Aihe vapaa No voi vittuje vittu :DDDD

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Kaikki on kyllä niin perseest xd ja luulin että se mun eilinen dysforia shit meni pois kun herätessä olin ihan sillee "oh ok i'm female" mut nyt tunnen taas random dysforiaa voi juma mitä vittua oikeasti :DDDDDDD is this even real. Mä oikeesti vaan kuvittelen. En usko itteäni. Oon varma siitä että kuvittelen kaiken. Unet oli taas jtn niin hämmentävää paskaa että en ees mee niihin sen enempää ja vihaan olla nainen. Siinäpä ne, että hyvin alko tämäki päivä :D oon confused as fuck. Mut wait onks tää kehodysforiaa vai ei. Ku ei mua sinänsä haittaa mut mua vaa vituttaa se etten voi muille ihmisille näyttää muulta ku naiselta. Mut emmä ees tiiä kai se on vaa se sosiaalinen aspekti vittu en tiedä. Huoh miten ees voi näyttää agenderilt, ei vaa voi. Mikä vittu mua vaivaa miksen vaa voi olla normaali. Vituttaa niin helvetisti cissukupuoliset ku niiden ei tarvi kokee tätä. Mä oikeasti haluun olla normaali. Mä en vittu jaksa tuhlata energiaa siihen että koen dysforiaa. Kaiken muunki lisäks minkä kanssa joudun diilaamaan esim ocd. Niin vituttaa aika lailla. On kyl todellaki käyny arpaonni meikäläisellä ku oon saanu kaikki vittumaiset asiat syntyessä :]

En kyllä tbh siltikään edelleenkään usko että oon genderfluid. En vaan usko. En vaan pysty uskomaan :D ehkä joskus vielä tai sit tää vaihe menee ohi. Ja krhm ehkä muidenkin asioiden suhteen joskus pystyn vielä hyväksymään että tää on se millanen oon. Vituttaa olla kaikessa erilainen niin tunnen koko ajan epätodellisuuden tunnetta. Oikeesti. Eilen ku kävin nukkuu ni voi helvetti mikä depersonalisaatio ja derealisaatio iski, ihan täysil. Uskon et se tuli ehkä siitä sukupuoliasiasta + väsymyksestä + ehkä ihastusjutuista niiku geez oikeesti is this a fucking joke. I'm tired af.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Huoh pakko mennä ulos varmaan kun meen psykoosiin näiden mun depersonalisaatioiden kanssa jos en saa happea tbh, mutta en vaan tiedä kuinka helvetis jaksan pukea päälle ja lähteä.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Suihkussaki pitäs käydä ja tuntuu siltä etten oikeest vaa jaksa tätä elämää. Vihaan itteeni. Ihan helvetin paljon. Oon oikeest iha vitu idiootti ja vaikee ihminen. En ymmärrä miksen voi olla tavallinen. Kaikki aina kyseenalaistaa mut oli aihe mikä vaan. En tuu koskaan olee tarpeeks tavallinen tai normaali.
 

qualitymonkey

Official pappojen kuolaaja
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
35,025
Reaktioarvo
2,892
Vihaan itteäni niin saatanasti ja tiedän että muut vihaa mua. Minkä takia ei olekaan mitään järkeä rakastaa itseään koska kaikki muut vihaa mua joka tapauksessa. Miksi tykkäisin itsestäni jos mua vihataan joka tapauksessa
 
Ylös Pohja