Minkälaisia juoruja teistä on liikkunut?

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
931
Kuka tahansa tietäjä vois tietää mut tästä, mutta mun on ilmeisesti oletettu seurustelevan armeijassa olevan jääkiekkoilijan kanssa.

Kerroin äitille ja se sano että en oo tarpeeks tyhmä ja kaunis seurustellakseni jääkiekkoilijan kanssa :D

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Vastasin hänelle että jälkimmäinen ei pidä paikkaansa :D
Hyvä!

Aikanaan yläasteella, kun palattiin kouluun kesäluokalta kahdeksannelle luokalle niin minusta kiersi huhuja, jotka oli aloitettu kiusaamismielessä, että olisin bylsinyt kolmea venäläistä / virolaista mansikanpoimijaa kesäloman aikana. En vieläkään tajua, millä logiikalla kolmen naisen paneminen olisi ollut teinipojalle haitallista maineen kannalta.

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
931
Hyvä!

Aikanaan yläasteella, kun palattiin kouluun kesäluokalta kahdeksannelle luokalle niin minusta kiersi huhuja, jotka oli aloitettu kiusaamismielessä, että olisin bylsinyt kolmea venäläistä / virolaista mansikanpoimijaa kesäloman aikana. En vieläkään tajua, millä logiikalla kolmen naisen paneminen olisi ollut teinipojalle haitallista maineen kannalta.
Siinä on yritetty pilata maine varsin väärin keinoin :D

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Siinä on yritetty pilata maine varsin väärin keinoin :D
Sekin jäi hämäräksi, että miksi ne rinnakaisluokan jäbät keksi tuon ja miksi halusivat loukata, kun tunsin juuri ja juuri nimeltä ne hemmot. Olisivat nyt sanoneet, että minulla AIDS tai vastaavaa jörnittyäni niitä venakkoja!

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
931
Sekin jäi hämäräksi, että miksi ne rinnakaisluokan jäbät keksi tuon ja miksi halusivat loukata, kun tunsin juuri ja juuri nimeltä ne hemmot. Olisivat nyt sanoneet, että minulla AIDS tai vastaavaa jörnittyäni niitä venakkoja!
Aidsijuoru ei olisi ollut uskottava, kun minulla huhuttiin olevan HIV niin ihmiset tuli vaan kysymään että miks vitussa susta puhutaan tämmöistä paskaa, tiesitkö tästä :D

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Aidsijuoru ei olisi ollut uskottava, kun minulla huhuttiin olevan HIV niin ihmiset tuli vaan kysymään että miks vitussa susta puhutaan tämmöistä paskaa, tiesitkö tästä :D
Piikitys vai seksitautina HIV? Ensin mainittu on aina todennäköisempi, jos on piikkejä alueella tai epäillään narkiksi. Itse join kerran olutta HIV-positiivisen kanssa, mutta sanoi ettei lääkityksen kanssa ole mitään ongelmia. Mukava gay-mies oli, Duvoon kanssa tapasimme kapakissa.

aviva

Asiantuntija
Reaktioarvo
931
Piikitys vai seksitautina HIV? Ensin mainittu on aina todennäköisempi, jos on piikkejä alueella tai epäillään narkiksi. Itse join kerran olutta HIV-positiivisen kanssa, mutta sanoi ettei lääkityksen kanssa ole mitään ongelmia. Mukava gay-mies oli, Duvoon kanssa tapasimme kapakissa.
En tiedä, olisi pitänyt kysyä

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
En tiedä, olisi pitänyt kysyä
Kummasta olisit halunnut?

Niin ja tiettyhän joukko läskipäitä Demissä keksi vaikka mitä valheellista minusta vain sen takia, koska halveksun avoimesti heidän kaltaisiaan "ihmisiä" enkä halunnut sen takia olla heidän kanssa missään tekemisissä.

Reaktioarvo
826
Oon pannut äitini ikäisen pultsarin kanssa. Ilmeisesti mies itse on aloittanut huhun ja aika moni mun tuttukin on sen uskonut. :-) Silloin kun olin vielä absolutisti niin ex-kaveri oli selittänyt ihmisille että oon oikeasti piilojuoppo. Hänen mukaansa mun ahdistunut käytös ei johdu mt-ongelmista kuten sanoin vaan vieroitusoireista ja krapulasta. Yläasteella sain myös kuulla että olin lesbo, eräs tuttu poika oli tämän päätellyt lyhentyneistä hiuksistani ja laittanut huhun eteenpäin. Ala-asteella sain kuulla että veljeni on pannut mua, eräs lestadiolainen oli nähnyt ja kuullut.

Mietin noita edelleen aika usein.

mamiya

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,692
Tiesitkö että vuonna 2013-2018 Suomessa todettiin vain kaksi pistoshuumeiden kautta tarttunutta HIV-tartuntaa. Luulisi että olisi enemmän (viime vuosina on ollutkin). C-hepatiitti on paljon yleisempi, joskus makasin ihmisen kanssa ilman ehkäisyä eikä kertonut etukäteen tartunnasta (oli vielä ilman lääkitystä), sain kuulla jälkikäteen ku yks tyyppi tuli kysyy et Hei tiesinkö et sil on c hepatiitti.. Laitto mulle vielä juttuja eikä ollu hirveen tarkka senkään kanssa. Onneksi ei tullut mitään.

En tiedä mitä juoruja musta on liikkunut, jotain varmaan joskus on.

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,563
No millon mitäki koulussa ollut et oon seurustellu jonku kaa yms.

Ei ku niin hetkonen nyt muistan, yhteen väliin yks vuotta nuorempi jätkä väitti et mää olin yrittäny tappaa sen. Se paisutteli sitä huhua aika palijon koska eka se sano et olin uhannu kuristaa sen mut heti ku isoin huomio sen tarinoille katosi se väitti et olin aikonu oikeesti yrittää tehä nii ja lopulta se oikeen isoon ääneen kehuskeli et mää yritin murhata sen.
Kaikkein paras juttuhan oli se ettei se koskaan mulle tullu myöntämään et se niitä huhuja levitteli vaa kävi aina selän takana mun sisaruksille aukomassa päätä :D Sit kuiteski jos mää sille jotaki sanoin nii ölisi vaa et "en minä oo mittää teheny mitä selität" ja lähti pois lol

KäveleväNakki

Mysteeri
Reaktioarvo
1,434
Joskus yläasteella musta juoruttiin kiusaamismielessä että olisin ollut ihastunut erääseen erittäin epämiellyttävään henkilöön joka oli mun luokalla ja ilmeisesti jotain siihen viittaavaa että olisin kannibaali ja muunsukupuolinen tai jotain sellasta. (en tietääkseni ole kumpaakaan)

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Tiesitkö että vuonna 2013-2018 Suomessa todettiin vain kaksi pistoshuumeiden kautta tarttunutta HIV-tartuntaa. Luulisi että olisi enemmän (viime vuosina on ollutkin). C-hepatiitti on paljon yleisempi, joskus makasin ihmisen kanssa ilman ehkäisyä eikä kertonut etukäteen tartunnasta (oli vielä ilman lääkitystä), sain kuulla jälkikäteen ku yks tyyppi tuli kysyy et Hei tiesinkö et sil on c hepatiitti.. Laitto mulle vielä juttuja eikä ollu hirveen tarkka senkään kanssa. Onneksi ei tullut mitään.

En tiedä mitä juoruja musta on liikkunut, jotain varmaan joskus on.
En tiennyt tuosta HIV-tartunnoista, mutta tiesin että C-hepatiitti on yleisempi.

Mandalay

kadoksissa
Reaktioarvo
747
Ala-asteella joku keksi kertoa, että mun isä kuuluu mafiaan :D olihan se sellanen vähän pelottavan näköinen, tummapiirteinen, mustiin pukeutuva ja aurinkolasit päässä viihtyvä, jota mun kaverit vähän pelkäsivät, mutta ei nyt sentään rikollinen...ja mafiaperheenä meiän puitteet ois ehkä olleet hiukan hulppeammat. En tiiä uskoiko tota oikeasti kukaan, mutta edelleen naurattaa

irwikissa

Puff-lohikäärme
Reaktioarvo
5,782
Ala-asteella joku keksi kertoa, että mun isä kuuluu mafiaan :D olihan se sellanen vähän pelottavan näköinen, tummapiirteinen, mustiin pukeutuva ja aurinkolasit päässä viihtyvä, jota mun kaverit vähän pelkäsivät, mutta ei nyt sentään rikollinen...ja mafiaperheenä meiän puitteet ois ehkä olleet hiukan hulppeammat. En tiiä uskoiko tota oikeasti kukaan, mutta edelleen naurattaa
Ehkä isäsi oli vain taitava pitämään mafiuutensa salaisuutena teiltä? XD

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
3,134
Ei tuu mieleen muuta kuin et yks poika kerran huusi kaikkien kuullen että oisin potkaissut sitä kasseille ja yks toinen äijä väitti ihan opettajalle että oisin muka näyttäny keskaria sille. Ja nuo tilanteet siis erikseen.
Vaikken ikinä noita juttuja tehnyt. Nuo jätkät vittuili mulle muutenkin ihan kauheesti koko peruskoulun. En ainakaan usko et toinen noista ois ollu ihastunu muhun.
Nauran tälle viestille ihan sikana :DD

Tanssivapina

Asiantuntija
Reaktioarvo
1,221
Yläasteella levisi juoru että mun silmät on erikoiset siitä syystä että mun uusi pahoinpiteli mutta säännöllisesti ja mun toinen silmä on muurautunut umpeen. Mulla siis oikeasti toinen silmä pienempi kuin toinen, mutta isääni en tunne.

Lukiossa musta levisi juoru että myyn huumeita reiveissä.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Yläasteella levisi juoru että mun silmät on erikoiset siitä syystä että mun uusi pahoinpiteli mutta säännöllisesti ja mun toinen silmä on muurautunut umpeen. Mulla siis oikeasti toinen silmä pienempi kuin toinen, mutta isääni en tunne.

Lukiossa musta levisi juoru että myyn huumeita reiveissä.
Mutta möitkö niitä raveissa?

redneck276

Asiantuntija
Reaktioarvo
422
Varmaan vaikka ja mitä.

En nyt muista paljoa paitsi sen että joku kysyi ala-asteella 4.luokalla että onko totta että tarvitsen vielä apupyöriä polkupyörässä. Olin oppinut ajamaan pyörällä jo ennen eskari ikää (ehkä 5 vuotiaana).

Yläasteella välitunnilla kuulin että joku olisi sanonut kauempana "taas se katsoo perseitä" no just o_O :LOL: Vaikka totuushan oli että olin ulkovälitunnilla vakiopaikallani odottamassa, ja välillä jos joku kulki ohitse niin en halunnut suoraan silmiin katsoa joten katselin välillä vähän eri suuntaan kohti ulko-ovea. Sitä paitsi parempikin katsoa milloin pääsee sisälle kun ei välituntikello toiminut.

Sitten yksi sairas sukulainen laitti liikkeelle huhun joitakin vuosia sitten jossa ilmeisesti väitti että asutaan jossain kylmässä, vanhemmat pitää vankina kotonaan yms. Teki lastensuojeluilmoituksenkin jonka paikalle tulleet viranomaiset totesi perättömäksi. Tämä sukulainen sai sitten sakot. Siitä voin olla varma että meidän perheestä liikkuu kaikenlaista juorua, mutta kirous langetkoon niiden ylleen jotka uskoo ne jotka ei ole totta.

Tosiaan myös yhdellä foorumilla kiertää juoruja minusta. Voi olla myös että sekoittavat asioita toisiin käyttäjiin kun suurimman osan niistä olen lukenut jonkun toisen kertomana. En jaksa enää käydä siellä kun olen nähnyt millaisia idiootteja moni foorumin käyttäjistä on.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Varmaan vaikka ja mitä.

En nyt muista paljoa paitsi sen että joku kysyi ala-asteella 4.luokalla että onko totta että tarvitsen vielä apupyöriä polkupyörässä. Olin oppinut ajamaan pyörällä jo ennen eskari ikää (ehkä 5 vuotiaana).

Yläasteella välitunnilla kuulin että joku olisi sanonut kauempana "taas se katsoo perseitä" no just o_O :LOL: Vaikka totuushan oli että olin ulkovälitunnilla vakiopaikallani odottamassa, ja välillä jos joku kulki ohitse niin en halunnut suoraan silmiin katsoa joten katselin välillä vähän eri suuntaan kohti ulko-ovea. Sitä paitsi parempikin katsoa milloin pääsee sisälle kun ei välituntikello toiminut.

Sitten yksi sairas sukulainen laitti liikkeelle huhun joitakin vuosia sitten jossa ilmeisesti väitti että asutaan jossain kylmässä, vanhemmat pitää vankina kotonaan yms. Teki lastensuojeluilmoituksenkin jonka paikalle tulleet viranomaiset totesi perättömäksi. Tämä sukulainen sai sitten sakot. Siitä voin olla varma että meidän perheestä liikkuu kaikenlaista juorua, mutta kirous langetkoon niiden ylleen jotka uskoo ne jotka ei ole totta.

Tosiaan myös yhdellä foorumilla kiertää juoruja minusta. Voi olla myös että sekoittavat asioita toisiin käyttäjiin kun suurimman osan niistä olen lukenut jonkun toisen kertomana. En jaksa enää käydä siellä kun olen nähnyt millaisia idiootteja moni foorumin käyttäjistä on.
Kerro nyt se foorumi.

redneck276

Asiantuntija
Reaktioarvo
422
Kerro nyt se foorumi.
Että voisit mennä stalkkaamaan?:unsure:

En aio kertoa, muuta kuin sen että on ajoneuvoihin keskittynyt foorumi josta tuskin olet kuullut. Enkä ole samalla nimimerkillä siellä että turha googlettaa varasijan nimimerkillä. :LOL:

Freya

Sensei
Reaktioarvo
505
Jotkut levittivät juttua, että minulla olisi silarit. Ei edes oltu mitään teinejä enää.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Että voisit mennä stalkkaamaan?:unsure:

En aio kertoa, muuta kuin sen että on ajoneuvoihin keskittynyt foorumi josta tuskin olet kuullut. Enkä ole samalla nimimerkillä siellä että turha googlettaa varasijan nimimerkillä. :LOL:
Hyi jotain amiksia siis. Eikö se ole silloin ABC:n vessan seinä?

redneck276

Asiantuntija
Reaktioarvo
422
Hyi jotain amiksia siis. Eikö se ole silloin ABC:n vessan seinä?
Jotain sekoja, mutta ei kaikki ole amiksia.

Lähin ABC:n vessa on noin 60km päässä ja en ole käynyt siellä. Onko huoltoasemien vessoissa todellakin jotain raapustuksia kun nykyään kaikki yritetään pitää niin siistinä.

Skeletor

Tsemp-tsämp
Reaktioarvo
8,670
Jotain sekoja, mutta ei kaikki ole amiksia.

Lähin ABC:n vessa on noin 60km päässä ja en ole käynyt siellä. Onko huoltoasemien vessoissa todellakin jotain raapustuksia kun nykyään kaikki yritetään pitää niin siistinä.
Ai käyt vain tietyillä rekkapysäkeillä?

Ylös Pohja