Muu Mistä teidän Instagramin explore-sivu koostuu?

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Jep. Minkä tyyppisiä julkaisuita se Etsi-/Explore-sivu ehdottaa teille?
Äsken tekemäni pikaisen analyysin mukaan mulla se koostuu tällä hetkellä kaikkein eniten Facebook-meemeistä ja vastaavista, ja jonkun verran myös eläinmeemeistä ja -kuvista. (Miks niitä Facebook-meemejä on noin paljon--) Mää oikeesti luulin, että siellä olis näkynyt jotain muutakin, vaikka muutama junakuva joukossa - mutta ei sitten näköjään...? :0
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Mulla on eniten tanssivideoita,mutta myös apinoita. Jostain syystä aika lailla myös Disney juttuta.

Sitten oli tämä ja en todellakaan tiedä miksi... Mutta nauroin.
 

Peruukkiteline

Teenlitkijä
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
1,426
Reaktioarvo
2,314
Lähes pelkästään eläinaiheisia juttuja, ja jos vielä tarkemman analyysin haluaa, niin suurimmaksi osaksi taidejuttuja ja lemmikkikuvia, joskus myös meemejä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
37,215
Reaktioarvo
2,900
Tarkotat tota ns. Hakusivua? Se on täynnä lgbt-juttuja, jtn meemejä, tomboy style kuvii, jotain johnny depp juttuja ja ainakin yks aku hirviniemen postaama kuva. I wonder why.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Oonko täysi saapas vai miksemmä tiiä mikä se o D::?
Screenshot_20210303-100308.jpg
Tää sivu.
(Otin tän screenshotin nyt mun toisella (ei niin aktiivisesti käyttämälläni) käyttäjällä, koska olin liian vainoharhanen siitä, että joku tunnistais mut mun hakusivun perusteella... xd)
 

ted

Sorateiden virtuoosi
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,009
Reaktioarvo
739
Jimi Hendrix, Rolling Stones, Bowie, f1, autoja, 60s vaatteita, meemejä
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
meemejä, lgbt-juttuja, dance covereita, koiria ja kissoja tuossa järjestyksessä. ehkä muutama julkisuuden henkilö, klippi jostain televisio-ohjelmasta ja uutinen siellä täällä.
 
Ylös Pohja