kuljeskelija
Matkalla
- Reaktioarvo
- 861
Luulin kans, että läheisellä taimitarhalla tai jollain kasvatettiin kannabista. 5v lachimolala ei tainnut tietää mikä oli kannabis.
Ite luulin joskus, että Robinin Frontside ollie -biisissä lauletaan: "Hei laa-aa-inaa, kundi sulauttaa". Sit myöhemmin sain tietää, että kundia käsketäänkin laulussa lainaamaan lautaansa, eikä kerrota hänen sulauttavan. :DIhmettelin pitkään, mitä laulussa Petteri Punakuono tarkoitti säe "haukkuivat toiset illoin maja kaksi pilkaten". Että mikä on maja kaksi? Kunnes tajusin varmaan 12-vuotiaana, että kantasana on majakka :D
Lol mää taas luulin et "Hei laa-aa-idaa, kundis sulattaa" eli melkeen sama mutta siis xdIte luulin joskus, että Robinin Frontside ollie -biisissä lauletaan: "Hei laa-aa-inaa, kundi sulauttaa". Sit myöhemmin sain tietää, että kundia käsketäänkin laulussa lainaamaan lautaansa, eikä kerrota hänen sulauttavan. :D
melkein kuitenkinNiin ja hei se ku luulin et numerojärjestys on tämmönen:
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,100,110,120
Fiksua
Mäkin luulin tätä pitkään :DIhmettelin pitkään, mitä laulussa Petteri Punakuono tarkoitti säe "haukkuivat toiset illoin maja kaksi pilkaten". Että mikä on maja kaksi? Kunnes tajusin varmaan 12-vuotiaana, että kantasana on majakka :D
Lol toi laavajuttu. Mielikuva susta huutamassa muille lapsille kauhuissaan kivien alla olevasta laavasta. :DTäältä tulee
Mun äiti pelotteli mua ja mun sisaruksia pienenä et lätäkköihin ei saa mennä ku muuten tulee kinkannokka joka tarraa jalasta ja sit et pääse enää pois sieltä lätäköstä
Kuvittelin ton kinkannokan siniseksi linnuksi jolla oli pitkä oranssi nokka
Hyvä minä :DDD
Ja siis uskoin tohon ehkä 9v:ksi asti
Ja sit joskus mun kaveri sano et ne kivet jotka on silleen vähän niinku osittain maan alla (et jos ne ottaa irti nii tulee kuoppa) nii et niitä ei saa ottaa irti maasta ku sieltä tulee muuten laavaa xDDD
Sen takia en uskaltanu ottaa niitä irti ja sanoin kaikille et älkää tehkö noin te kuolette ku sieltä tulee laavaa lol
Ja sit ku ite uskaltauduin välillä ottaa sellasen kiven maasta irti jäin vaan moneksi minuutiksi kattoo et tuleeko sieltä laavaa ja sit oli tosi pettyny olo ku ei tullukkaa
Ite luulin, että raiskaaminen tarkoittaa sitä, että pahoinpitelee jotakuta tämän sukupuolen takia. Esimerkiksi jos mies "raiskaa" naisen, hän tekee sen vain sen takia, että tämä on nainen. xDLuulin että "raiskata" tarkoittaa tappamista ja kysyin äidiltäni "miksi noi raiskaa noita lehmiä TV:ssä?" 👍🏻
ehdin jo ajatella olevani ainoa joka näin on luullutIhmettelin pitkään, mitä laulussa Petteri Punakuono tarkoitti säe "haukkuivat toiset illoin maja kaksi pilkaten". Että mikä on maja kaksi? Kunnes tajusin varmaan 12-vuotiaana, että kantasana on majakka :D
Mää luulin et se tarkottaa pussailua :DIte luulin, että raiskaaminen tarkoittaa sitä, että pahoinpitelee jotakuta tämän sukupuolen takia. Esimerkiksi jos mies "raiskaa" naisen, hän tekee sen vain sen takia, että tämä on nainen. xD
Hieno!Niin ja hei se ku luulin et numerojärjestys on tämmönen:
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,100,110,120
Fiksua
Mun kaverille(poika) oli sen äiti uskotellut että tyttöjen pierut haisee kukiltaxDluulin ettei tytöt käy vessassa siihen asti kun eskarissa avasin vessan oven ja siellä oli tyttö, hauskaa miten huomaa koko ajan uusia asioita sitten se et tyttöjen pierut ei haise. nykyään tiedän et tytöt röyhtäilee
kaikkea meille pojille uskotellaan
Aivan mahtava xDHieno!
Mulla oli jonkin aikaa tämmönen käsitys sataan laskemisesta:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, kaksikymmentätoista,
ykskytyks, 22, 33, 44, 55, 66, 77, 88, 99, 100 🥳
Hyshyshysss niihän ne haiseeki 🤫Mun kaverille(poika) oli sen äiti uskotellut että tyttöjen pierut haisee kukiltaxD
Aika creepyä ajatella pikkulapsilla olevan niin paljon hampaita suussa. :Dmie uskoin varmaan 10 vuotiaaksi asti, että kaikilla ihmisillä on tasan 20 hammasta. oiskohan jossain päiväkodissa tuputettu tämmöstä tietoa...
mun myösMun kaverille(poika) oli sen äiti uskotellut että tyttöjen pierut haisee kukiltaxD
kyllä kukiltahan neHyshyshysss niihän ne haiseeki 🤫
No niinhän se olikin! Mitenkä mä elinkään tämmöisessä harhassa..Hyshyshysss niihän ne haiseeki 🤫
Jepkyllä kukiltahan ne
houkutteleva tuoksu
Juuri näin! Omani tuoksuvat selvästi ruusuilta, mites sinun? :DNo niinhän se olikin! Mitenkä mä elinkään tämmöisessä harhassa..
Vaniljan kukkiahan ne'Juuri näin! Omani tuoksuvat selvästi ruusuilta, mites sinun? :D