Mitäs teette

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Ite syön karkkia ja oon puhelimella

Oikeesti pittäis yrittää lukea maantiedon kokeeseen ku se on huomenna.
 

Karzaa

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
435
Reaktioarvo
423
Lähinnä mietin et miten puran aggressioni ja turhautumiseni fiksulla ja toimivalla tavalla. Tekis oikeesti mieli potkasta jotakuta naamaan.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,148
Reaktioarvo
5,469
Käännän nälkäpelin tapahtumia suomeksi ja kuuntelen musiikkia. Alitajuisesti kuumottelen huomenna alkavaa työharjoittelua.
 

Vikatikki

Asiantuntija
Liittynyt
30.5.2021
Viestejä
713
Reaktioarvo
822
Istun laiskana sohvalla pelaamassa palikkapeliä kun toinen rakentaa koiraporttia, Vuoden naisystävä -palkinto minulle.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
pyörin vaan varasijassa ja miulla on aika paha olla, joten vähän pelottaa miten pää tulee kestämään tiistaina olevaan psykologikäyntiin asti D:
oon tässä muutaman päivän, erityisesti eilisestä lähtien ollu hajalla. oikeestaan eilen basically karkasinki mun mummolasta, kun olin niin pettyny äitin ja mummon käytökseen.
lähin vaan vetämään sieltä ilman puhelinta tai mitään ja menin yhteen melko läheiseen mettään, jossa on sellanen kävelysilta.
lähin joskus 17:30 aikoihin ja tulin varmaan puolentoistatunnin päästä takas, jolloin mummo käveli mua vastaan ja äiti oli hätääntyneenä ettimässä mua autolla pitkin kyliä.
sit ku päästiin mummon kans siihen mummolan pihaan johon äiti kurvas just samaan aikaan, ni äiti oli ihan itku kurkussa ja sano etten enää ikinä saa tehä mitään tommosta ym.
toisaalta joo en ehkä oo ylpee siitä mitä tein, mutta mulla oli niin loukattu ja muutenkin vaikee olo, että en nähny mitään muuta vaihtoehtoa. vasta tuon karkaamisen jälkeen hän sano ymmärtävänsä mua ja kerto ettei tajunnu sillon aiemmin, et miulla on oikeesti noin paha olo.
huoh, voin sanoa että toivo oman voinnin kohenemisesta on koetuksella D: eilen tuli vaan niin vahvasti sellanen tunne, että kukaan ei välitä.

tää meni jo aiheen ohi ja muutenki tuli tämmönen hirvee romaani, mutta oli pakko kertoo D:
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
Voinhan mä. Mua vaan ahdistaa kun en haluu mennä kouluun, koska en osaa yhtään mitään ja ne ihmiset siellä käyttäytyy hirveesti mua kohtaan. Ja ahdistaa ja ärsyttää myös se kun en vaan osaa olla hyvä ihminen ja oon ihan surkee ystävä.
Ymmärrän ton kouluahdistuksen D: Miks ihimiset on hirveitä sua kohtaan? Ja näin netin välityksellä mun mielestä sää oot todella fiksu ja ystävällinen ihminen :3
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
pyörin vaan varasijassa ja miulla on aika paha olla, joten vähän pelottaa miten pää tulee kestämään tiistaina olevaan psykologikäyntiin asti D:
oon tässä muutaman päivän, erityisesti eilisestä lähtien ollu hajalla. oikeestaan eilen basically karkasinki mun mummolasta, kun olin niin pettyny äitin ja mummon käytökseen.
lähin vaan vetämään sieltä ilman puhelinta tai mitään ja menin yhteen melko läheiseen mettään, jossa on sellanen kävelysilta.
lähin joskus 17:30 aikoihin ja tulin varmaan puolentoistatunnin päästä takas, jolloin mummo käveli mua vastaan ja äiti oli hätääntyneenä ettimässä mua autolla pitkin kyliä.
sit ku päästiin mummon kans siihen mummolan pihaan johon äiti kurvas just samaan aikaan, ni äiti oli ihan itku kurkussa ja sano etten enää ikinä saa tehä mitään tommosta ym.
toisaalta joo en ehkä oo ylpee siitä mitä tein, mutta mulla oli niin loukattu ja muutenkin vaikee olo, että en nähny mitään muuta vaihtoehtoa. vasta tuon karkaamisen jälkeen hän sano ymmärtävänsä mua ja kerto ettei tajunnu sillon aiemmin, et miulla on oikeesti noin paha olo.
huoh, voin sanoa että toivo oman voinnin kohenemisesta on koetuksella D: eilen tuli vaan niin vahvasti sellanen tunne, että kukaan ei välitä.

tää meni jo aiheen ohi ja muutenki tuli tämmönen hirvee romaani, mutta oli pakko kertoo D:
Tsemppiä psykologikäynnille! Itelläki on sellane tiistaina, kesken koulupäivän rutto :mad: Vaikka varta vasten sille ruton sossulle sanoin et ei koulupäivän aikana niinku herranen aika kui vaikiaa se on ymmärtää.
Ja ainaki ton karkaamisen ansiosta sun äitis heräsi ainaki jollakin tapaa D: Aikuset ei vaan tajua ellei niille teoin oikeasti osoita sitä et mikä se tilanne tosissaan on. Ja oon varma et hän ja sun mummos välittää susta todella palijon, jo pelekästään se et ne alako ettii sua on hyvinkin selkee merkki siitä! <3
Voimia! <33
 
Liittynyt
10.9.2021
Viestejä
256
Reaktioarvo
270
Ymmärrän ton kouluahdistuksen D: Miks ihimiset on hirveitä sua kohtaan? Ja näin netin välityksellä mun mielestä sää oot todella fiksu ja ystävällinen ihminen :3
En tiedä miks ne on hirveitä mua kohtaa, mutta varmaan koska oon tällanen kun oon ja koska miks joku muka haluis mulle puhua tai olla mun kanssa. Ja kiitos, munkin mielestä sä oot tosi ystävällinen ja fiksu <3
 
Ylös Pohja