Minkä ikäisenä seurustelitte ekan kerran?

Milloin seurustelitte ensimmäisen kerran?


  • Ääniä yhteensä
    47

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Ite en oo koskaan seurustellut ja oon 16. Suurin osa mun kavereistakaan ei oo seurustellut tai sit just jonkun kerran. :D Kuitenkin mulla on yks kaveri, joka seurusteli ekan kerran jo 11-vuotiaana ja on seurustellut nyt 15 eri tyypin kaa vaikka on samanikänen kuin mä.

Tavallaan musta vois olla ihan kivaa seurustella, mutta eipä mulla mitään kiirettä ole, enkä haluis seurustella, jos musta tuntuis ettei suhde kestäis. Ei sen tietenkään tarttis olla mikään super pitkä, mutta jos suhde kestää jonkun viikon niin en näkis siinä ihan hirveästi järkeä.
 

almanakka

Asiantuntija
Liittynyt
8.2.2021
Viestejä
455
Reaktioarvo
399
En ole näin 19-vuotiaana koskaan seurustellut, ja ajatus siitä tuntuu aika kaukaiselta. En ainakaan osaa kuvitella vaikka 20-vuotiasta itseäni seurustelusuhteeseen. Tai mistäs sitä voi tietää tuleeko joku nyt reilun vuoden sisällä vastaan, mutta etsimällä en ajatellut etsiä.

Kavereillakaan ei ole paljoa kokemusta tästä, esim. yksi alkoi seurustella ekaa kertaa viime kesänä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
En ole koskaan seurustellut, täytän tänä vuonna 24. Toisaalta ei ole koskaan kiinnostanutkaan niin paljon, että olisin yrittämällä yrittänyt kumppania etsiä. Viihdyn yksinäni paremmin kuin hyvin.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Okei @Asiallinenihminen mitä ihmettä? Nyt kulla kerrot story timen. Okei no se ei varmaan ollut mikään hirveen vakava juttu, että kyllähän jotkut seurustelee tai no "seurustelee" jo ton ikäsinä, mutta on noita lapsuusseurustelutarinoita nyt silti hauska kuunnella. :D
 
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
6,011
Reaktioarvo
4,757
Okei @Asiallinenihminen mitä ihmettä? Nyt kulla kerrot story timen. Okei no se ei varmaan ollut mikään hirveen vakava juttu, että kyllähän jotkut seurustelee tai no "seurustelee" jo ton ikäsinä, mutta on noita lapsuusseurustelutarinoita nyt silti hauska kuunnella. :D
Oli säätöä yhen tytön kanssa päiväkodissa ei sen kummempaa
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
19v oli muutaman kuukauden mittainen juttu. ensimmäinen "vakava" suhde alkoi kun olin 21.

mua itse asiassa kaduttaa että ylenkatsoin nuorempana teinisuhteita enkä missään nimessä halunnut sellaiseen. niissä olis varmasti oppinut sellaisia parisuhdetaitoja, jotka itseltäni on puuttunut vielä tässä nykyisessäkin suhteessa. varsinkin kun toisella on ollut vakava suhde jo ennen mua, niin hän on paljon taitavampi ollut esim konfliktien käsittelyissä kuin mitä minä enkä varsinkaan suhteen alussa osannut asettaa juuri mitään rajoja. eroaminen pelottaa kanssa aika paljon. tuo 19v ollutkin oli etäsuhde niin tuntuu että se ei tarjonnut samanlaista mahdollisuutta vuorovaikutukseen kuin mitä "lähi"suhde.
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,382
En oo kai varsinaisesti koskaan seurustellut, kun aina ollaan pidetty ns vapaa suhde eikä virallisesti sovittu mitään seurustelusta.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
19v oli muutaman kuukauden mittainen juttu. ensimmäinen "vakava" suhde alkoi kun olin 21.

mua itse asiassa kaduttaa että ylenkatsoin nuorempana teinisuhteita enkä missään nimessä halunnut sellaiseen. niissä olis varmasti oppinut sellaisia parisuhdetaitoja, jotka itseltäni on puuttunut vielä tässä nykyisessäkin suhteessa. varsinkin kun toisella on ollut vakava suhde jo ennen mua, niin hän on paljon taitavampi ollut esim konfliktien käsittelyissä kuin mitä minä enkä varsinkaan suhteen alussa osannut asettaa juuri mitään rajoja. eroaminen pelottaa kanssa aika paljon. tuo 19v ollutkin oli etäsuhde niin tuntuu että se ei tarjonnut samanlaista mahdollisuutta vuorovaikutukseen kuin mitä "lähi"suhde.
En ookkaan itseasiassa ajatellut asiaa noin. D: Siis että jos ei seurustele niin sitten puuttuu ne parisuhdetaidot. Toisaalta haluisin silti seurustella mieluummin semmosen tyypin kanssa, joka seurustelee myös ensimmäistä kertaa vaikka kokeneemman kanssa seurustellessa voiskin ainakin oppia toiselta.
 

Lalamon

𝓡𝓸𝓸𝓴𝓲𝓮-𝓽𝓪𝓼𝓸𝓷 𝓭𝓲𝓰𝓲𝓶𝓸𝓷
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,167
Reaktioarvo
1,511
En oo ikinä seurustellut ja oon 20-vuotias. Muutamii säätösuhteita on ollut.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,147
Reaktioarvo
5,467
Jos muka päiväkoti-ikäisenä voi olla "säätöä", niin menin kyllä naimisiin yhden päiväkotikaverini kanssa 5-vuotiaana. En itse ollut ihan mukana siinä jutussa, mutta hän niin kovasti halusi minut vaimokseni, että suostuin. Pidettiin hääseremonia ja kaikki. Kaikkeen sitä ajautuu, kun ei osaa sanoa ei...
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Jos muka päiväkoti-ikäisenä voi olla "säätöä", niin menin kyllä naimisiin yhden päiväkotikaverini kanssa 5-vuotiaana. En itse ollut ihan mukana siinä jutussa, mutta hän niin kovasti halusi minut vaimokseni, että suostuin. Pidettiin hääseremonia ja kaikki. Kaikkeen sitä ajautuu, kun ei osaa sanoa ei...
Hei samiksia!
Se oli kyllä näytelmä mitta sen jälkeen tämän toisen äiti kysyi minulta et eikai me olla tosissamme? Jjoo tuota oltiin noni 5v:D
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Olen kysynyt eikä kumpikaan tiedä.
Ja ollaan onnellista asian kanssa. Kumpikin surkeita sitoutujia ja päätöksen tekijöitä ja ihmissuhteissa ylipäätäänkin niin mitä turhia virallistamaan asioita
Mun mielestä voisit ehkä laskee ton tässä kyselyssä seurusteluksi, koska sitä, mitä seurustelu tässä meinaa, ei olla määritelty, etkä ole sinkkukaan, mutta sulla on ihminen, johon sä oot ihastunut ja joka on ihastunut suhun ja todennäköisesti teidän käytös toistenne seurassa ei ainakaan paljoa eroa seurustelevien käytöksestä.
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Mun mielestä voisit ehkä laskee ton tässä kyselyssä seurusteluksi, koska sitä, mitä seurustelu tässä meinaa, ei olla määritelty, etkä ole sinkkukaan, mutta sulla on ihminen, johon sä oot ihastunut ja joka on ihastunut suhun ja todennäköisesti teidän käytös toistenne seurassa ei ainakaan paljoa eroa seurustelevien käytöksestä.
No joo toi on totta
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,619
Reaktioarvo
2,892
En koskaan ofc, mikä ei tokikaan oo täällä mikään salaisuus at this point :D

MUTTA jos oltais sillon joskus 5v naapurin pojan kanssa sovittu että seurustellaan niin sit sen ois periaatteessa voinu laskea tohon koska meillä oli "juttu" :DDDDD mutta joo :D mutta tosiaan vaikka olis ollu joskus jotain nii sanotusti juttua niin ikinä en oo kenenkään kanssa seurustellut varsinaisesti tietenkään.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Jos muka päiväkoti-ikäisenä voi olla "säätöä", niin menin kyllä naimisiin yhden päiväkotikaverini kanssa 5-vuotiaana. En itse ollut ihan mukana siinä jutussa, mutta hän niin kovasti halusi minut vaimokseni, että suostuin. Pidettiin hääseremonia ja kaikki. Kaikkeen sitä ajautuu, kun ei osaa sanoa ei...
Joo, siis nää kaikki päiväkotirakkaustarinat on just tosi hauskoi. :D Ite en siinä iässä ees ollut ihastunut keheenkään enkä tiiä et kenelläkään muullakaan siellä olis ollut mitään tommosta, mutta pikkusisko kyllä sano ton ikäsenä menevänsä isona samanikäisen kaverinsa kanssa naimisiin. :D
 
Ylös Pohja