Muu Missä maissa ootte matkustellu? :D

rätvänä

Asiantuntija
Liittynyt
10.2.2021
Viestejä
222
Reaktioarvo
317
Öää Norjassa, Tanskassa, Turkissa, Virossa, Venäjällä ja Latviassa

Lisäksi Ruotsissa oon käynyt sen verran usein ja niin ympäri ämpäri, että hävettää mun kielitaitoni taso(ttomuus) :D: Siis oikeasti jotain jag heter rätvänä och jag tycker om Varasija -tasoa (tossakin kirjoitin ensin jack ja sitten piti korjata XD), vaikka sukua on heilunut vuosia siellä päin ja itsekin asuin pitkään suht. koht. lähellä rajaa.
 

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Ruotsissa eli tarkemmin sanottuna haaparannassa
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Lapsena ajettiin Suomi-Espanja väliä aika paljon. Ajoimme myös itä-blokin maat läpi kun ajoimme Unkariin. Euroopan ulkopuolella olen käynyt vain Ghanassa.

Viro, Latvia, Liettua, Puola, Slovakia, Unkari, Ruotsi, Tanska, Saksa, Hollanti, Belgia, Ranska, Espanja, UK, Turkki, Luxemburg ja Ghana.
 

Oltermanni

𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪
Liittynyt
13.2.2021
Viestejä
1,229
Reaktioarvo
828
Ruotsi, Viro, Venäjä, Liettua, Latvia, Puola, Saksa, Norja, Tanska, Saksa, Belgia, Italia ja Malta. Olisi jo aika suunnitella joku reissu kauemmas, tosin oon aatellu jos menisi autolla eurooppaa ympäri jossain kohtia. Junalla siperian halki Vladivostokkiin ja sieltä Japaniin on käynyt useamman kerran mielessä.
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,450
Reaktioarvo
2,338
Uusimaa, Varsinais-Suomi, Pohjois- ja Etelä-Savo, Kymenlaaso, Pohjois-, Etelä- ja Keski-Pohjanmaa ja Pohjanmaa.
Ai niin, puhuttiin maista :D Venäjä.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Ruotsi, Viro ja Norja. Piti käydä Puolassa viime vuonna, mutta se peruuntui koronan takia.
 

KäveleväNakki

Mysteeri
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
1,887
Reaktioarvo
1,407
Oon käyny Espanjassa joskus ihan kakarana 2 kertaa. Muualle en oo matkaillu, eikä oikeestaan kiinnosta matkata.
 

hemulinlada

hömelö
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
602
Reaktioarvo
655
Ruotsi, Viro, Norja, Tanska, Latvia, Saksa, Itävalta, Unkari, Tsekki, Kroatia, Slovenia, Espanja.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Ruotsissa, Virossa, Englannissa ja Ranskassa.
Piti käydä lisäksi Venäjälläkin, mutta sitten tuli korona, niin eipä käytykään.
 
Ylös Pohja