Uutiset Mitäs teidän sunnuntaihin?

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Millasia suunnitelmia? Ite oon vaan kotosalla, lässytän pupuille, käyn ehkä ulkona ja syön viikonloppu karkkia. D:
 

hulvaton

puuhöylä
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
58
Reaktioarvo
38
eikait tässä, vois koittaa saaha nuo huomisen läksyt tehtyä ettei jää taas iltaan kaikki
 
Viimeksi muokattu:

muumimuki

yliajattelija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
75
Reaktioarvo
39
Istun kotona, syön karkkia ja odotan että poikaystävä tulee yöks ja sit lähdetään ulos kävelylle. Pitäis myös laskee matikkaa ylppäreitä varten. Niin joo ja raavin kans itteeni koko ajan koska mulla on todennäkösesti syyhypunkki. Huomenna meen hakemaan apteekista Nixiä D:
 

meikä

takapihan stalkkeri
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
224
Reaktioarvo
188
Yritän laskea matikkaa ja lukea sitten salee uskontoa. Aattelin kyl et kävelylläkin vois ehkäpä jossain välissä koittaa käydä.
 

Makkachin

Puudeli
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
2,137
Reaktioarvo
1,171
Olen tässä vasta kunnolla heräillyt, ja kun jaksan niin taidan mennä suihkuun. Muuten kai viime hetken demitystä ja vähän kouluhommia, koska illalla ajateltiin keskustella ryhmän kanssa yhden kurssin ryhmätyöstä etänä.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Istun kotona, syön karkkia ja odotan että poikaystävä tulee yöks ja sit lähdetään ulos kävelylle. Pitäis myös laskee matikkaa ylppäreitä varten. Niin joo ja raavin kans itteeni koko ajan koska mulla on todennäkösesti syyhypunkki. Huomenna meen hakemaan apteekista Nixiä D:
Kuulostaapa kivalta. :)
Voi että toivottavasti kutina menee ohi eikä johtuisi syyhystä, se on kyl ikävää. Ja tsemppiä ylppäreihin! :3
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Yritän laskea matikkaa ja lukea sitten salee uskontoa. Aattelin kyl et kävelylläkin vois ehkäpä jossain välissä koittaa käydä.
No höh, matikka on kyl itellekki aina ollu haastavaa. Onks sul koe tulossa? Kannattaa käydä, ulkoilu tekee kyl välillä ihmeitä. :) itekki kävin just ulkona, oli kiva ilma!
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Olen tässä vasta kunnolla heräillyt, ja kun jaksan niin taidan mennä suihkuun. Muuten kai viime hetken demitystä ja vähän kouluhommia, koska illalla ajateltiin keskustella ryhmän kanssa yhden kurssin ryhmätyöstä etänä.
Tsemppiä kouluhommiin. :) Joo toi demitys on hyvä idea, vois itekki käydä pyörimässä viel siellä vikan kerran. D:
 

meikä

takapihan stalkkeri
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
224
Reaktioarvo
188
No höh, matikka on kyl itellekki aina ollu haastavaa. Onks sul koe tulossa? Kannattaa käydä, ulkoilu tekee kyl välillä ihmeitä. :) itekki kävin just ulkona, oli kiva ilma!
Huomenna preli, niin siihen kertailen! Mutta pitänee kyl aivoja kohta lähteä ulkoiluttamaan, tulee nää todennäköisyydet jo korvista ulos!
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Wussup ,ite kävin tunnin harjottelemas autol ajamista ja meni hyvin ja oli kivaa ja nyt vaan kuuntelen musaa
 

swindle

piisamirotta
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
196
Reaktioarvo
232
kouluhommia ja käyn ulkona. sitten stressaan huomista päivää ja opettajan tuomiota eräästä ryhmätehtävästä.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Noh kuuntelen pääasias räppiä en tiiä mill sanal sitä vois kuvailla mut sios ejkä sellasta gänstä räppiä siis jotkit biisit on enkuls ja jotkut suomeks mut kyl sit jotkut iskelmä biisot menee
aa okei, ite kuuntelen suurimmaks osaks poppia ja elektro/tekno musiikkia mul on aika laaja musiikkimaku. :D
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Et saaks sen jotenki pois et niitä ilmoituksia ei tuu tonne gmailiin
 

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Juu sain just vaohdettuu niistä aseruskista sen ku muutenki tulee koulusta kakkkai sähköpsotei ku oon amikses niih sieltä tule paljon ilmotuksia esim siitä jos on wilmaan niih se sama tulee sit viel sähköpostiin
 
Ylös Pohja