Aihe vapaa Minkä ikäisen kansa voisit seurustella

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
oon itse 00 ja voisin kuvitel että siinä 02-95 akselilla maksimissaan
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
88-00, olen - 98. Ei ole mitään absoluuttisia rajoja, riippuu täysin ihmisestä.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
820
Seurustelen 10 vuotta vanhemman kanssa ja passaa mulle. Ikinä en enää seurustelis nuorempani kanssa, se yksiki vuosi voi näkyä tässä iässä paljon jos toinen asuu kotona ja itse viidettä vuotta omillaan.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Itse siis -95 ja voisin mahdollisesti -88-00 akselilta. Ei ees tullut aikasemmin mieleen että nolla nollathan on nyt jo 21 vuotiaita.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,647
Reaktioarvo
2,892
Oon -98 ja voin tässä ihan suoraan sanoa että eipä oikein ole mitään sen kummempia rajoja. En ainakaan ymmärrä että miks pitäs olla yläraja, alarajasta on vaikee sanoa mutta kai siinä 18, 19, 20, en minä tiedä.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Oon 16 ja mieluiten ihan vaan 16-vuotiaan kanssa seurustelisin. Voisin seurustella ehkä vielä 17-vuotiaan kanssa, mutta kaks vuotta vanhempi onki jo 18, enkä halua sen ikäsen kanssa enää seurustella. Enkä tiiä, voisinko seurustella edes vuotta nuoremman kanssa. Ku mun pikkusiskoki on mua kaks vuotta nuorempi niin se, jos seurustelisin vaikka jonkun sen luokkalaisen kaa, tuntuis ihan sika ooudolta, ku nehän on tosi pieniä vielä, joten tuskimpa ysiluokkalaisetkaan hirveen paljon vanhemmilta vaikuttaa. Riippuhan nää toisaalta myös ihmisestä, mutta kyllä mä mieluiten joustaisin tässä vaan sillä vuodella eli 05-04. Aiemmin mulla oli isompi ikähaitari tässä ja osaltaan siihen vaikuttaa myös se, että kaks vuotta mua vanhempi on jo täysi-ikäinen eli lain mukaan aikuinen.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Jaa a
Mulla ei silleen iällä oo väliä vaikkakin no tän ikäsenä en välttämättä rupiais kymmenen vuotta vanhemman tai nuoremman kanssa seurustelee (lol kymmenen vuotta nuorempi ois viisvee)
En oo oikeestaan määritelly ikää et mut enemmän mää oon kyllä ittee vanhempiin ihastunu että oiskohan se jotain väliä 06-99
Ainaki mun ihastuksien iän perusteella
Mut mulle riittää se et se ihimine on henkisesti ihan semmone perus täysjärkinen ja ajatukset samalla tasolla ku mulla suunnilleen
 

ujobiseksuaali

turhautunut matemaatikko ja true bisexual
Liittynyt
6.2.2021
Viestejä
258
Reaktioarvo
213
01 oon ite, vähän riippuu ihan ihmisestäki et mite menee elämäntilanteet yms yksiin mut 96-02 tuntuu semmoselta aika jees rajaukselta.
 

huchu

she/they
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
233
Reaktioarvo
244
-02 oon syntyny ja no, riippuu ihan ihmisestä. jos pitäis rajata niin ehkä -96-02. toisaalta oli mulla juttua -94 syntyneen kanssa, eikä sekää nii pahalta tuntunu :DD mun kaverit kyl sano et olin vähä victim tos tilantees mut ite olin ihan ok sen ikäeron kanssa nii 🤷🏻‍♀️
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Oon -98 ja voin tässä ihan suoraan sanoa että eipä oikein ole mitään sen kummempia rajoja. En ainakaan ymmärrä että miks pitäs olla yläraja, alarajasta on vaikee sanoa mutta kai siinä 18, 19, 20, en minä tiedä.
ehkä joskus vanhemmalla iällä ei oo väliä paitsi en alaikäisiin koske
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Oon 05, pääosin 05-04... Myös 06 tai 03 sopii itselle joissakin tapauksissa, kaikkihan riippuu ihmisestä :)
Lähtökohta kuitenkin tuo 05-04 :3
 

keksikukka

Uusi
Liittynyt
20.2.2021
Viestejä
93
Reaktioarvo
68
no ööh mun nykynen ihastus on jotai 5-6 vuotta vanhempi kun minä nii 😳
 
Viimeksi muokattu:

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
Vihdoinkin joku, jolla on sama, koska tuntuu et hirveen monella täällä on tosi laaja toi ikähaitari. D:
No tämä D:
Tietty vanhempana varmasti eri itselläkin mut tän ikäsenä se pari vuotta on jotenki tosi iso ero, jos itse oon 15-16 ja toinen ois 18 D: (tietysti jossain tapauksessa 03 voisi sopia itselle, mut siihe mennes ois pitäny toooosi paljo jutella sen toisen kans D:)
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
No tämä D:
Tietty vanhempana varmasti eri itselläkin mut tän ikäsenä se pari vuotta on jotenki tosi iso ero, jos itse oon 15-16 ja toinen ois 18 D: (tietysti jossain tapauksessa 03 voisi sopia itselle, mut siihe mennes ois pitäny toooosi paljo jutella sen toisen kans D:)
No, niimpä juuri! Kyllä sitä nyt vanhempana varmasti ei oo enää näin kapeaa ikähaitaria, mutta täällä oli ihan nuoremmillakin paljon laajemmat. Ku vaikka se 18 ei ookkaan ku pari vuotta vanhempi niin silti sillä saattaa olla ihan erilaiset jutut jo enkä hirveen mielelläni seurustelis täysi-ikäsen kaa, kun en ite kuitenkaan täysi-ikäinen ole. Ja vuoden nuorempiki tuntuu jo niin pieneltä ja sehän on vasta peruskoulussa ku me jo ollaan parin päivän päästä ties missä, riippuen siitä minkä koulun on valinnut vai meneekö esim. kansanopistoon, tai Valmalle. Joka tapauksessa vähän erilaiset elämäntilaneet ihan vuodenkin ikäerossa. Et kylhän se vähän ihmisestä riippuu ja kyllä sen 18-vuotiaan ja 15-vuotiaan(tällä tarkoitan siis 06 enkä myöhemmin syntynyttä 05) voi vielä jotenkin kelpuuttaa, mutta tosiaan siinä vaiheessa pitää tuntea toinen jo aika hyvin ja olla suunnilleen samalla henkisellä tasolla sen kaa.
 

Mursuilijaa

*olemassa oleva*
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,199
Reaktioarvo
833
No, niimpä juuri! Kyllä sitä nyt vanhempana varmasti ei oo enää näin kapeaa ikähaitaria, mutta täällä oli ihan nuoremmillakin paljon laajemmat. Ku vaikka se 18 ei ookkaan ku pari vuotta vanhempi niin silti sillä saattaa olla ihan erilaiset jutut jo enkä hirveen mielelläni seurustelis täysi-ikäsen kaa, kun en ite kuitenkaan täysi-ikäinen ole. Ja vuoden nuorempiki tuntuu jo niin pieneltä ja sehän on vasta peruskoulussa ku me jo ollaan parin päivän päästä ties missä, riippuen siitä minkä koulun on valinnut vai meneekö esim. kansanopistoon, tai Valmalle. Joka tapauksessa vähän erilaiset elämäntilaneet ihan vuodenkin ikäerossa. Et kylhän se vähän ihmisestä riippuu ja kyllä sen 18-vuotiaan ja 15-vuotiaan(tällä tarkoitan siis 06 enkä myöhemmin syntynyttä 05) voi vielä jotenkin kelpuuttaa, mutta tosiaan siinä vaiheessa pitää tuntea toinen jo aika hyvin ja olla suunnilleen samalla henkisellä tasolla sen kaa.
Nyt kun katsoin, niin näytti muuten olevan nuoremmillakin aika laajaa ikähaitaria D:
Mutta olet kyllä aivan oikeassa myös tuosta vuoden nuoremmasta!! :3
 
Ylös Pohja