Suhteet Mitä ystävänpäiväsuunnitelmia teillä on?

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
vähän haastavaa kun se on maanantaina

mutta itse ajattelin alkupäivästä tehdä esseetä ja sitten illalla näen kumpsuani ja teemme ruokaa ja jotain hyvää jne D: tosin vietetään varmaan enemmän sitä tässä viikonloppuna kun on enemmän aikaa
 
Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Ei pystytä avokin kanssa maanantaina juhlimaan kun hän on töissä toisella paikkakunnalla ja itsellänikin on puuduttavan pitkä koulupäivä silloin. Varattiin sunnuntaille kuitenkin aika parihierontaan ja aion leipoa juustokakun.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Istutaan kotona, jos ollaan oikein hurjalla tuulella saatetaan käydä kävelyllä yhessä
 

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Liittynyt
9.7.2021
Viestejä
2,450
Reaktioarvo
2,338
Töissä silloin ollaan. En kyllä ymmärrä ystävänpäivän ideaa. Mielestäni joka päivän pitäisi olla ystävänpäivä.
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Tajusin että kuulostan ihan keski-ikäseltä ja tää vastaus vaan vahvistaa sitä mielikuvaa :'D

Mutta aihe tuli puheeksi ja keksittiin ihan oikea aktiviteetti, otetaan ystävänpäiväaiheisia kuvia meidän sammakosta D:
EI KUN SE OLI HYVÄ AWW tykkään vaan käyttää surullisia emojeita lol itsehän koen kävelyillä käymisen parhaaksi tavaksi bondata!!!
omg ihanaa D: paras olisi laittaa sitten tänne niitä kuvia tai muuten... haluan nähdä D:
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Töissä silloin ollaan. En kyllä ymmärrä ystävänpäivän ideaa. Mielestäni joka päivän pitäisi olla ystävänpäivä.
Samaahan voisi sanoa äitienpäivästä, isänpäivästä ym. Musta on hienoa että meillä on päivä, jolloin keskitytään läheisiin ja varsinkin Suomessa kun ei ole "Valentine's day" vaan enemmän ystävien arvostusta. Paljon kivempi, kun ei yleensä näin jämäkkinä suomalaisina kovinkaan usein varmaan kerrota ystäville miten tärkeitä hekin on (tai en minä ainakaan) D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
Haluisin nähä mun parii kaverii sillon, mutta en tiiä pystyykö ne näkemään, kun toinen niistä ainaki on silleen ettei se itekkään ikinä tiedä, milloin voi olla. D: Jos en nää niitä niin varmaan aika tavallinen päivä, koska noh muita kavereita en sitten nääkkään vapaa-ajalla. Suunnittelin kyllä että voisin ehkä(jos uskallan mutta todennäköisesti en) pelastaa muutaman yksinäisen meidän koulussa yksinäisyydeltä, kun oon viime aikoina huomannut, että yllättävän moni istuu ruokalassa meidän koulussa yksin.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
EI KUN SE OLI HYVÄ AWW tykkään vaan käyttää surullisia emojeita lol itsehän koen kävelyillä käymisen parhaaksi tavaksi bondata!!!
omg ihanaa D: paras olisi laittaa sitten tänne niitä kuvia tai muuten... haluan nähdä D:
Laitoin sammakon omaan keskusteluun niin saat nähdä pekan D:

 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Haluisin nähä mun parii kaverii sillon, mutta en tiiä pystyykö ne näkemään, kun toinen niistä ainaki on silleen ettei se itekkään ikinä tiedä, milloin voi olla. D: Jos en nää niitä niin varmaan aika tavallinen päivä, koska noh muita kavereita en sitten nääkkään vapaa-ajalla. Suunnittelin kyllä että voisin ehkä(jos uskallan mutta todennäköisesti en) pelastaa muutaman yksinäisen meidän koulussa yksinäisyydeltä, kun oon viime aikoina huomannut, että yllättävän moni istuu ruokalassa meidän koulussa yksin.
aw kuulostaapa ihanalta D: pliis yritä pelastaa yksinäisiä, itse ainakin olisin koulussa arvostanut jos joku yhtä kiva tyyppi olisi tullut jutulle kun olin yksin D:
 

Taivaansini

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
1,853
Reaktioarvo
1,419
aw kuulostaapa ihanalta D: pliis yritä pelastaa yksinäisiä, itse ainakin olisin koulussa arvostanut jos joku yhtä kiva tyyppi olisi tullut jutulle kun olin yksin D:
Joo, siis sitä just oon miettinyt, kun ite oon ollut tuolla tosi paljon yksin ja syönyt yksin(viime viikkoina en enää niinkään kun oon uskaltautunut enemmän puhumaan muille ja tyypit on sit myös tulleet mun luokse) ja sit kerranki yks ihan random tyyppi mun rinnakkaisluokalta tuli vaan juttelemaan mulle ruokailussa(ja olin ite ajatellut aiemmin et menisin juttelee sille mut en tietenkään uskaltanut heh heh :D) ku se oli huomannut et istuin tosi usein yksin ja seki oli usein yksin tai sit aikuisopiskelijoitten kanssa ja se oli oikeesti tosi kiva niin ajattelin, että itekin haluisin tehdä samoin. D:

Mulla vaan on pieni ongelma, että melkein aina kun ajattelenkaab meneväni juttelemaan jollekkin yms. niin mulle tulee ihan kamala pelkoahdistustunne ja yleensä en ees tunne mitään tunteita hirveesti mun kehossa, mutta ton tunnen ja se tuntuu niin sietämättömältä, että en vaan pysty mennä juttelemaan. Nyt se on onneks luokkalaisten kohalla helpottanut, eikä tuu läheskään niin usein, mutta rinnakkaisluokkalaisille puhuminen onki sit vähän hankalampaa, etenkään kun en tiiä yhtään millasii ne tyypit on. D:
 

persikkapyllykkä

pehmeä prinsessa
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.2.2021
Viestejä
1,411
Reaktioarvo
1,933
en aio viettää ystävänpäivää sen kummemmin D: varmaan toivotan poikaystävälle ja kavereille ja tyyliin perheelle hyvää ystävänpäivää D:
 

Mandalay

kadoksissa
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
783
Reaktioarvo
747
Ei oikein mitään. Ensin on koulua ja heti sen perään iltavuoro töissä joten enpä oikeen ehdi juhlistamaan :/
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Haluisin nähä mun parii kaverii sillon, mutta en tiiä pystyykö ne näkemään, kun toinen niistä ainaki on silleen ettei se itekkään ikinä tiedä, milloin voi olla. D: Jos en nää niitä niin varmaan aika tavallinen päivä, koska noh muita kavereita en sitten nääkkään vapaa-ajalla. Suunnittelin kyllä että voisin ehkä(jos uskallan mutta todennäköisesti en) pelastaa muutaman yksinäisen meidän koulussa yksinäisyydeltä, kun oon viime aikoina huomannut, että yllättävän moni istuu ruokalassa meidän koulussa yksin.
ihana idea tuo yksinäisien pelastaminen. toivottavasti uskallat :D
 

auringon_lasku

tyhjäntoimittaja
Liittynyt
2.7.2021
Viestejä
512
Reaktioarvo
308
Joo, siis sitä just oon miettinyt, kun ite oon ollut tuolla tosi paljon yksin ja syönyt yksin(viime viikkoina en enää niinkään kun oon uskaltautunut enemmän puhumaan muille ja tyypit on sit myös tulleet mun luokse) ja sit kerranki yks ihan random tyyppi mun rinnakkaisluokalta tuli vaan juttelemaan mulle ruokailussa(ja olin ite ajatellut aiemmin et menisin juttelee sille mut en tietenkään uskaltanut heh heh :D) ku se oli huomannut et istuin tosi usein yksin ja seki oli usein yksin tai sit aikuisopiskelijoitten kanssa ja se oli oikeesti tosi kiva niin ajattelin, että itekin haluisin tehdä samoin. D:

Mulla vaan on pieni ongelma, että melkein aina kun ajattelenkaab meneväni juttelemaan jollekkin yms. niin mulle tulee ihan kamala pelkoahdistustunne ja yleensä en ees tunne mitään tunteita hirveesti mun kehossa, mutta ton tunnen ja se tuntuu niin sietämättömältä, että en vaan pysty mennä juttelemaan. Nyt se on onneks luokkalaisten kohalla helpottanut, eikä tuu läheskään niin usein, mutta rinnakkaisluokkalaisille puhuminen onki sit vähän hankalampaa, etenkään kun en tiiä yhtään millasii ne tyypit on. D:
älä pakota ittees jos et pysty mennä puhuu mut voit yrittää aina. kai sitä jotain puhuttavaa aina keksii :)
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,590
Reaktioarvo
6,499
Meillä on koulussa ystävänpäiväohjelmaa, mut muuten en vietä mitenkään :D
 

Poistettukäyttäjänimi1405

Rotista haaveileva kelarotta
Liittynyt
9.2.2022
Viestejä
995
Reaktioarvo
523
Joo, siis sitä just oon miettinyt, kun ite oon ollut tuolla tosi paljon yksin ja syönyt yksin(viime viikkoina en enää niinkään kun oon uskaltautunut enemmän puhumaan muille ja tyypit on sit myös tulleet mun luokse) ja sit kerranki yks ihan random tyyppi mun rinnakkaisluokalta tuli vaan juttelemaan mulle ruokailussa(ja olin ite ajatellut aiemmin et menisin juttelee sille mut en tietenkään uskaltanut heh heh :D) ku se oli huomannut et istuin tosi usein yksin ja seki oli usein yksin tai sit aikuisopiskelijoitten kanssa ja se oli oikeesti tosi kiva niin ajattelin, että itekin haluisin tehdä samoin. D:

Mulla vaan on pieni ongelma, että melkein aina kun ajattelenkaab meneväni juttelemaan jollekkin yms. niin mulle tulee ihan kamala pelkoahdistustunne ja yleensä en ees tunne mitään tunteita hirveesti mun kehossa, mutta ton tunnen ja se tuntuu niin sietämättömältä, että en vaan pysty mennä juttelemaan. Nyt se on onneks luokkalaisten kohalla helpottanut, eikä tuu läheskään niin usein, mutta rinnakkaisluokkalaisille puhuminen onki sit vähän hankalampaa, etenkään kun en tiiä yhtään millasii ne tyypit on. D:
hmm ymmärrän koska sosiaalisten tilanteiden pelkoisena toi on mulle _hyvin_ yleistä D: mutta tsemppiä, vaikka et uskaltaisikaan mennä niin ajatuksena tosi ihana
 
Ylös Pohja