Aihe vapaa Mikä museo oot tän testin perusteella?

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
1. Ateneum
2. Sotamuseo
3. Suomen käsityön museo
4. Palsa-museo
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
kappas! kirjamuseo pukstaavi D: kakkosena oli kiasma, joka epäilin olevani
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
oon kiasma D: ja kuvaus pitääkin mielestäni melko hyvin paikkansa miun kohalla
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,889
Reaktioarvo
1,408
1. Tieliikennemuseo mobilia (Ei yllättäny muistaakseni oon siellä joskus käynytkin.)
2. Ateneum
3. Tuulimyllymuseo
4. J.L Runebergs hem
 

mamiya

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,351
Reaktioarvo
1,692
palsa

"Jos totta puhutaan, maailmankuvasi voisi olla valoisampikin. Olet taipuvainen synkkyyteen ja maalaat maailmaasi tummin, provosoivin värein. Olet boheemi ja viihdyt yksin. Pieni neuvo; siirry kadun valoisalle puolelle."
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Aaa, katos. Mäki tein ton testin, kun se tuli ja piti itseasiassa tehä siitä kesu, mutta unohdin aina niin nythän mun ei tarviikkaan enää murehtia siitä, kun sä loit tän mun puolesta. :D Ite taisin saada Kiasman ja se on ihan kiva. Mun kaveri(jolle tän siis linkkasin sillon) sen sijaan sai jonkun vitsin kalamuseon, koska tykkää merestä vaikka eihän se tarkota sitä, että haluis ihastella, jotain mädäntyneitä kaloja ja kalanruotoja. xD
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Onneksi olkoon, olet Kiasma!

Olet moderni, ennakkoluuloton etkä tyydy tavanomaiseen. Haet mieluusti uusia näkökulmia ja ratkaisuja elämääsi. Tiedät, keitä ovat Jeff Koons ja Iiu Susiraja. Mieluummin kuin miellyttää haluat yllättää. Mutta kurkista syvälle sieluusi – mahdatko olla hitusen verran snobi?
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143

Onneksi olkoon, olet Suomen käsityön museo​


Olet näppäräsorminen tekijä ja näet itse tehdyssä suurta arvoa. Olet optimisti, joka näkee että elämää on mahdollista parsia ja paikata. Koet vetoa vaatimattomaan elämään, jossa vanhasta luodaan jotain uutta. Rakastat värejä ja tiedät, että nokkosistakin saa kangasta. Veikkaan, että saatat omistaa kansallispuvun?
 

Freya

Sensei
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
476
Reaktioarvo
505
Onneksi olkoon, olet Helsingin Observatorio
Onnittelut ovat paikallaan, koska olet syvällinen ja laaja-alainen ihminen. Sinulle maailma ei ole maita ja rajoja vaan kokonainen maailmankaikkeus. Toisaalta joskus saatat keskusteluissa yltää niin kummallisiin sfääreihin, että joskus kanssaihmisesi ovat kanssasi hätää kärsimässä. Muistathan, että elämämme maan pinnalla.

 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mä oon Kiasma ja hieman snobi.

Olet moderni, ennakkoluuloton etkä tyydy tavanomaiseen. Haet mieluusti uusia näkökulmia ja ratkaisuja elämääsi. Tiedät, keitä ovat Jeff Koons ja Iiu Susiraja. Mieluummin kuin miellyttää haluat yllättää. Mutta kurkista syvälle sieluusi – mahdatko olla hitusen verran snobi?
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,512
Aaa, katos. Mäki tein ton testin, kun se tuli ja piti itseasiassa tehä siitä kesu, mutta unohdin aina niin nythän mun ei tarviikkaan enää murehtia siitä, kun sä loit tän mun puolesta. :D Ite taisin saada Kiasman ja se on ihan kiva. Mun kaveri(jolle tän siis linkkasin sillon) sen sijaan sai jonkun vitsin kalamuseon, koska tykkää merestä vaikka eihän se tarkota sitä, että haluis ihastella, jotain mädäntyneitä kaloja ja kalanruotoja. xD
Kiva kuulla, että sain olla avuksi! 😇 Ja hauska tulos oli sun kaverilla. 😂
 
Ylös Pohja