Peruskoulu Menin kuulkaa töihim

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Oon kuulemma hyvä työntekijä ja nopea oppimaan.

Jee. :D

( Oon siis tän viikon tetissä. Onks teillä kokemusta tet-jaksoista? Ois kiva teiltäkin kuulla jotain :D )
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Joo, olin yläasteella ekassa tetissä urheiluvälinekaupassa ja toisella kertaa ala-asteella 1-luokkalaisten kanssa.
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
taisin itse olla tet-jaksolla ala-asteella. oli ihan hauskaa!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Molemmat yläasteen tetit olin alakoulussa :D Sain ainaski hyvät arvostelut CV:tä varten xD
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,981
Reaktioarvo
8,476
Itse olin työssäoppimassa silloisella Metsäntutkimuslaitoksella, nykyisessä Luonnonvarakeskuksessa, missä rakensin kasvihuonetta ja keräsin taimia, Postissa aamuneljästä aamuseitsemään lajittelemassa postia, urheilukentällä talvella vetämässä lonkkaa viikon ja ala-asteella kahdesti. Sitten pitäisi olla joku vielä, koska noita oli seiskalla yksi, kasilla ja ysillä kaksi, mutten muista yhtään muuta kuin nuo.
Sitten nuoriso-ohjaajana johtanut tettiläisiä, eli saivat vetää lonkkaa viikon, kunhan perjantaina sitten pesivät kahvinkeittimen ja keittiön hyllyt nuorisokeskuksella.
 

hillasuo

Asiantuntija
Liittynyt
24.11.2022
Viestejä
2,391
Reaktioarvo
965
Olin seiskalla kaks päivää ala-asteella ja meinasin kuolla tylsyyteen:D

Ens kuussa meen viikoks ravitallille :D
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
Seiskalla olin päivän apteekissa, kasilla viikon ravintolassa ja ysillä viikon paikallislehden toimituksessa. Toimitus oli lemppari ja liippaa lähimpää sitä alaa jota nyt opiskelen, vaikka juuri toimittajaksi en ehkä haluaisi :D
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
olin kerran siivooamassa, sitten eskareiden kaa ja sit ihan pienten lasten kaa. eskareiden kaa kyl super kivaa oli.
 
Ylös Pohja