Aihe vapaa mun päivä

meikä

takapihan stalkkeri
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
224
Reaktioarvo
188
aamulla oli preli mikä meni vähän kehnosti ja sit iltapäivälllä oli töitä ja oon ihan jäässä ja nyt kävin suihkussa ja nyt meen kattoo netflix ja lukee huomiseen preliin.

sellasta tänään. mitenkäs sulla?
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
mitä katot netflxistä?

oli aika kehno päivä, meinasin skipata koko päivän mut vaivauduin menee kouluun ja turns out et kaikki mun kaverit oli päättänyt skipata ja sit sekoilin koko päivän univeloissani haahuillen. nyt oon kotona enkä jaksa nousta et kävis kävelemässä tai toisaalta ees tehä läksyjä.


ps. tsemppii preliin
 

meikä

takapihan stalkkeri
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
224
Reaktioarvo
188
mitä katot netflxistä?

oli aika kehno päivä, meinasin skipata koko päivän mut vaivauduin menee kouluun ja turns out et kaikki mun kaverit oli päättänyt skipata ja sit sekoilin koko päivän univeloissani haahuillen. nyt oon kotona enkä jaksa nousta et kävis kävelemässä tai toisaalta ees tehä läksyjä.


ps. tsemppii preliin
aattelin kattoa dynastiaa ehkäpä tai sitten alotan jotain uutta.

harmi et oli mälsä päivä :( joskus on hyvä jäädä sängyn pohjalle mut joskun on hyvä vaan toimia. mulki on monesti sellasii päivii ettei vaan kiinnosta.

kiitti.
 

sorsa

Kokenut
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
195
Reaktioarvo
147
aattelin kattoa dynastiaa ehkäpä tai sitten alotan jotain uutta.

harmi et oli mälsä päivä :( joskus on hyvä jäädä sängyn pohjalle mut joskun on hyvä vaan toimia. mulki on monesti sellasii päivii ettei vaan kiinnosta.

kiitti.
kirjotat pelottavan samalla tavalla ku yks tuttu XD

mut joo toivon meille molemmille tehokkaita ja pirteitä päiviä :')

hyviä netflixhetkiä <3
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
36,708
Reaktioarvo
2,897
Jjuu elikkäs koko päivän ollu ihme sekava olo, en oo oikeestaan tehnyt mitään ihmeellistä tho. Paitsi kävin kaupas mutsin kaa. Muute oon vaa ollu puhelimel ja kuunnellu musaa ja sekoillu ja ahistunu. Toivon mukaan pian pääsis nukkumaa ku olo on sellanen et mieluusti yrittäisin nyt vaan tyhjentää pään ja mennä nukkuu.
 
Ylös Pohja