli aika syvältä silloin ku oli paljon kirjoja (ja läppäri) mukana. Riippuu tietysti laukusta

Ylös Pohja