Joo, siis sitä just oon miettinyt, kun ite oon ollut tuolla tosi paljon yksin ja syönyt yksin(viime viikkoina en enää niinkään kun oon uskaltautunut enemmän puhumaan muille ja tyypit on sit myös tulleet mun luokse) ja sit kerranki yks ihan random tyyppi mun rinnakkaisluokalta tuli vaan juttelemaan mulle ruokailussa(ja olin ite ajatellut aiemmin et menisin juttelee sille mut en tietenkään uskaltanut heh heh :D) ku se oli huomannut et istuin tosi usein yksin ja seki oli usein yksin tai sit aikuisopiskelijoitten kanssa ja se oli oikeesti tosi kiva niin ajattelin, että itekin haluisin tehdä samoin. D:
Mulla vaan on pieni ongelma, että melkein aina kun ajattelenkaab meneväni juttelemaan jollekkin yms. niin mulle tulee ihan kamala pelkoahdistustunne ja yleensä en ees tunne mitään tunteita hirveesti mun kehossa, mutta ton tunnen ja se tuntuu niin sietämättömältä, että en vaan pysty mennä juttelemaan. Nyt se on onneks luokkalaisten kohalla helpottanut, eikä tuu läheskään niin usein, mutta rinnakkaisluokkalaisille puhuminen onki sit vähän hankalampaa, etenkään kun en tiiä yhtään millasii ne tyypit on. D: