Varmaan vaikka ja mitä.
En nyt muista paljoa paitsi sen että joku kysyi ala-asteella 4.luokalla että onko totta että tarvitsen vielä apupyöriä polkupyörässä. Olin oppinut ajamaan pyörällä jo ennen eskari ikää (ehkä 5 vuotiaana).
Yläasteella välitunnilla kuulin että joku olisi sanonut kauempana "taas se katsoo perseitä" no just
Vaikka totuushan oli että olin ulkovälitunnilla vakiopaikallani odottamassa, ja välillä jos joku kulki ohitse niin en halunnut suoraan silmiin katsoa joten katselin välillä vähän eri suuntaan kohti ulko-ovea. Sitä paitsi parempikin katsoa milloin pääsee sisälle kun ei välituntikello toiminut.
Sitten yksi sairas sukulainen laitti liikkeelle huhun joitakin vuosia sitten jossa ilmeisesti väitti että asutaan jossain kylmässä, vanhemmat pitää vankina kotonaan yms. Teki lastensuojeluilmoituksenkin jonka paikalle tulleet viranomaiset totesi perättömäksi. Tämä sukulainen sai sitten sakot. Siitä voin olla varma että meidän perheestä liikkuu kaikenlaista juorua, mutta kirous langetkoon niiden ylleen jotka uskoo ne jotka ei ole totta.
Tosiaan myös yhdellä foorumilla kiertää juoruja minusta. Voi olla myös että sekoittavat asioita toisiin käyttäjiin kun suurimman osan niistä olen lukenut jonkun toisen kertomana. En jaksa enää käydä siellä kun olen nähnyt millaisia idiootteja moni foorumin käyttäjistä on.