Suhteet No voi himskatti - mun paras kaveri joutui kahden viikon karanteeniin...

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Siinä kestää siis vielä kauemmin, ennen kuin näen sen uudestaan? Oot sie tosissas? Yää, en pidä tästä. D:: Oliko sen isän ihan pakko saada se koronavirustartunta??
Noh, onneks on ees sosiaalinen media, jolla pitää yhteyttä - mutta siis hyvänen aika,,,, Krääh. Miksi kehvelissä tän koronaviruksen täytyy olla olemassa??!? :c
 

Girlofpunk

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
866
Reaktioarvo
1,569
Mulla oli kans pari kaverii karanteenis ja yhellä oli jopa korona. Edellisenä päivänä ennen kuin sai tuloksen, oli tulossa mun luokse käymään mutta jotenkin onneksi oli silloin kova lumimyrsky niin ei päässyt. Tietysti paska hänelle kun koronassa mutta sillä se oli oireeton oikeestaan niin hyvin pärjäsi.
 

Tanssivapina

Asiantuntija
Liittynyt
4.2.2021
Viestejä
951
Reaktioarvo
1,227
Tuo on ikävää, mutta toivottavasti kaverisi ja hänen isä voi hyvin. Tää korona ahdistaa mua ihan sikana koska en ole nähnyt äitiäni niin pitkään aikaan ja minun matkustaminen Suomeen on tehty lähes mahdottomaksi ja super kalliiksi vaikka tässä kuussa saan jo toisen rokotusannokseni jonka toivoin helpottavan pääsyäni Suomeen.

Mutta pitää muistaa kuitenkin että korona on vakava ja vaikka moni saisi sen oireettomana, niin ei kaikki. Mun miehen sisko, kaksikymppinen perus terve, urheilee ja syö terveellisesti, hän joutui sairaalaan koronan takia koska menetti liikuntakyvyn kehostaan. Se oli neurologinen halvaantuminen, mutta on kestänyt jo viikkoja eikä häntä voi jättää yksin. Eli ei se korona vain vanhoja ja sairaita riepottele.
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Tuo on ikävää, mutta toivottavasti kaverisi ja hänen isä voi hyvin. Tää korona ahdistaa mua ihan sikana koska en ole nähnyt äitiäni niin pitkään aikaan ja minun matkustaminen Suomeen on tehty lähes mahdottomaksi ja super kalliiksi vaikka tässä kuussa saan jo toisen rokotusannokseni jonka toivoin helpottavan pääsyäni Suomeen.

Mutta pitää muistaa kuitenkin että korona on vakava ja vaikka moni saisi sen oireettomana, niin ei kaikki. Mun miehen sisko, kaksikymppinen perus terve, urheilee ja syö terveellisesti, hän joutui sairaalaan koronan takia koska menetti liikuntakyvyn kehostaan. Se oli neurologinen halvaantuminen, mutta on kestänyt jo viikkoja eikä häntä voi jättää yksin. Eli ei se korona vain vanhoja ja sairaita riepottele.
Eikä...! Ei kuulosta kyllä ollenkaan kivalta. D: Toivotaan, että tää tilanne helpottuu kohta sen verran, että pääset mahdollisimman pian tapaamaan sun äitiä. D: Ja toivottavasti myös se sun miehen sisko parantuu mahdollisimman nopeesti!
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Mullakin on nyt paras kaveri karanteenissa äitinsä koronan takia mutta en olisi muutenkaan nähnyt sitä ainakaan pariin viikkoon koska olemme etäkoulussa ja suositus on ettei tavata ketään muutenkaan... D:
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
koronavirus on olemassa koska joku idiootti on saanut neron leimauksen pitää kuolleita ja eläviä eläimiä saastaisella torilla kiinassa ja ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta
Ja siksi että ihmiset elää niin pirun tiiviisti sekä toistensa että eläinten kanssa ja ylipäätään syö lihaa.
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,589
Reaktioarvo
6,497
koronavirus on olemassa koska joku idiootti on saanut neron leimauksen pitää kuolleita ja eläviä eläimiä saastaisella torilla kiinassa ja ei ole ensimmäinen eikä viimeinen kerta
No tämäpä
En ymmärrä kiinalaisia, muutenki niillä toreilla ku myydään jotaki eläimiä nii ne ees huolehdi mistään hygieniasta koskaan
 

Tulisydän

Keittiömeteorologi
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
1,692
Reaktioarvo
1,625
Jippii! Pääsin tänään pitkästä aikaa tapaamaan tän mun kaverin. c: Olen iloinen!
(Sen karanteeni ei siis lopulta kestänytkään ihan sitä kahta viikkoa, koska ko. henkilö perheineen kävi testeissä ja todettiin, ettei ole enää koronavirusta.)
 
Ylös Pohja