Vaatteet Mistä hankitte vaatteenne?

Keskiyö

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
244
Reaktioarvo
258
Ihan uteliaisuudesta kysyn että mistä hankitte/ostatte teidän vaatteenne?

ite ostan kaikki kirpparilta, saan joidenkin liian pieniä vaatteita tai lahjana
 

jokuvaan

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
4.4.2021
Viestejä
956
Reaktioarvo
993
lähes poikkeuksetta kirpparilta, joskus harvoin ihan perus vaatekaupasta jos satun huomaamaan jonkin miun näköisen vaatteen ja on tarvetta.
 

Cieli

Weteraani
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
318
Reaktioarvo
384
Suomessa kirpparit ja joskus Citymarket, Prisma tai Tokmanni sekä Kärkkäinen.

Ulkomailla Amazon on lyömätön. Sitten joskus käyn Primarkissa, mutta nykyään en jaksa mennä, joten tilaan Amazonista kaiken, myös kengät.
 

Jjoker

Kokenut
Liittynyt
14.3.2021
Viestejä
105
Reaktioarvo
134
Mulla on selvästi isoin osa vaatteista jonkun muun vanhoja. Oon melko pieni ja saan melkein minkä tahansa vaatteen sopii mun tyyliin, joten oon helppo "kierrätys kohde" siskolle ja kavereille:D
 

Totenkopf

Ragdoll
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
3,849
Reaktioarvo
2,387
Joskus kirppiksiltä, mutta aika vaikeaa löytää oikeaa kokoa ja täälläpäin on aika kalliita kirpputoreja. Sitten ihan netistä kuten emp, impericon,zalando koruja ostan cybershopista. Sitten jotain perus toppeja ja teepaitoja löydän h&m:stä, cubuksesta ja lidlistä saa hyviä alusvaatteita.
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
En oo pitkään aikaan ostanut uusia vaatteita, oikeastaan koko korona-aikana juuri ollenkaan. Mutta enimmäkseen varmaan Prisma, K-citymarket, Cubus, Lindex ja Kapphall.
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
enimmäkseen henkkamaukka ja zalando tai teen itse. kirppareita yritän myös suosia mahdollisuuksien mukaan
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Kirpparilta ja muilta ihmisiltä. Esimerkiksi oon saanut mummiltani ihania 60-80-luvun vaatteita. Teen myös paljon itse, koska joskus on tosi vaikeeta löytää oman tyylisiä vaatteita, varsinkaan Suomesta. Rip mun rahat ku pari metriä kangasta voi maksaa lähemmäs 100€. Jotain tietty ostan hm:stä yms (hyi pikamuoti mutta köyhällä opiskelijalla ei aina oo vaihtoehtoja. Enn ainakaan tuhlannut niitä rahoja kalliisiin kankaisiin.....)
 

klovni

taivaanrannanmaalari
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
188
Reaktioarvo
129
Joskus ostin kirppareilta enempi, mutta mun tyyli on jotenkin muuttunut vuosien kuluessa, yleensä ostan nykyisin h&m:stä tai new yorkerista.
 

kuljeskelija

Matkalla
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
888
Reaktioarvo
861
Kirpputorilta ja vähänkäytetty.comista. Äidiltäkin saa kivoja vaatteita. Osan ostan myös h&m:stä ja new yorkerista, mutta nykyään harvemmin. Korut teen aina itse.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Just Suomen reissussa tein tosi hyviä löytöjä uffista ja fidasta. Mutta mä ostan niitä vähän kaikkialta. Ei ole yhtä paikkaa missä shoppaisin!
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Bändien sivuilta (bändipaidat ym fanituotteet), EMPistä, Impericonilta ja H&M:stä. Satunnaisesti muista kaupoista ja kirppareilta.
 
Ylös Pohja