Syvälliset Mielenkiintoisia/koomisia/outoja merkintöjä unipäiväkirjastani

Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Nämä ovat siis kaikki olleet uniani jotka olen kirjannut ylös unipäiväkirjaan ja jotka ovat (ainakin omasta mielestäni) hassuja tai erikoisia. Kaikki merkinnät ovat vuoden sisällä tästä hetkestä.

Saa minun puolestani tulla kertomaan omia jänniä uniaan tai tulkitsemaan minun uniani (hah, sopii yrittää) tai muuten vain hölisemään.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
"Olin koulussa ja en tiedä mikä tilanne mutta olimme päättäneet ilmeisesti polttaa koulun. Vanhempani olivat siellä ja myös rehtori oli vissiin jutussa mukana. Sytytimme luokan kanssa ison ulkotulen sisälle luokkaan ja jäimme vain istumaan siihen viereen ja odottamaan tulen leviämistä. Jossain vaiheessa rehtori tuli kysymään että halutaanko me istua täällä savussa vai lähteä ulos. Menimme ruokalaan. Palohälyttimet alkoi huutaa. Muuta en muista."
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
"Olin jossain pelissä tai turnauksessa joukkueen kanssa, jonka jälkeen menimme koppiin. Sanoin [joukkuelaiseni nimi], jonka isä piikitteli jostain lukiovalinnasta hänelle, että menet vain siihen kouluun mihin haluat kun pääset kumminkin melkein mihin vain. Sitten menin suihkuun ja ovi oli lukossa mutta [eräs toinen joukuelaiseni, vastakkaista sukupuolta] tulikin läpi. Hän sanoi: 'Oho, sori', ja lähti pois."
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
"Olimme perheen kanssa Venäjän rajalla. Tie oli tuttu, se oli [naapurikaupunki] johtava tie. Raja meni jotenkin niin että tie kuului Venäjälle ja penkka oli Suomea. Tiellä sai kuitenkin kävellä. Yhtäkkiä olimme jossain venäläisessä hotellissa ja vessassa oli ovi toiseen vessaan (en tiedä mitä olen tällä tarkoittanut :D). Sitten ajoimme autolla jotain ihan randomia tietä kotiin."

Sen takia tämä on jännä että en asu lähelläkään minkään valtakunnan rajaa.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
"Yhdessä unessa olin selkeästi sivuhenkilönä neiti Marple - murhamysteerissä joka tapahtui omassa kodissani. En muista muuta."
"Olin jälleen murhamysteerissä. Ja olin ilmeisesti tietoinen miten asiat tulee menemään ja kuka murhaa kenet, sillä seurasin isääni joka paikkaan. Hän yritti tappaa myös minut. Keittiöveitsellä. Otin veitsen häneltä ja kiljuin. Normaalielämässä en osaa kiljua."
"Toinen uneni oli jälleen murhamysteeri. Minut yritettiin murhata sukkapuikolla."

Kannattaa katsoa niitä dekkarileffoja ennen nukkumaan menoa. :D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
"Katsoin Dreamcatcherin musiikkivideota koulun koneella kotonani. Menin alakertaan videon yhä pyöriessä ja kuulin jonkun oudon kappaleen alkavan soida. Menin takaisin yläkertaan. Jotenkin imaisin itseni sisään siihen musiikkivideoon. Tosin ympäristö ei ollut tuttu mistään Dreamcatcherin musiikkivideosta."
"Unen aikana saatoin kuulla soivan Dreamcatcherin Black or White - kappaleen mutta en ole varma."
"Eh, no, näin unta että Dreamcatcherin jäsenet oli kaikki meidän koulussa ja mun luokalla. Ja että olin niiden hyvä kaveri. Ja että ne puhui suomea. Kai tajusin jollain tavalla unessa olevani unessa, koska aloin ajatella, ketkä Dreamcatcherin jäsenet ottaisin oikeasti luokalleni jos saisi valita vain kaksi. Päädyin Damiin ja Gahyeoniin tai Yoohyeoniin."

Dreamcatcher fangirl. :D
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
"Olimme perheen kanssa lentokentällä, ilmeisesti matkalla Keski-Eurooppaan. Koira oli mukana. Kiinnitin unessa ollessani huomiota siihen, että kenelläkään ei ollut maskia. Yhdellä lentokentän penkillä makoili poro. Poro Helsinki-Vantaalla?!? Se oli kaiken muun lisäksi hyvin sosiaalinen ja tykkäsi rapsutuksista eikä koira pelännyt sitä."
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
"Unessani [tyttö luokaltani, hetero, homofoobikko] ja [kaverini, tuona aikana ehkä ihastukseni, tyttö, biseksuaali] seurustelivat. Näin unessa heidän suutelevankin pari kertaa. Huoh, hoih."
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
"Unessa olin treeneissä ja jostain syystä kaikki, myös minä, olimme varmoja ettei [valmentajamme nimi] ole [valmentajan nimi]. Hän piru vie myönsi että vain esittää [valmentajamme nimi].
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
"Unessani Mamamoo hajosi. Se uni tuntui niin todelta, että oli pakko aamulla ihan tarkistaa, ovatko ne ilmoittaneet lopettamisesta. Eivät olleet."

Kolme kuukautta tämän unen jälkeen yksi yhtyeen jäsenistä ilmoitti jättävänsä Rainbow Bridge Worldin (RBW), eli levy-yhtiön, jonka alla kyseinen yhtye toimii. Yhtye ei hajonnut siihen, sillä tämä kyseinen jäsen osallistuu edelleen yhtyeen toimintaan jossain määrin.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,596
Reaktioarvo
6,502
"Katsoin Dreamcatcherin musiikkivideota koulun koneella kotonani. Menin alakertaan videon yhä pyöriessä ja kuulin jonkun oudon kappaleen alkavan soida. Menin takaisin yläkertaan. Jotenkin imaisin itseni sisään siihen musiikkivideoon. Tosin ympäristö ei ollut tuttu mistään Dreamcatcherin musiikkivideosta."
"Unen aikana saatoin kuulla soivan Dreamcatcherin Black or White - kappaleen mutta en ole varma."
"Eh, no, näin unta että Dreamcatcherin jäsenet oli kaikki meidän koulussa ja mun luokalla. Ja että olin niiden hyvä kaveri. Ja että ne puhui suomea. Kai tajusin jollain tavalla unessa olevani unessa, koska aloin ajatella, ketkä Dreamcatcherin jäsenet ottaisin oikeasti luokalleni jos saisi valita vain kaksi. Päädyin Damiin ja Gahyeoniin tai Yoohyeoniin."

Dreamcatcher fangirl. :D
Lol tästä tuli mieleen se et mää näin kerran unta et Cedric Diggory Harry Pottereista oli mun kaa samalla luokalla xD
 
Ylös Pohja