Tätä olen miettinyt. Videon ei tulisi olla kuin muiden mainosten, koska emme yritä myydä mitään.Kuulostaa hyvältä idealta! 👏
Onko sinulla mitään "rankaa" olemassa mielessäsi videolle? Onko sen tarkoitus olla sellainen "tervetuloa Varasijaan plaa plaa ja plöö plöö" ja sitten siirtyä näyttämään kuvaa yhteisön keskusteluista, chattailusta sun muusta?
Tuo vaikuttaa hyvältä idealta!Tätä olen miettinyt. Videon ei tulisi olla kuin muiden mainosten, koska emme yritä myydä mitään.
Video voisi näyttää jäsenten keskusteluja kuten tämä video:
Katsojat saattavat vierailla sivustolla, jos he ajattelevat videossa esitettyjen keskusteluiden olevan hauskoja tai mielenkiintoisia.
Fair use? Ei kopiosuoja tarkoita, etteikö saa mainita ja pianhan Demi-nimen käyttö päättyy. Ja joka tapauksessa voi kiertää asian mainitsemalla "hiljattain päättynyt tunnettu nuorten keskustelupalsta".Ja jos olet tosissasi tekemässä mainosta, niin ota huomioon ettet saa laillisuuden perusteilla mainita Demiä. Se on yhä A-lehtien tuote ja kopiosuojattu nimi Suomessa.
Jos mainostetaan samanlaista tuotetta, niin ei saa mainita samalla alalla toimivaa yritystä. 2000-luvulla tästä käytiin oikeuttakin Suomessa, kun oli jotain 20 teleoperaattoria ja ne dissasivat toisiaan mainonnassa.Fair use? Ei kopiosuoja tarkoita, etteikö saa mainita ja pianhan Demi-nimen käyttö päättyy. Ja joka tapauksessa voi kiertää asian mainitsemalla "hiljattain päättynyt tunnettu nuorten keskustelupalsta".
Jos mainostetaan samanlaista tuotetta, niin ei saa mainita samalla alalla toimivaa yritystä. 2000-luvulla tästä käytiin oikeuttakin Suomessa, kun oli jotain 20 teleoperaattoria ja ne dissasivat toisiaan mainonnassa.
No sitä se oli. Samasta syystä Suomessakin Pepsi Max puhuu "johtavasta cola-juomasta" ja punainen tölkki näkyy ruudussa, koska kilpailevan tuotteen mainitseminen on väärin. Eikä täällä näy enää erästä nerokasta Hondan mainosta, snif snif.Mielikuva siitä, että teleoperaattorit haukkuvat toisia operaattoreita paskoiksi mainoksissa. xD
Haukuttiinko Hondan mainoksessa Toyota sitten pystyyn vai mitä? :D Tais varmaan Toyota hajota mainoksessa.No sitä se oli. Samasta syystä Suomessakin Pepsi Max puhuu "johtavasta cola-juomasta" ja punainen tölkki näkyy ruudussa, koska kilpailevan tuotteen mainitseminen on väärin. Eikä täällä näy enää erästä nerokasta Hondan mainosta, snif snif.
Ennen pitkää Demi nimenä kyllä tippuu pois kun rekisteröidyt merkit vanhenee ja käyttöä ei voida osoittaa. Mutta siihen kyllä menee aikaa.
Muutenkin tämän palstan pitäisi elää omaa elämää eikä olla mikään Demin raunioilla tanssiva foorumi.
Jep, aika suppea kuppikunta alkaa olemaan tämä foorumi.Poistettiiks toi video? D: Täällä alkaa olemaa vaan vähemmän ja vähemmän väkeä.
joku kieroutunu seurakuntaJep, aika suppea kuppikunta alkaa olemaan tämä foorumi.
Ai, onko täältä lähtenyt porukkaa paljon lähiaikoina? :o Itse en ole täällä ollut tänä keväänä kovin aktiivinen koulu- ja yhteishakukiireiden takia.Jep, aika suppea kuppikunta alkaa olemaan tämä foorumi.
Ei.Ai, onko täältä lähtenyt porukkaa paljon lähiaikoina? :o Itse en ole täällä ollut tänä keväänä kovin aktiivinen koulu- ja yhteishakukiireiden takia.