Poistettukäyttäjänimi502
Asiantuntija
- Reaktioarvo
- 826
rakastan kauhuleffoja ja -sarjoja, harva edes on pelottava millään tapaa, mutta kaunat on kyllä poikkeus.
mä muistan kanssa kun katsoin sinisterin. demissä oli monta keskustelua miten se on hirvein kauhuleffa koskaan. mä odotin ja odotin että milloin tässä tulee se pelottava kohta ja sitten alkoikin jo lopputekstit :D ihan lälly.ite rakastan kauhuelokuvia :D jostain syystä ne ei oo miulle pelottavia. kaveriporukalla ollaan katottu molemmat sinister -elokuvat ja ai saakeli kun kaikki muut kilju, eivätkä kaikissa kohtauksissa uskaltaneet ees kattoo, kun ite istuin ihan rentona nojatuolissa :') en tiiä johtuuko siitä, että oon jo pennusta asti altistanu itteni kaikelle tommoselle, mutta...kaipaan kyllä sitä aikaa, kun kauhuelokuvat, tms. oli miulle oikeesti pelottavia :D toisaalta kauhupelit on miulle vielä pelottavia (onneks), mutta...ne on nyt aivan eri luokkaa (mm. elokuva ei ikinä muutu, mutta pelissä jos hirviö kuljeskelee vapaana, niin se ei oo ikinä sama).
@immortalemJoo, me katottiin viime vuonna Immortals, semmone Kreikan mytologiaan perustuva väkivaltaelokuva :') Oli ehkä vähän oksettava
haha, toi on kyl niin totta :D!mä muistan kanssa kun katsoin sinisterin. demissä oli monta keskustelua miten se on hirvein kauhuleffa koskaan. mä odotin ja odotin että milloin tässä tulee se pelottava kohta ja sitten alkoikin jo lopputekstit :D ihan lälly.
Joo mun kaveri kattelee ihan harrastuksenaan kauhuelokuvia ja oon sitä mieltä et se on hullu D: Toki no jos tarpeeksi niitä kattoo nii eihän niitä ennää sit välttis säiky.Olin kirjoittanut tänne aikasemmin pitkän viestin mutta en vissiin lähettänyt sit sitä?
Ehkä se venähti niin pitkäks että en kehdannu laittaa. Mutta semi lyhyesti sanottuna: on huvittavaa kuinka joku voi kattoo kauhuleffoja iha normaalisti. Sitten taas on minä, jolle veri, kauhuleffat ja true crime saattaa aiheuttaa pyörtymisen. Painajaisia ne yleensä vähintäänkin aiheuttaa
Hyvä ku ite näkee painajaisia välillä about joka yö :D joskus tuntuu että ilman syytäkin jopaJoo mun kaveri kattelee ihan harrastuksenaan kauhuelokuvia ja oon sitä mieltä et se on hullu D: Toki no jos tarpeeksi niitä kattoo nii eihän niitä ennää sit välttis säiky.
Siis itehän pystyn kattomaan ties kuinka raakoja elokuvia missä katkotaan päitä ja sun muuta, mut sit kauhuelokuvat on se heikko paikka missä oon sydänkohtauksen partaalla D': Painajaisia en onneks oo vielä nähäny
Mun monet kaverit ja tutut sanoo aina et mun unet on ihan hirveitä jos kerron niistä :') Oikeestaan ne ossaa olla tosi traumaattisia joskus mut ku ite oon tottunu niihi nii en ossaa aatella painajaisina D: Ei ehkä kovin tervettä muttaHyvä ku ite näkee painajaisia välillä about joka yö :D joskus tuntuu että ilman syytäkin jopa