Suhteet Menin naimisiin kesällä

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Hihi, halusin tulla kertomaan et oon nyt niinku mrs Fundeeraaja. Meillä oli parin kuukauden honeymoon Suomessa, toisessa kaupungissa, ja nyt mulla on edessä enemmän ku vuos yksinään Suomessa kun hän hankkii töitä Amerikassa. Nyyh. Mut ehkä me päästään toistemme luo lomalle jonain päivänä.
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Olen valittanut avioliiton mukana tulleista ongelmista (appiukosta) entiselle demi-ihastukselleni josta en tietenkään tykkää ku sillai kaverina enää D:
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Mun pitäis varmaan opetella lukemaan ja kirjoittamaan englantia paremmin etten sano typeryyksiä kuten silloin kun luulin että notorious tarkottaa samaa kun famous, sillai neutraalilla tavalla.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Notorious on in-famous.

Mutta onnea teille, onnea miehelle, onnea sinulle!
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Notorious on in-famous.

Mutta onnea teille, onnea miehelle, onnea sinulle!
Kiitos!

Muistan kun joskus 2021 tutustusin häneen ja mainitsin mun lempikeskustelupalstan ja hän oli oikeesti pahoillaan, että mulle tärkeä palsta oli poistettu, ku hänellä itellään oli paljon historiaa erilaisten keskustelupalstojen parissa (haluaa opetella suomea että voi keskustella mun isovanhempien ja sisarusten lisäksi Ylilaudalla).
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,978
Reaktioarvo
8,475
Kiitos!

Muistan kun joskus 2021 tutustusin häneen ja mainitsin mun lempikeskustelupalstan ja hän oli oikeesti pahoillaan, että mulle tärkeä palsta oli poistettu, ku hänellä itellään oli paljon historiaa erilaisten keskustelupalstojen parissa (haluaa opetella suomea että voi keskustella mun isovanhempien ja sisarusten lisäksi Ylilaudalla).
Muistakaa, ettette pidä toisianne itsestäänselvinä. Rakkaus on parasta mitä on, ja jos sitä kokee niin siitä kannattaa pitää kiinni.
 

fundeeraaja

Asiantuntija
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
442
Reaktioarvo
463
Muistakaa, ettette pidä toisianne itsestäänselvinä. Rakkaus on parasta mitä on, ja jos sitä kokee niin siitä kannattaa pitää kiinni.
Ennen häitä oli semmonen viikko etten kuullu hänestä mitään enkä tienny mis hän oli tai miten hänel meni tai tulisko hän koskaan takasin ja se oli kauheen vaikeeta. Kauhea ajatus että unohtaisin miltä se tuntu tai kuin tärkee hän on mulle
 
Liittynyt
14.7.2023
Viestejä
55
Reaktioarvo
22
onnea teille! itekki meen naimisiin vielä vain ja ainostaan yhden ihmisen kanssa vielä joskus.
 
Ylös Pohja