Seksuaalisuus & sukupuoli LGBTQ+ identiteettisi?

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
kun kerta on pride-kuukausi, niin kertokaa miten identifioitte itsenne? (sukupuoli, seksuaalisuus)
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,465
Reaktioarvo
2,892
Cis tyttö, seksuaalisuus onkin sitten vaikeampi. Nykyään oon aatellu etten oikee haluu määritellä sitä :D tai aseksuaali ehkä ainakin. Ainakin joidenkin määritelmien mukaan aseksuaalisuus sopii muhun. Tunnen kyllä jotain sexual attraction i think, mutta mun kiinnostus seksiin on kyllä tosi vähäistä. Joten kai saan määritellä itteni aseksuaaliks lollll.
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
olen naispuolinen ihminen. seksuaalisuudesta en nyt tietenkään ihan varmaksi voi sanoa, mutta eiköhän hetero.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Jos on pakko luokitella, niin varmaan ihan cis-nainen ja hetero. En kuitenkaan pidä "nimikkeistä", mielestäni ne ovat rajoittavia. Olen vain minä.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Cis-nainen ja hetero. En tietenkään sulje pois muita vaihtoehtoja, voisin hyvinkin olla yhdessä myös esimerkiksi naisen kanssa, jos joku minusta sillä tavalla pitäisi! :3 Vaikea luokiteltava tuo seksuaalisuus...
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Cis tyttö, seksuaalisuus onkin sitten vaikeampi. Nykyään oon aatellu etten oikee haluu määritellä sitä :D tai aseksuaali ehkä ainakin. Ainakin joidenkin määritelmien mukaan aseksuaalisuus sopii muhun. Tunnen kyllä jotain sexual attraction i think, mutta mun kiinnostus seksiin on kyllä tosi vähäistä. Joten kai saan määritellä itteni aseksuaaliks lollll.
kyllä varmasti voit määritellä ittesi aseksuaaliksi, eihän se tarkoita välttämättä 0% seksuaalista viehätystä :D ja niin, ei sitä oo pakko määritelläkkään ylipäätään
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Jos on pakko luokitella, niin varmaan ihan cis-nainen ja hetero. En kuitenkaan pidä "nimikkeistä", mielestäni ne ovat rajoittavia. Olen vain minä.
joo, oon jokseenkin samaa mieltä. "nimikkeet" voi auttaa, mutta myös rajoittaa, vaikka huomaamattakin.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Cis-tyttö. Luulisin että olen ainakin bi romanttinen.
Seksuaalista kiinnostusta ei ihan älyttömästi ole mut on tavallaan:D
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,882
Reaktioarvo
1,406
Sukupuoleni ja suuntautumiseni on suurimmaksi osaksi ''Ei kiinnosta, enkä välitä'' mutta tykkään sekä naisista että miehistä ja olen aseksuaali, mutta en lokeroi itseäni miksikään, enkä myöskään ole osa lgbtq-yhteisöä, enkä tule olemaan.
Biologisesti olen kuitenkin nainen, joka vain käyttää suurimmaksi osaksi miesten vaatteita.
 

azgeda

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
727
Reaktioarvo
744
molemmat on jokseenkin mysteerejä.

sukupuoli-identiteetistä en oikeesti oo ollenkaan varma. en tiiä oisko demigirl se sopiva label miulle.

seksuaalisuus... tällä hetkellä sanon olevani biseksuaali, mutta haluisin kyllä tutkii miun seksuaalisuutta enemmän (testailla vähän), että saisin enemmän selville siitä kuka oon ja mitä haluun.
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
molemmat on jokseenkin mysteerejä.

sukupuoli-identiteetistä en oikeesti oo ollenkaan varma. en tiiä oisko demigirl se sopiva label miulle.

seksuaalisuus... tällä hetkellä sanon olevani biseksuaali, mutta haluisin kyllä tutkii miun seksuaalisuutta enemmän (testailla vähän), että saisin enemmän selville siitä kuka oon ja mitä haluun.
ei tarviikkaan olla varma :) joillekin ei koskaan selviä tarkalleen mitä he ovat, hyvä että olet valmis testailemaan
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Siis en oikeesti enää tiiä... Mutta jotakuinkin muunsukupuolinen/genderfluid(onko tälle suomenkielistä termiä?) ja ehkä sitten demiseksuaali.. Lyhyesti sanottuna voisin sujauttaa itseni niinkin ahtaaseen lokeroon kuin queer:D
 

hiiri

jäkälää
Liittynyt
3.5.2022
Viestejä
1,064
Reaktioarvo
793
Siis en oikeesti enää tiiä... Mutta jotakuinkin muunsukupuolinen/genderfluid(onko tälle suomenkielistä termiä?) ja ehkä sitten demiseksuaali.. Lyhyesti sanottuna voisin sujauttaa itseni niinkin ahtaaseen lokeroon kuin queer:D
queer on kyllä kätevä :D
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,847
Reaktioarvo
2,380
En osaa identifioida, usein tuntuu, etten halua olla seksuaalisessa kanssakäymisessä mutta ihastun sekä miehiin ja naisiin. En kuitenkaan koe olevani bi tai homo. Se on mulle vaan selvää, että oon nainen.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,446
Reaktioarvo
2,338
Mitäköhän tähänkin vastaisi :D
Olen ehkä aro-ace, mutten ehkä kuitenkaan? Ehkä demiseksuaali? Demiseksuaali bi? Demigirl? Non-binary? Genderqueer?
Kuten varmaan huomaatte, ei mitään hajua :DD
 
Ylös Pohja