No sen kyllä huomaa miten stressaava aika mulla on ollut

Minkelii

Lempeä kissojen palvelija
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
4,441
Reaktioarvo
3,143
Näin aika monta unta (jotka ei ollut mitään maailman kevyempiä) ja koin sit unihalvauksia niiden päätteeksi.
-Ensimmäisen koin mahallaan maatessa. Siinä joku tuli mun selän päälle ja yritin työntää sitä pois mut se vaan pysyi siinä.
-Näin mun huoneessa jonkun hahmon kävelemässä. Näin myös kämppikseni kolmessa osassa.
-Koin jotain ruumiista irtaantumista kans.
-Viimene oli hauskin ku ennen sitä näin unen jossa uutistenlukija kertoi, että ”Ja seuraavaksi olisi luvassa unihalvauksia. Pidä hauskaa, sillä sinä totut tähän.”
Ja hauskaa kun yritin suhtautua niihin aina huumorilla, vaikka ne tuntuikin ikäviltä. Näin myös tosi seksuaalisia unia. Myös sellaisia mitä en haluais.

Sitten päivällä mulle tuli yhtäkkiä aurallinen migreeni. Stressi purkautuu kerralla. Ei oo kivaa ei vaikka jotenkin yritin suhtautua niihin kevyesti. Vaikka joka kerta kun nukahti niin tuntu siltä että aivot halus nukahtaa siksi että ne sais kiusata mua tollasilla kauheuksilla. Hyi.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
34,927
Reaktioarvo
2,892
Meinasin nuita painajaisia ja unihalvauksia D:
Mut joo en tiiä tosta, en oo pistäny merkille :unsure:
Aaa. I just got confused koska sanoit et "näin aika monta unta". Mut joo itekin stressaantuneena (eli usein) nään painajaisia.
 
Ylös Pohja