No joo mutta siis että ohikulkumatkalla täällä päin :DJos se oli KOULUN pihalla KESÄLLÄ, niin eiköhän se ollut LOMALLA! Hah hah!
No joo mutta siis että ohikulkumatkalla täällä päin :DJos se oli KOULUN pihalla KESÄLLÄ, niin eiköhän se ollut LOMALLA! Hah hah!
Ajattelet liikaa..No joo mutta siis että ohikulkumatkalla täällä päin :D
Ai kamala mikä tilanne :( Oon niin pahoillani sun puolesta.Äiti tekee kirjaimellisesti kituen kuolemaa vaipat jalassa enkä voi tehdä mitään estääkseni sitä.
No miten niin..Ajattelet liikaa..
En muista.No miten niin..
Hmm..En muista.
Onko se enää ees mikään ihme että menee 24-pack Karhua parin päivän sisään ja kaiken maailman Captain Morganit myös kun meitä ärsytetään tahallaan. Huhhuh.Vituttaa kaverin veljen käytös mua ja mun kaveria kohtaan, ihan tahallaan vittuilee, ei mitään kunnioitusta mun kaverin tavaroita kohtaan kun kaikki menee sen jäliltä rikki, ärsyttää meitä molempia, pahottaa mielensä kaikesta mitä me sille sanotaan ja meinas juoda meijän kaljatkin ihan vittuillakseen.
Hyi k*ljaa ja r*mmia..Onko se enää ees mikään ihme että menee 24-pack Karhua parin päivän sisään ja kaiken maailman Captain Morganit myös kun meitä ärsytetään tahallaan. Huhhuh.
Niinpä, hirveää alkoholismia tämä touhu!Hyi k*ljaa ja r*mmia..
Uusi suunnitelma: suuntana Salo, auto liikkuu toistaiseksiPari sataa kilometriä matkaa jäljellä, ja kytkin jäi autossa lattiaan. Tästä sitten Heinolaan ja mietitään, että mitä vittua nyt tehdään.
Mika Salo, jos auto kerta liikkuu?Uusi suunnitelma: suuntana Salo, auto liikkuu toistaiseksi
;)Mika Salo, jos auto kerta liikkuu?
mikä työ, superpahisten liiga olettaisin?Menin uuteen työpaikkaan, ja siellä on sellainen nörömmän oloinen naisoletettu. Haisee jatkuvasti katkeruus, kun ei pärjää minulle työni laadussa (olenhan erinomainen, siksi minut palkattiin).
Sairaalan röntgenosasto..mikä työ, superpahisten liiga olettaisin?
hmm, peiteoperaatioSairaalan röntgenosasto..
Mitä hän tarkoitti tällä?hmm, peiteoperaatio
Ainiin ja tultiinhan sieltä lopulta tarkastamaan ne hormit. Soitti jopa ovikelloa ja lähinnä vaan kurkkasi, että kyllä siellä seinillä jotkut röörit näkyy. Että tarkastus kai sekin, jos katsoo että ne on olemassa.Huoltofirman äijä, joka saattaa tulla tai saattaa olla tulematta. On vaan kerrottu, että päivänä tämä ja tuo ja kellonaikojen x ja y välillä tarkistetaan asunnoissa jotain liibalaabaa mutta kaikissa asunnoissa ei kuitenkaan käydä ja tullaan muuten yleisavaimella (jos siis ylipäätään tullaan). Että koita tässä nyt sitten tehdä yhtään mitään kun sieltä voidaan tulla koska tahansa tai sitten ei tulla ollenkaan ja asdfgfkl saaatana
Laittaisin itse varoituspyyhkeen postiluukusta..Ainiin ja tultiinhan sieltä lopulta tarkastamaan ne hormit. Soitti jopa ovikelloa ja lähinnä vaan kurkkasi, että kyllä siellä seinillä jotkut röörit näkyy. Että tarkastus kai sekin, jos katsoo että ne on olemassa.
Onko huoltoyhtiön nimessä kolme kirjainta?Huoltofirman äijä, joka saattaa tulla tai saattaa olla tulematta. On vaan kerrottu, että päivänä tämä ja tuo ja kellonaikojen x ja y välillä tarkistetaan asunnoissa jotain liibalaabaa mutta kaikissa asunnoissa ei kuitenkaan käydä ja tullaan muuten yleisavaimella (jos siis ylipäätään tullaan). Että koita tässä nyt sitten tehdä yhtään mitään kun sieltä voidaan tulla koska tahansa tai sitten ei tulla ollenkaan ja asdfgfkl saaatana