Poistettukäyttäjänimi27
Guest
- Reaktioarvo
- 4,757
Ite oon 02
97-04
97-04
ehkä joskus vanhemmalla iällä ei oo väliä paitsi en alaikäisiin koskeOon -98 ja voin tässä ihan suoraan sanoa että eipä oikein ole mitään sen kummempia rajoja. En ainakaan ymmärrä että miks pitäs olla yläraja, alarajasta on vaikee sanoa mutta kai siinä 18, 19, 20, en minä tiedä.
MITÄ OOTKO 05??!??Oon 05, pääosin 05-04... Myös 06 tai 03 sopii itselle joissakin tapauksissa, kaikkihan riippuu ihmisestä :)
Lähtökohta kuitenkin tuo 05-04 :3
Nyt kiinnostaa minkä ikäiseksi oletit? :3 :D :oMITÄ OOTKO 05??!??
Luin just. T. ImppuOon 08, ööö 08 - 06
09 on vähän siinä ja siinä
Mutta oon ihastunu 09 - 05
(Imppu ja manazikki älkää lukeko)
Vihdoinkin joku, jolla on sama, koska tuntuu et hirveen monella täällä on tosi laaja toi ikähaitari. D:Oon 05, pääosin 05-04... Myös 06 tai 03 sopii itselle joissakin tapauksissa, kaikkihan riippuu ihmisestä :)
Lähtökohta kuitenkin tuo 05-04 :3
No tämä D:Vihdoinkin joku, jolla on sama, koska tuntuu et hirveen monella täällä on tosi laaja toi ikähaitari. D:
Et lukenut.. et oo imppu..Luin just. T. Imppu
Luin.. Olen..Et lukenut.. et oo imppu..
No, niimpä juuri! Kyllä sitä nyt vanhempana varmasti ei oo enää näin kapeaa ikähaitaria, mutta täällä oli ihan nuoremmillakin paljon laajemmat. Ku vaikka se 18 ei ookkaan ku pari vuotta vanhempi niin silti sillä saattaa olla ihan erilaiset jutut jo enkä hirveen mielelläni seurustelis täysi-ikäsen kaa, kun en ite kuitenkaan täysi-ikäinen ole. Ja vuoden nuorempiki tuntuu jo niin pieneltä ja sehän on vasta peruskoulussa ku me jo ollaan parin päivän päästä ties missä, riippuen siitä minkä koulun on valinnut vai meneekö esim. kansanopistoon, tai Valmalle. Joka tapauksessa vähän erilaiset elämäntilaneet ihan vuodenkin ikäerossa. Et kylhän se vähän ihmisestä riippuu ja kyllä sen 18-vuotiaan ja 15-vuotiaan(tällä tarkoitan siis 06 enkä myöhemmin syntynyttä 05) voi vielä jotenkin kelpuuttaa, mutta tosiaan siinä vaiheessa pitää tuntea toinen jo aika hyvin ja olla suunnilleen samalla henkisellä tasolla sen kaa.No tämä D:
Tietty vanhempana varmasti eri itselläkin mut tän ikäsenä se pari vuotta on jotenki tosi iso ero, jos itse oon 15-16 ja toinen ois 18 D: (tietysti jossain tapauksessa 03 voisi sopia itselle, mut siihe mennes ois pitäny toooosi paljo jutella sen toisen kans D:)
Et.. t. Hamppu..Luin.. Olen..
Nyt kun katsoin, niin näytti muuten olevan nuoremmillakin aika laajaa ikähaitaria D:No, niimpä juuri! Kyllä sitä nyt vanhempana varmasti ei oo enää näin kapeaa ikähaitaria, mutta täällä oli ihan nuoremmillakin paljon laajemmat. Ku vaikka se 18 ei ookkaan ku pari vuotta vanhempi niin silti sillä saattaa olla ihan erilaiset jutut jo enkä hirveen mielelläni seurustelis täysi-ikäsen kaa, kun en ite kuitenkaan täysi-ikäinen ole. Ja vuoden nuorempiki tuntuu jo niin pieneltä ja sehän on vasta peruskoulussa ku me jo ollaan parin päivän päästä ties missä, riippuen siitä minkä koulun on valinnut vai meneekö esim. kansanopistoon, tai Valmalle. Joka tapauksessa vähän erilaiset elämäntilaneet ihan vuodenkin ikäerossa. Et kylhän se vähän ihmisestä riippuu ja kyllä sen 18-vuotiaan ja 15-vuotiaan(tällä tarkoitan siis 06 enkä myöhemmin syntynyttä 05) voi vielä jotenkin kelpuuttaa, mutta tosiaan siinä vaiheessa pitää tuntea toinen jo aika hyvin ja olla suunnilleen samalla henkisellä tasolla sen kaa.
Joku 20 + jotain vuosia :DNyt kiinnostaa minkä ikäiseksi oletit? :3 :D :o