Ihastuminen Missäs vaiheessa toi yks on noin kiinnostuneeks ruvennu mun asioista?

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Kuvittelenko vaan, vai vaikuttaako toi mun ihastus / paras kaveri nykyään yhtäkkiä olevan vähän enemmän kiinnostunut mun asioista kuin ennen (vaikkapa pari kuukautta sitten)? :o Ihan kuin se olis mua kohtaan nykyään vähäsen... huolehtivaisempi tai jotain. Varmistelee ja kyselee mun asioista vähäsen enemmän (Esim. tossa yks päivä se kysyi, että menihän mun edellisiltainen pyörämatka (parisenkymmentä kilsaa niitten "huudeilta" kotiin) hyvin, awh D:), ja muutenkin viestittelee mulle jotenkin enemmän kuin ennen. Toiveajattelenko vaan ja keksin tän vaan omasta päästäni, vai jutteleeko se mun kanssa ihan oikeestikin innokkaammin kuin ennen? Ja jos tosiaan tekee... niin uskallanko mennä päättelemään tästä jotain, vaiko enkö? o _ O (Piti pistää toi hymiö noin, muuten olis muuttunu emojiks...)
Tiedän, että tuskinpa minä näin epämääräisen infon perusteella teiltä mitään mahottoman hyvää neuvoa saan - mutta kirjoitinpa tän nyt kumminkin, koska teki mieli...
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Ei tosta oikeen voi ihan vielä päätellä mitään

Mut se on kuitenki kiva jos se huolehtii susta enemmän :) Seuraa tilannetta ja kato et josko löytyisi hieman selvempiä merkkejä kiinnostuksesta, esim katteleeko se sua usein tai puhuuko se paljon susta tai jotain
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Tänäänkin se toivotti mulle huomenta. :'3 (Ei siis täysin omasta aloitteestaan, vaan minä olin ensin kirjottanut "Huomenta" erääseen ryhmäkeskusteluun, ja se sit vastas siihen viestiin. Mutta niin.)

Äää, kun se on ihana tyyppi, send help-
 
Ylös Pohja